Matiaksen morsian ehdokas

katsojaaa

Katsoin katsomosta eilisen jakson, ja toivon ettei Matias valitse ainakaan sitä Iidaa farmille! Kun kaksi tiputettua joutui poistumaan paikalta ruusujen loputtua, niin tuo ÄMMÄ IRVISTELI JA APINOI heidän peräänsä niin lapsellisella tavalla!! Tuskin Matias tuollasesta käytöksestä tykkää! Kattokaahan vaikka katsomosta eilinen jakso ja siitä kohta 39:40!

11

1161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juurrdds

      Irako?

    • gfjrj

      Odotin muuten, että Matiaksella olisi kauniita tai ihan nättejä morsianehdokkaita, kun on itse niin komia, mutta ei ollutkaan sellaisia valinnut, tai sitten olivat morsiamet huijanneet kuvissa itsensä kauniimmiksi ja tulleet sillä valituiksi. Hyi että, kun oli monella niin hirveät ja epäsiistit meikit ja pakkelit naamassa että!! Sen Lauran pakkelit olivat varsinki järkyttävän paksut, hyhhyh! Ja sen Minnan ripsivärit oli menneet pikkasen klimppiin.

    • katsojaaa

      Joo siis Iraa tarkotin!

    • Jussikas

      Minusta tuo ei ollut irvistelyä ja apinointia pudotettujen perään, vaan sellaista jännittämisen näyttämistä. Eli siis morsianehdokas näyttää eleillä, että ai kun jännitti. Ja käsittääkseni luuli, että kamera ei kuvaa sillä hetkellä. Yleensähän tuollaiset leikataan valmiista ohjelmasta pois, mutta nyt oli jostakin syystä - ehkä tarkoituksella - jätetty. Jos tarkasti katsot, niin samanlaisia eleitä näytettiin muidenkin maajussien kumppaniehdokkailta.

    • Mahtisonni_

      Se yksi muija kyllä mokasi totaalisesti, kun totesi Matiaksen olevan PIENI mies ja kuvitteli tämän oleva 180-senttinen. Ei sellaista saa ääneen sanoa. Ei ihme, että poika loukkantui ja jätti kyseisen viisastelijan valitsematta. Ei miehelle saa sanoa että "opnpa söpö ja pieni". Ihan kuin jollekin lapselle olisi puhunut! Mies haluaa tuntea itsensä karjuksi ja sonniksi, eikä miksikään pieneksi. Johan tuosta syntyy miesparalle kuva, että nainen automaattisesti kuvittelee hänen olavan pieni joka paikasta!

      • naiivismia

        Eikö ne mitat ole olleet jossain tiedossa etukäteen, kun oli se haku?

        Naiivit ihmiset kiinnittävät huomiota seikkoihin joilla ei pitäisi olla merkitystä kun oikeat luonteet löytävät toisensa.

        Kun Miia Nuutila on 178cm pitkä niin moni mies näyttää lyhyeltä hänen rinnallaan...yleensä nainen näyttää aina kookkaammalta vaikka mies olisi samanpituinen. Ryhti merkkaa paljon kans.


      • jeps.

        Sama särähti myös minulla korvaan. Pieni mies, hiiri, pieni munainen mies. Ei noin saa sanoa miehelle.


    • 20+14

      "Mies haluaa tuntea itsensä karjuksi ja sonniksi"

      :DDD Auu mikkä naurut sain:DD Mutta noinhan se kai on:DD Kivasti kirjotettu Mahtisonni:D

    • tiataa

      Mä ihmettelin vähän miten nuoria kaikki Matiaksen morsianehdokkaat oli. :O Siis sinälläänhän 6 vuotta ikäeroa ei ole ollenkaan paljon, mutta pisti silmään ettei porukassa ollut yhtään Matiaksen ikäistä tai ylipäätään yli kaksikymppistä. Olivat myös olemukseltaan ja käytökseltään muutenkin tosi nuoren oloisia, kun taas Matiaksessa on mun mielestä jotain ikäistään vanhempaa. Saapahan nähdä miten kemiat lopulta kohtaa... toivotaan toki parasta.

      • hdshshs

        Huomasin kanssa, että kaikki ehdokkaat oli aika nuoria! Eikö se ykskin ollu 18 v.? Hmm, ehkä sen ois pitäny valita joitain lähemmäks samanikäisiä, kuin ite. Vaikka eihän se ikä niin ratkaise, mutta tuossa iässä vielä vähän vaikuttaa tuollainen ikäero.. 20-vuotiaat ei välttämättä vielä tiedä tarkkaan mitä haluaa elämältään yms. ja Matiaksella oli kaikki tällaiset jo tiedossa ja muutenkin oli niin kypsän oloinen mies, mutta en sitten tiedä millaisia nuo sen valitsemat ehdokkaat on... Aika pinnallisilta ainakin vaikuttavat, meikin kanssakin oli läträtty jonki verran ja muutenkin heistä paistoi vähän "epäkypsyys". Ehkei oman ikäisissä kirjeen kirjoittajissa sitten ollut ketään kivaa...


      • Valinnanvaikeusko?
        hdshshs kirjoitti:

        Huomasin kanssa, että kaikki ehdokkaat oli aika nuoria! Eikö se ykskin ollu 18 v.? Hmm, ehkä sen ois pitäny valita joitain lähemmäks samanikäisiä, kuin ite. Vaikka eihän se ikä niin ratkaise, mutta tuossa iässä vielä vähän vaikuttaa tuollainen ikäero.. 20-vuotiaat ei välttämättä vielä tiedä tarkkaan mitä haluaa elämältään yms. ja Matiaksella oli kaikki tällaiset jo tiedossa ja muutenkin oli niin kypsän oloinen mies, mutta en sitten tiedä millaisia nuo sen valitsemat ehdokkaat on... Aika pinnallisilta ainakin vaikuttavat, meikin kanssakin oli läträtty jonki verran ja muutenkin heistä paistoi vähän "epäkypsyys". Ehkei oman ikäisissä kirjeen kirjoittajissa sitten ollut ketään kivaa...

        Ainakin valinnanvaraa luulis olleet kun ainakin 135 kirjettä sai...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      138
      10080
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2924
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      188
      2727
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1546
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe