Tarvitsen keinon millä siirtää rahaa niin ettei lähettäjä (eikä kukaan muukaan) voi selvittää vastaanottajan henkilöllisyyttä. Ideoita, ehdotuksia?
Täysin anonyymi rahansiirto
8
6856
Vastaukset
- kaikkea sitä kuulee
Aika pahan pistit. Eli haluaisit junailla siirron jonkun rahoista salaa jollekin kolmannelle siten ettei lähettäjä tiedä kenelle raha on häneltä mennyt..... et sitten yhtään oudompaa scenariota keksinyt?
- ap.
Aion tekeytyä naiseksi ja kiristää seksiseuraa etsiviä ukkomiehiä/varattuja (ja "parhaimmassa" tapauksessa alaikäisiä saalistavia pedareita). Pistän ne maksamaan siitä ettei niiden antamat tiedot lähde puolisolle tai viranomaisille. Tällainen on laitonta ja siksi tarvitsen edes joksekin anonyymin tavan ottaa "lahjoituksia" vastaan.
- Anneli_A..
ap. kirjoitti:
Aion tekeytyä naiseksi ja kiristää seksiseuraa etsiviä ukkomiehiä/varattuja (ja "parhaimmassa" tapauksessa alaikäisiä saalistavia pedareita). Pistän ne maksamaan siitä ettei niiden antamat tiedot lähde puolisolle tai viranomaisille. Tällainen on laitonta ja siksi tarvitsen edes joksekin anonyymin tavan ottaa "lahjoituksia" vastaan.
No Mutta!
"Seppo" hei, toi ei vaan toimi. - poliisi eläkkeellä.
ap. kirjoitti:
Aion tekeytyä naiseksi ja kiristää seksiseuraa etsiviä ukkomiehiä/varattuja (ja "parhaimmassa" tapauksessa alaikäisiä saalistavia pedareita). Pistän ne maksamaan siitä ettei niiden antamat tiedot lähde puolisolle tai viranomaisille. Tällainen on laitonta ja siksi tarvitsen edes joksekin anonyymin tavan ottaa "lahjoituksia" vastaan.
niitä on jo tarpeksi,
etkö opi että vastapuolellakin on kieroilua, ota selvää kuinka monen kiristäjän sormi on väännetty poiki.
toiseksi,
jos kiristyksen uhri tekee rikosilmoituksen, asiat selviävät helpolla, tosin joskus vie aikaa viikkojakin, mutta aina selviää.
ei kannata pilata terveyttä tai elämää rikoksilla,
tiedän senkin puolen, se on aivan eri mailma josta harva takaisin selviää.
Varmaan nämä viestitkin on jo jäljitetty ja rekisteröity, tuleva tarvetta varten.
Seurannassa on ainakin arviolta 600 000 henkilöä,
se on tätä tietokoneaikaa.
- isoiskä vaan
murrosiässä joka jatkuu toisila yksimnäisilllä koko elämän, tai muuten mielen sairastuessa ajattelee kaikellaisia asioita, ajatella saa. ihmismieli on niin ihmeellinen asia, kun se sairastuu kaikki aina masentaa ja näyttää ikävältä.
mutta niitä ei kannata toteuttaa, jos toteuttaa sitä on kiinnitäätynä vieläkin heikommassa tilanteesa vahvoja, tervemielisiä vastapuolia vastaan.
Ei nykyään voi edes kiristää vastapuolta tuomaan johonkin salaiseen paikkaa metsään rahaa, on pieniä kameroita jota voi tuoda kuvaamaan sinun rahanhakuasi, toimivat auruinkokenolla jatkuvvasti ja akuillakin 2-3 päivää, itse kameralla on kokoa puolet tulitikkuaskista.
Ja hinta 20-50 e, meilläkin on 8 kpl ja usein toiminnasa asunnossamme ja tietysti lomamatkoilla.- ap.
Onnettomat pellet. Oikeaa tietoa kehiin.
- Rikostarkastelija
Sveitsiläinen numerotili varmaankin. Niiden omistajista ei ihan helpolla tietoa irtoa. Tosin jos taustalla on kiristys, saattaa irrotakin.
- poliisı eläkkeellä.
Muista että varoitin.Minäkin meinasin poliisi urallani jäädä monesti lapsipornosta kiinni mutta onneksi en jäänyt koska kuvat eivät olleet tietokoneellani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634