Olemme saaneet taas uudet ruoka-ohjeet mikä ruoka on terveellistä .ravainen sianliha oikeata voita punaista maitoa kananmunia,siis rasvaa niveliin .Onhan se meille vanhuksille varmaan liukkaampi liikkua.
Ilman nuoruuden hulluutta ei olisi vanhuuden viisautta..
NYT ON SITTEN RUOKAILU TAPOJA MUUTETTAVA.
5
71
Vastaukset
- capt. cöpenick
Kyllä noita kaikkia ravintoaineksia on kohtuudella voinut käyttää miesmuistin ajan. Leivän päälle 'markkista', paistamiseen voita. Näin meillä on tehty.
Tietenkin vain sen verran, mitä voi päivän aikana kuluttaa. Ilman aktiivista painonsa tarkkailua kilot voivat ryöstäytyä, olen huomannut. - 40kg painava hameell
mARGARIINIA EN OLE 20 VUOTEEN AINAKAAN OSTANUT,Rypsiöljyä sekoitan voihin liukkaammin levittyy leivälle. .Myös jkaiken paistan voilla leipääni kahvileipään latan aina voita ,On taatusti lisä-aineeton .ITSEpaistan leipäni,näin paremmin pienellä eläkkeellä pärjää.
Tv-tri Kiminkinen sanoi kerran, että purkkivitamiinien popsiminen on hänen mielestään aivan turhaa - lusikallinen, pari/vrk ajaa saman asian.
Tuo leivän paistaminen olis hyvä asia useammallekin kuin nykyään pruukataan. Oli se leipäkoneboomikin - ja meni kans.
Olkoot onnellisia ne suomalaiset, joilla on mahdollisuus kalastaa kotipaikkakunnallaan. Kyllähän Kymijoellakin kalastetaan. Syystä jota ihmetellään - minulle Kymestä pyydystetty haukipaisti on hyvää, mutta tekee etovan olon.Ruotsissa jo voista pulaa.Minulla nytkin kilo voita jääkaapissa,kaikki leivonaiset teen voista.
Minulla kolmannenasteen nivelrikko keskiviikkona poistettiin polvesta nestettä,siis oli vettä polvessa.Kortisonia laitettiin tilalle ja nyt toimii,kuin teinitytöllä vaikka rankka remppaviikko takana.
Minulla oli Tia (aivoverenkiertohäiriö) ja olin neurologisellaosatolla muutama vuosi sitten.Pääni kuvattiin ja terveeksi havaittiin,samoin kaulavaltimot olivat kuin tenitytöllä,sanoi tutkiva lekuri
Hoitava lääkäri määräsi minulle lievän kolesterolitason korkeuden vuoksi statiineita simvastatin 40mg.
Söin sitä myrkkyä lähes puoli vuotta ja olin lähes liikuntakyvytön.
Onneksi luin netistä,että nämä statiinit eivät sovi tietyn geenin omaaville,aiheuttavat jopa sydänlihaksenrappeumaa.
Lopetin ja liikuntakyky alkoi palautua normaaliksi- u.m ****
Olisikoos syy siihen että olen koht,terveenä saanut olla tämän pitkän elämäni,
kun olen ollut aika pikkuruokanen ,ja sen mitä syön on oltava sitä parasta . Aina olen juonut paljon maitoa ,ja yleensäkkin maitotuotteita ,jugurttia ja juustoja. n 30vuotta olen myös ruuankanssa nauttinut viiniä.
En kylläkään säännöllisesti , mutta herkutellessa oikein kunnolla , silloin se on paikallaan.
Oluesta en ole koskaan oikein tykännyt ,mitä nyt saunan jälkeen jos on ollut tilaisuus , ,ja niitä tilaisuuksia ei juuri täälä Ruotsissa tule, nimittäin saunailtoja.:=(
Sitä olen aina ihmetellyt kun kehoitetaan olla syömättä iltasella . Sekin on ollut minun jokailtainen nautinto.
Ja unikin tulee kun ei ole nälkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262886Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252058Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121568- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71288Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381196- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70911- 102892