Janne Pesonen KÄRPPÄPETTURI

kärppäfani4ever

Tämä mies omistaa kaikkea muuta kuin "kärppäsydämen".
Todella kova pala pureskeltavaksi tämä Pesosen Hifk:hon siirtyminen. Ensin vannotaan SM-liigassa ainoan vaihtoehdon olevan Kärpät. HUPS...Miten kävikään tie vei helsinkiin" Kärpät All Star joukkueeseen"...
Kuinka monta pelaajaa meiltä pitää vielä viedä???(Mi Granlund,Ma Granlund,nyt vielä Pesonenkin) Asiaa mutkistaa vielä se ,että Pesonen itse haluaa pelata Hifk:ssa, mieluummin kuin Oulussa...Todella käsittämätöntä!
Meni kyllä maku tähän jätkään...TOTAALISESTI!!
Toivottavasti kausi hifkissä menee täysin penkin alle! Todella iso pettymys..
Minun silmissäni Pesonen ei ole enää tervetullut kärppiin!!!

32

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihatepesonen

      Olen täysin samaa mieltä!!!
      AIVAN NAURETTAVAA TOIMINTAA PESOSELTA!!!

    • Vzriantti

      Ihan näin Jokerifanina kysyn, että mikä siellä Kärppien orgsnisaatiossa mättää, etä Pesonen meni HIFK:iin. Voisin kuitenkin kuvitella, että vastaavalla sopimuksella, kuin HIFK:lta saatu, Pesonen olisi olisi pelannutkin Kärpissä.

      Ettehän te siellä pohjoisessa niin paljon ole päätänne palelluttaneet, että kuvittelisitte, jonkun tyytyvän näkkileipään,vaikka oliis isäfilettä tarjolla??

      • ihatepesonen

        Näin kärppäfanina kysyn, että mitä tämä asia sinua liikuttaa? Tutki asioita ennen kuin tulet viisastelemaan,Kärpät tarjosi Pesoselle enemmän rahaa kuin Hifk.
        Ettehän te Hesalaiset ole niin paljon niitä päitänne kuumassa kylvettäneet, että järki olisi kadonnut päistänne?


      • b ngfnhjw
        ihatepesonen kirjoitti:

        Näin kärppäfanina kysyn, että mitä tämä asia sinua liikuttaa? Tutki asioita ennen kuin tulet viisastelemaan,Kärpät tarjosi Pesoselle enemmän rahaa kuin Hifk.
        Ettehän te Hesalaiset ole niin paljon niitä päitänne kuumassa kylvettäneet, että järki olisi kadonnut päistänne?

        Pitäskö teitin Oolulaaisten pikkasen miettii et miks Ensiks Granlundit ja nyt Pesonen Eli voesitteko vilikaasta peeliin.


      • TeräsTappara
        ihatepesonen kirjoitti:

        Näin kärppäfanina kysyn, että mitä tämä asia sinua liikuttaa? Tutki asioita ennen kuin tulet viisastelemaan,Kärpät tarjosi Pesoselle enemmän rahaa kuin Hifk.
        Ettehän te Hesalaiset ole niin paljon niitä päitänne kuumassa kylvettäneet, että järki olisi kadonnut päistänne?

        Vaihdetaan edes yksi hyvä pelaaja Kärppiin, tarjoan 300kg jäkälää Ja Juha Junnon vaihtokaupalla, tsekkiläiset kehäraakitkin huomioidaan.


    • Reindeer King

      Syyhän on se että Pesonen haluaa pelata vielä runkosarjan jälkeenkin kun kurpat viettää ansaittua lomaa levin hangilla, Junnu maksaa ja lomat on piiiitkääät,,,
      Kohta alkaa taas muuttolinnut tsekeistä parveilla raksilan kulmilla,,,,

      • Hasalom

        Kannattasko kattoa vähä peiliin jos oot joku hiton HIFK fani!?!
        Ja mitä hittoa tuutte tänne kirjottelemaan ku ei meitä Oululaaasia kiinnosta teiän surkeet mielipiteet!!!!
        Mulle on ihan sama vaikka Pesonen teille tuleekin,eihän se oo loppuiäkseen sitoutunut pelaamaan juuri Kärpissä,joten pitäkää hyvänänne! Vaikka olenkin pettynyt Pesosen päätöksestä niin mulle on ihan sama KOSKA meillä on SALOMÄKI hahaa!! sitä ette voi millään viedä pois!!!! Salomäki on muuten Granlundin entinen pelikaveri jos te tyhmät hesalaiset tiesitte??? Vai tiedättkö koko tyyppiä ku ette muita lupaavia pelaajia näytä tietevän kun Granlundin,teiän maskottinnehan se on....


      • Reindeer King
        Hasalom kirjoitti:

        Kannattasko kattoa vähä peiliin jos oot joku hiton HIFK fani!?!
        Ja mitä hittoa tuutte tänne kirjottelemaan ku ei meitä Oululaaasia kiinnosta teiän surkeet mielipiteet!!!!
        Mulle on ihan sama vaikka Pesonen teille tuleekin,eihän se oo loppuiäkseen sitoutunut pelaamaan juuri Kärpissä,joten pitäkää hyvänänne! Vaikka olenkin pettynyt Pesosen päätöksestä niin mulle on ihan sama KOSKA meillä on SALOMÄKI hahaa!! sitä ette voi millään viedä pois!!!! Salomäki on muuten Granlundin entinen pelikaveri jos te tyhmät hesalaiset tiesitte??? Vai tiedättkö koko tyyppiä ku ette muita lupaavia pelaajia näytä tietevän kun Granlundin,teiän maskottinnehan se on....

        Salomäki on kova poika laskettelemaan ja Kurpissa siihen hommaan jää rutosti keväällä aikaa,,,


    • KATKERAlehmä

      Joo taiat olla vaan katkera ku teillä ei ola SALOMÄKEE!!!!
      Ette oo vielä saanu napattua itelle,ETTEKÄ SAAKKAA....kato peiliin!!!
      (En suosittele hesalaisten naamavärkille!!!)
      Tähän mennessä on alkanut näyttää että HIFK on se jolla edessä aikainen kesäloma (se on kyllä niin ansaittu loma...) EIKÖ NIIN?!

      • Reindeer King

        Onko joku maininnut että olen niin suuresti pelkäämästäsi Hesasta?? Salomäki lähtee heti kun joku huolii mutta Junnu tarjoo pisimmät lomat ja parhaat mökit levillä maaliskuun puolessavälissä pohjois-pohjanmaan pojille,,,Kohta natisee raksilan ladon seinät kun tsekki armeija majoittuu pohjanmaalle!


      • KatkeraReindeerKing
        Reindeer King kirjoitti:

        Onko joku maininnut että olen niin suuresti pelkäämästäsi Hesasta?? Salomäki lähtee heti kun joku huolii mutta Junnu tarjoo pisimmät lomat ja parhaat mökit levillä maaliskuun puolessavälissä pohjois-pohjanmaan pojille,,,Kohta natisee raksilan ladon seinät kun tsekki armeija majoittuu pohjanmaalle!

        Joo ei kiinnosta se mistä olet,mutta yhtä naurettava silti,olit sitten mistä tahansa...
        Jututki alkaa vähä mennä vanhoiksi...keksi omat jutut äläkä kopsaa toisilta...
        Äläkä viitti höpöttää. Salomäki tajuaa sen että kannattaa pysyä kärpissä jos haluaa pärjätä SM-liigassa ja lähtee vasta sitten kärpistä kun on saanut sopimuksen NHL:ään eli lopeta tuo pask*n jauhaminen ja keskity omiin ongelmiisi kun noita tuntuu riittävän...keskity mielenterveytesi parantamiseen!!
        Vit*n pask*njauhaja pelle!!
        Todista se että olet kypsä ihminen äläkä vastaa tähän viestiin naurettavilla perusteluillasi...Hyvänen aika...
        Vielä siitä Pesosesta...mun mielestä Pesonen saa mennä sinne pelaamaan minne haluaa...aivan sama,omahan päätös se on...en ole katkera Pesosesta...


    • Reindeer King

      Salomäki tajuaa että kannattaa pysyä pohjanmaalla koska siellä on pisimmät lomat ja kypsimmät ihmiset päästään, suorastan ylikypsiä eli mätiä! Hyvänen aika..
      Ai niin, miten meni eilen liigan huonointa joukkuetta vastaan??

    • Vit*nTyhymä

      Siinä taas huomataan miten ylikypsät sinun aivosi ovat! Ihan hyvin meni muuten...
      Ai niin jännä juttu kärpiltä muuten vaan lähes yksi ketju puuttuu yritäppä siinä vielä viisastella tyhmillä jutuillasi!!
      Kannattaa vasta sitten tulla kirjoittelemaan palstalle kun on jostain asiasta perillä..Jos on noi tyhmä kuin sinä,niin kannattaa pysyä täältä poissa...

    • Reindeer King

      Vain etä1 ketju puuttuu, eheheee, kiva pikkusta kurppa aivoa jullittaa,,,Opettele kirjoittamaan tuo läpi mistä maailmaan valitettavsti tulit oikein tai kysy isiltä neuvoa, pikku janne, kyllä äiti näyttää,,,

      • poromafiooso

        Anteeksi vaan kärpiltä puuttuu tälläkin hetkellä melkein yksi ketjullinen (yhteensä) pelaajia,mutta mistäpä sä sitä tietäisitkään...


      • Reindeer King
        poromafiooso kirjoitti:

        Anteeksi vaan kärpiltä puuttuu tälläkin hetkellä melkein yksi ketjullinen (yhteensä) pelaajia,mutta mistäpä sä sitä tietäisitkään...

        Anteeksi vaan mutta puuttuu taas kentällinen tsekkejä kun junnu pisti rahat maaliskuun levin lomaan, muut tosin pelaa hokia huhtikuussa,,,


      • melkotietäjä
        Reindeer King kirjoitti:

        Anteeksi vaan mutta puuttuu taas kentällinen tsekkejä kun junnu pisti rahat maaliskuun levin lomaan, muut tosin pelaa hokia huhtikuussa,,,

        Olet todella hauska veitikka,oikeasti kiinnostaa paljon mielipiteesi,jotka menevät päin persettä..Sillä hetkellä kun kirjoitin juttua,niin kärpiltä puuttuivat seuraavat pelaajat: Joonas Donskoi,Ville Mäntymaa,Oscar Eklund,J-P Haataja..
        Lehtonen ja Junttilakin olivat ennen Kalpa peliä sairastuvalla,joten tungosta siellä riitttää...tutkippa pikkupoika asiota ennenkuin alat viisastelemaan


      • Reindeer King
        melkotietäjä kirjoitti:

        Olet todella hauska veitikka,oikeasti kiinnostaa paljon mielipiteesi,jotka menevät päin persettä..Sillä hetkellä kun kirjoitin juttua,niin kärpiltä puuttuivat seuraavat pelaajat: Joonas Donskoi,Ville Mäntymaa,Oscar Eklund,J-P Haataja..
        Lehtonen ja Junttilakin olivat ennen Kalpa peliä sairastuvalla,joten tungosta siellä riitttää...tutkippa pikkupoika asiota ennenkuin alat viisastelemaan

        melkotietäjä sai taas itkupotkuraivarin kun äiti päästi koneelle, totuushan on se että tuo loukkaantuneiden tilanne kertoo huonokuntoisista jätkistä, nyt raksilan kulmia potkii kentällinen "vahvistuksia" tsekeistä. Niin se vain on veikka ville! Ja loma levillä maaliskuussa odottaa pohjanmaan painijoita, junnu maksaa,,,


      • JokuUrpoKirjottelee
        Reindeer King kirjoitti:

        melkotietäjä sai taas itkupotkuraivarin kun äiti päästi koneelle, totuushan on se että tuo loukkaantuneiden tilanne kertoo huonokuntoisista jätkistä, nyt raksilan kulmia potkii kentällinen "vahvistuksia" tsekeistä. Niin se vain on veikka ville! Ja loma levillä maaliskuussa odottaa pohjanmaan painijoita, junnu maksaa,,,

        Hahaa tosi vitsikästä...
        Juttujen taso vaan nousee...
        Ootko oikeesti noin pelle???


      • Reindeer King
        JokuUrpoKirjottelee kirjoitti:

        Hahaa tosi vitsikästä...
        Juttujen taso vaan nousee...
        Ootko oikeesti noin pelle???

        En ole pelle vaan King sinuun verrattuna,,,Vieläkö siskollas on menkat? Pesonen kehu sitä hyväks hoidoks!


      • Moose King
        Reindeer King kirjoitti:

        En ole pelle vaan King sinuun verrattuna,,,Vieläkö siskollas on menkat? Pesonen kehu sitä hyväks hoidoks!

        Vi**u oot Nolo tyyppi,ei voi muuta sanoa!!!


      • MelkoneKINGoot
        Reindeer King kirjoitti:

        En ole pelle vaan King sinuun verrattuna,,,Vieläkö siskollas on menkat? Pesonen kehu sitä hyväks hoidoks!

        Musta on todella törkeää,että tulet tänne puhumaan noin tyhmiä asioita....
        Olen vasta 15-vuotias tyttö mutta tuntuu,että tajuan elämästä enemmän kuin sinä...Pitääkö jääkiekon olla noin vakavaa...
        Olet aika naurettava,pakko kertoa totuushan se on....Ja jos viitit mulle alkaa aukoon niin oot aika naurettava ku teinitytöillekki auot päätäs...
        Luulen. mitä nyt oon sun juttuja lukenu,niin vastaukseksi tulee jotain alentavaa,herjaavaa yms. tekstiä..........säälittävää..


      • melkoneKINGoot
        MelkoneKINGoot kirjoitti:

        Musta on todella törkeää,että tulet tänne puhumaan noin tyhmiä asioita....
        Olen vasta 15-vuotias tyttö mutta tuntuu,että tajuan elämästä enemmän kuin sinä...Pitääkö jääkiekon olla noin vakavaa...
        Olet aika naurettava,pakko kertoa totuushan se on....Ja jos viitit mulle alkaa aukoon niin oot aika naurettava ku teinitytöillekki auot päätäs...
        Luulen. mitä nyt oon sun juttuja lukenu,niin vastaukseksi tulee jotain alentavaa,herjaavaa yms. tekstiä..........säälittävää..

        tää oli muuten sulle "Reindeer King"


      • Reindeer King
        MelkoneKINGoot kirjoitti:

        Musta on todella törkeää,että tulet tänne puhumaan noin tyhmiä asioita....
        Olen vasta 15-vuotias tyttö mutta tuntuu,että tajuan elämästä enemmän kuin sinä...Pitääkö jääkiekon olla noin vakavaa...
        Olet aika naurettava,pakko kertoa totuushan se on....Ja jos viitit mulle alkaa aukoon niin oot aika naurettava ku teinitytöillekki auot päätäs...
        Luulen. mitä nyt oon sun juttuja lukenu,niin vastaukseksi tulee jotain alentavaa,herjaavaa yms. tekstiä..........säälittävää..

        Sitä saa mitä tilaa, jääkiekko ei missään suhteessa ole vakava asia, varsin naurettaa se on ainakin oulussa!
        Nyt lupaan että en enää sinua kiusaa kun noin anelemalla pyydät, kiitos ja hei hei,,,


    • Juha822222

      Naurettavaa että tällaisissa asioissa heti haukutaan pelaaja maanrakoon, tosi naurettavaa ja niin VÄÄRIN.

      Sama asia Jarkko Ruutu episodin kanssa jossa hänet tuomittiin petturiksi kun meni Jokruihin.
      Tosi säälittävää ihmiset.

    • TeräsTappara

      Kaikki oululaiset on vinkuleluja.
      Vali, vali, vali, vali......
      Snif, snif, snif, snif...

    • Kärppä4evah

      Viimmeksi ku katoin Sarjataulukkoa nii Hifki oli kärppien alapuolella eli ei oo pesosesta palio ollu siellä hyötyy ja reindeerking.. repeen iha satasel sun säälittäville jutuilles

      • Reindeer King

        Repee poju rauhassa kyllä junnu sun anaalin kuntoon rasvaa maalikuussa pohjanmaan painijoiden kauden lopetusleirillä


    • Reindeerin isä

      Ei hitto :DD oot säälittävä.. mee kasvamaan hetkeks ja tuu sit takas muksu

      • säälittävää

        V***tu oot naurettava tyyppi,tuut tänne kärppä palstalle esittää tyhmiä juttujas, ja luulet et jotain kiinnostaa..
        Kato peiliin ja muuten jos haukut Salomäkeä niin se on aika turhaa...
        Tehnyt enemmän maaleja kuin Mikael Granlund....haahaa :)
        Sun jutut on muutenki aika alhaisia,miten tämä liittyy jääkiekkoon,että mene omalle HIFK palstalle juttelemaan omantasoisesi porukan kanssa....
        Harmi...sulta ei munaa taida löytyä ollenkaan...
        Ja jos löytyy niin häivy täältä hyvän sään aikana...


      • säälittävää

        Öööö,kuka on sanonut että olen jätkä.....
        Jos oonki vaikka 15-vuotias tyttö joka tietää enemmän asioista kuin sinä...
        Että tuuppa vaan tänne Ouluun näyttään,miten King homman hoitaa...Ei kiinnosta


    • kärppäfani4ever

      Täytyypä sanoa ettei enää harmita,niin huonosti kun Pesonen onkin pelannut..
      Onneksi ei tullut kärppiin....

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      898
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe