kaffi teki päivän

fitton

Siis kahvi teki päivän, juu. Tulin töihin, keitin kahvit, join kahvit (pelastin 13 ihmistä hukkumasta, ja vitut tein....), heitin kahvit viemäriin, keitin tuoreet kahvit, join kahvit, pelastin kahvit viemäristä, join kahvit, panin maitoa (suosittelen, outo kokemus), join lisää kaffeeta kunnes en kestänty enää. Oli pakko käydä lounaalla.
So, how are you today?

2

109

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meerkafi

Täänks for kysymästä, bud!
      Unohdit muutois (pakko)paitasi tänne. Hoitajan nimessä suosittelen sinulle pikainen visiitti asemalla! Miltä hel...tä luulet oikein että kuules näyttää kun risteilet ympäri kaupunkia tommosissa asussa... kengätkin kui joku aku-ankalla. Residenttikin soittelee sairaalaan ja kyselee kummia. Nyt HETI RYTHTILIIKE VASEMPAAN kuules!!! Tällaista ei kauan tässä maassa kuules katella! Koht otetaan viranomaisii koirineen etsintöihin... rkele, vuf, vuf!

• fitton7

Kiitokset kannanotosta, mutta epäilen että en ole etsimäsi henkilö!
        Onko sulla muka jotain DNA todisteita? Mä en kuule ole livistänyt teidän "hotellistanne", joten kikkelis-kokkelis vaan!
        Jos mä olisin lähtenyt sieltä, olisinko muka rikkonut huoneen 737 ikkunat vai? Hä?Ähäkutti! Hei, mähän en ole koskaan mitään ikkunoita rikkonu ja senhän tietää sitäpaitsi myös stadin seriffit.
        Mä on tässä miettiny, että pitäiskö asianajajaa hankkia vaikka kaikki on selvä kun korvspaadia? Vastauksianne odotellen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      127
      2085
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1480
    3. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      66
      1175
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      11
      1089
    5. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      10
      1077
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      88
      962
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      80
      819
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      817
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      741
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      681
    Aihe