Mitä on tapahtunut?

???

Huomasin vasta tänään, että Rumasta Bettystä esitetään uusia jaksoja. Mitä tässä tuotantokaudessa on pääpiirteittäin tapahtunut? Ymmärtääkseni ensi viikolla tulee sarjan viimeinen jakso?

3

1746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ööh no en tiiä otitko jo selvää tuosta, mut Amanda ihastui siihen Bettyn eksään Mattiin joka sitten palasi Bettyn kanssa yhteen, mut ne eros ku Matt sai töitä Afrikasta. Connor ja Wilhelmina tapasi Bahamalla eli se ei ollutkaan kuollut, mut sit Connor antautu ja joutu vankilaan. Wilhelminan tytär kävi jossain välissä manipuloimassa äitiltään rahaa, mut Marc pelastaa tilanteen.
      Hilda tapasi sen vanhan ihastuksen Bobbyn ja erosi Archiesta, alkoi seurustella Bobbyn kera ja tuli raskaaksi ja sai keskenmenon ja sit ne meni kihloihin. Hilda, Betty ja Amanda lähti Lontooseen viettämään polttareita ja Betty sai työtarjouksen.

      Marcista tuli Danielin assistentti ja jossain vaiheessa niillä tuli Marcista Wilhelminan kanssa riitaa :D Wilhelmina ylensi Marcin johonki unelmahommaan. Marc alkoi seurustella sen yhen yön jutun kanssa ja ne oli onnellisia lopussa. Amanda otti loparit kun Betty ja Marc edistyi koko ajan, sit Amanda löysi isänsä...

      Claire löysi poikansa, joka sit myöhemmin tuli yhtäkkiä käymään siellä Modella ja oli vähän riidoissa Danielin kanssa ja sit kun Daniel saa tietää Tylerista totuuden niin se suuttuu. Tyler alkaa ryypätä Wilhelmina jotenkin manipuloi sitä vaatimaan Clairelta osuuksia Meaden jutuista.. Tyler pölli kännissä aseen mut ampukin sillä vahingossa Wilhelminaa :D lopulta kaikki sopi riitansa ja se Connorkin kävi jossai vaiheessa Wilhelminan luona sairaalassa muistaakseni ja niiden ois pitänyt mennä naimisiin mut Connor jänisti taas jostai syystä.

      Betty sai sit uuden työtarjouksen ja miettimisien jälkeen otti sen vastaan ja läks. Wilhelminasta tuli Moden joku johtaja. Sitten se loppu siihen kun Daniel ja Betty törmäsi toisiinsa Lontoossa ja sopivat menevänsä syömään yhdessä.
      En muista oliko muuta.. Justin alkoi kanssa seurustella jonkun jätkän kanssa, sit Hilda muutti Bobbyn ja Justinin kera Manhattanille ja niiden isä sai sen vanhan talon omaan käyttöönsä.

    • soiro23

      wham

    • jk

      enntiedä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe