puolustaa voimakkaasti Suomen hallituksen politiikkaa. Tai toisinpäin Suomen hallitus tukee talouskomissaari Rehnin esityksiä. Rehn sanoikin tänään haastattelussaan, että aiemmin Suomi on toiminut yhtenäisesti ulkopolitiikassa ja Eurooppapolitiikassa. Näin hän selväsanaisesti moitti suomalaista opposisitiota epäisänmaallisesta hajotuspolitiikasta. Mari Kiviniemen Kepuhan on alknaut selväsanaisesti näyttämään paljasta takapuoltaan Olli Rehnille. Näin kepulainen siis iskee toista kepulaista tyylikkäästi puukolla selkään. Kepulaiset eivät liene kovin ylpeitä omasta komissaaristaan. Haastattelija arvelikin Rehnille suoraan, että Alexander Stubb tulee syrjäyttämään hänet, kun Stubbilla on puolueensa vankkumaton tuki takanaan.
Kepujohdolla on siis nyt presidenttiehdokas ja EU-komissaari, jota kumpaakaan ei haluta erityisemmin tukea. Sellainen se Kepu vaan on.
Kepulainen komissaari Olli Rehn
23
82
Vastaukset 23
- Loupio paska
Älytön sösdsiä juntti!
Finassikapitalismin juoksukoira! - suksi helvettiin
Kepulaisen tunnuspiirre on !
että siittä tulee riistokapitalisti jos se saa valtaa!
näin tässäkin...- Kokoomus nuolijoita!
se on tosiaan nähty:
Ollissa
Marissa
Maurissa
>>>Tai toisinpäin Suomen hallitus tukee talouskomissaari Rehnin esityksiä.
- TÄYSI PASKA!
Finasssi kapitalismin juoksukoira se on
- Riistäjä paska!
Riistokapitalistin röykyttäjä!
ihan selvästi!
Pätkääkään kiinosta suomen kansalainen!- mikä Jaska
ei sitä kiinosta edes seksi!
myynmyt koko suomen omasta suojatyöpaikasta!
- mp
tyypillinen kepulainen mitätön esimerkki.ainoa näyttö pelasin mikkelin palloissa,tästä pikku pellestä kutsutaan eukielellä rotten news, in reality,the fuck, joker rules the cards
- joseph.porta
tuossahan ei taas ole mitään totta. kepu ajaa yhtenäistä EU:ta, sixbäk on irtautunut siitä. jutta lähti EU kokoushuoneesta kollegojen naurun säestyksellä.
eihän tuo ensimmäinen kerta ole kun mpp kirjoittaa täyttä paskaa, sellainen mpp vaan on Mikä on se yhtenäinen EU, jota esim. Kepun presidenttiehdokas Väyrynen ajaa. Hänhän ajaa Suomea enemmänkin irti EUsta ja on ehdottanut, että Suomi ottaisi Viron kanssa yhteisen kruunun valuutaksi.
Kepulainen komissaari on varauksetta Kreikan tukemisen kannalla. Kepulainen pääministeri on taas kääntänyt takkinsa ja sanoo, ettei Kreikkaa ole syytä enään tukea. Mitä yhtenäisyyttä näet tässä kahden keppulin mielipiteessä?- Uusi-Ukki, se vanha.
Huomenta vaan "Pankki", taas avauksesi iskee suoraan Kepukieroihin kannattajiin. Sinua solvaavat vastaukset ovat päällimmäisinä, koska nämä vastaajat tuntevat omassatunnossaan sinun kirjoittavan pelkkää Faktatietoa.
Minun "Kansakoulupohjaisen Ukin mielipide on aina ollut Reenin Ollista, että Olli on vain erään Autok-trokarin yksinkertainen poika, tuosta yksinkertaisten Kepulaisten joukosta. Kaikkihan muistavat kuinka tämä "Kepulainen nero" Olli poika jäi muka Eduskunnastakin pois, koska hänern ystävänsä Alpo Rusia syytettiin tuolloin maanpetturuudesta.
Ja kepulaisiin tämä Ollin kertomus meni kuin "lämmin veitsi voihin", jo silloin minä näin mikä Kansakunnan pelle tuo Reenin Olli onkaan. Muuten eihän tämä Olli poloinen ole Komissaarina ollerssaan tuonut yhtäkään omintakeista aloitetta minkään asian tiimoita. Hän vain toistaa kui "Papukaija" muiden EU-virkailijoiden ehdotuksia ja avauksia aina kyseessäolevista asioista. Minä olen tämän asian pannut jo ajat sitten merkille.
Kuitenkin Kepulit kehuvat kuinka pirun viisas, ja tietorikas heidän Komissaarinsa on. Ilkutaan ja pilkataan Lipposta, joka muka hävisi tälle "Kepun nerrolle", Komissaarin paikan.
Kyllä Suomen kansa tietää, ja tajuaa, että Lipponen olisi kenkinyt tämän Olli pojan mennen tullen, mitä tulee Politiikan ja yhteisten asioiden hoitamisesta. Kyllä nyt saataisiin Suomeenkin oikera Presidentti, mutta tuo Sauli Niinistö on "kantona kaskerssa", Lipposen kunigastiellä.
Viime vaaleissa Niinistö hävisi vai "rinnanmitalla" Haloselle, nyt Niinistö voittaa Lipposen "Rinnanmitalla, ja tämä on taivahan tosi, Näin minä Uudi-Ukki täältä Pohjanmaalta olen sen Funtsannut, kyllä näin on näreet.
- kapu-vaari
Niinpä. Niin näkyi tukevan myös sdp:n presidenttiehdokas Paavo Lipponne, joka totesi eilen, että meillä on EU:ssa hyvä joukkue, Jyrki Katainen, Jutta Urpilainen ja Olli Rehn.
Kovinpa on rajoittunut näkemyksesi. On sangen lukuisa joukko ihmisiä, jotka ovat suorastaan tympääntyneet koko EU:hun. Tokipa isoilla pamppuherroilla on oma intressi ojassa sikäli, että he pelkäävät sijoitustensa menevän kankkulan kaivoon, jos EU kaatuu.
Onhan Alexander tyylikäs herra, mutta ei hänestä juuri poliittisiin tehtäviin ole. Tuskin edes virkamieheksi, sillä sen verran iloisia ja huolettomia hänen toilailunsa ovat olleet. Ei politiikkaa tehdä tai virkaa hoideta yhtä suurella holettomuudella kuin mitä Alexander on mennyt tekemään.
Sitä paitsi koko EU on aivan muiden kuin Keskustan keksintö. Siksi EU:n ottaminen Keskustan lyömävälineeksi kertoo vähintäänkin heikosta mielikuvituksesta. Ainoa hyöty EU:sta on se, että yhteisellä rahalla voi maksaa kätevämmin euroalueella. Muutoin koko hankkeessa ei sitten mitään mieltä olekaan.>>>Ainoa hyöty EU:sta on se, että yhteisellä rahalla voi maksaa kätevämmin euroalueella.
- Ollille voimia
Olli on töissä. Sinäkin aloittaja olet jossain ja teet niitä töitä mitä työnantajasi käskee. Luulisin. Olli on virkistävä henkilö tässä populistisessa maailmassa. Toisin kuin Urpilainen, Lipponen, Gustaffson, Viitanen j.n.e Ei sosdemista löydy yhtään henkilöä jota voisi edes ajatella noille paikoille. He laskevat vaan ääniä.
Hetkinen. Rehn itse kertoo, että on hän on itselleen mieluissa työssä, yhteiskunnallisena vaikuttajana. Ei komissaarina voi olla sellainen henkilö, joka toimii tehtävässä vastoin omaa yhteiskunnalista näkemystään. Jos poliitikolla on näin löysä moraali, niin huh huh. En usko, että esim. Timo Soini lähtisi talouskomissaariksi valmistelemaan Jreikan tukipaketteja, vaikka työnantaja kuinka käskisi. Silloin tehdään oma johtopäätös ja sanotaan, että tämä duuni ei ole minua varten, koska sisältö on väärä-
- joseph.porta
vähän perusoppia mpp:lle.
1. komissaari on ensisijaisesti komission työntekijä.
2. maansa edustaja mahdollisuuksien mukaan, suomihan ei nimitä "omaa" komissaaria ainoastaan ehdottaa.
3. moimii oman yhteiskunnallisen vakaumuksensa edistämiseksi.
Kun erimieliset ihmiset työskentelevät yhdessä, niin fiksut ihmiset keskustelevat keskenään ja löytävät ratkaisun, yleensä paremman kuin yksinään. jos ei fiksut ihmiset työskentelevät yhdessä he kinaavat asiasta kunnes väsyvät ja antavat vähän kumpikin periksi tätä kutsutaan komromissiksi, ja sille on ominaista, että kumpi tahansa ehdotus olisi sellaisenaan ollut parempi, kuin tuo kompromissi
Tässä oppitunti 1 jatkoa seuraa kun taas viitsinoastaa sinua- boston´s
Olisi kyllä hyvä, jos oppisit edes kirjoittamaan virheetöntä tekstiä. Tai toisaalta, jos ei ole mitään järkevää sanottavaa, niin se nyt on sama onko tekstissä virheitä tai ei.
- joseph.porta
boston´s kirjoitti:
Olisi kyllä hyvä, jos oppisit edes kirjoittamaan virheetöntä tekstiä. Tai toisaalta, jos ei ole mitään järkevää sanottavaa, niin se nyt on sama onko tekstissä virheitä tai ei.
ei haittaa vaikka ei siitä selvää saanutkaan, tuskin olisit ymmätänytkään. suosittelen että menut muidei pilkun nussijoiden kanssa ao. sivuille
- kepukiertokoulu
joseph.porta kirjoitti:
ei haittaa vaikka ei siitä selvää saanutkaan, tuskin olisit ymmätänytkään. suosittelen että menut muidei pilkun nussijoiden kanssa ao. sivuille
".. menut muidei .."
Hehhee - joseph.porta
kepukiertokoulu kirjoitti:
".. menut muidei .."
HehheeLainausmarkkien kanssa ei käytetä pisteitä.
- kepukiertokoulu
joseph.porta kirjoitti:
Lainausmarkkien kanssa ei käytetä pisteitä.
"Lainausmarkkien .."
Hehhee
- Ei ole kaunis näky
"Kepuhan on alknaut selväsanaisesti näyttämään paljasta takapuoltaan Olli Rehnille"
Väyrysen takapuoli voi viehättää hyvinkin noita anuksista haaveilevia keppuleita, mutta tuskin Mari Kiviniemen takalisto, vaikka se hänen paras puolensa onkin. Mutta jospa Sirkka-Liisa Anttila pyllistäisi, se voisi kiihottaa niitä keppuleita, jotka ei ole miesten takaliston ja munakarvojen lumoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511289Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1201059Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215808Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä31796En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58782- 64752
- 141724
- 46664
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss61581