Miten niin muka adhd diagnoosin saaneilla ei ole varaa ostaa enää adhd lääkkeitä yliopiston apteekista.
Ilman Kela korvausta, eihän se Kela korvaus niin kauhean paljon ole yhdestäkään adhd lääkkeistä.
Miten niin muka adhd lääkkeet loppuvat suomesta
2
119
Vastaukset
- ---
Peruskorvaus on 42% joten kyllä se on aika paljon, melkein puolet...
- köyhillä ei adhd:ta
Kyllä kelan syy, nimen omaan
joillekin se vajaan 700 muutos jopa pariin tonniin on hyvinkin ratkaiseva
http://areena.yle.fi/video/1318269262620
mistään apteekista ei saa korvauksia, kun kela lähetti niihin tammikuussa vaatimuksensa vain tähän yhteen lääkeaineeseen ja vain yhdestä käyttöaiheesta
Kelalla on valtuus lähettää vaatimus poistaa em. tammikuinen vaatimuksensa apteekkeihin
rikkaat saavat hoitaa, köyhillä ei ole varaa
jos sossu sattuu maksamaan, niin hyvä, mutta kelan tulee maksaa myös kunnille takaisin ne pimitetyt sairausvakuutuskorvaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk893707Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921959Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871783- 1441642
- 1621483
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981453Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671402Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001324- 861287