Kuulin, että joihinkin loungeihin pääsisi jo Visa Gold kortilla. Onko kokemuksia? Ja löytyykö jostain lista kentistä joilla näin on? Tuohan olisi varsin kätevä palvelu kun paljon tulee reissattua.
Visa Gold ja Lounge
4
7305
Vastaukset
- 1 ryöstön nähnyt.
" Tuohan olisi varsin kätevä palvelu kun paljon tulee reissattua ."
reissaat paljon, etkä tiedä, erikoista.
onhan ne rauhallisia, yms, mutta harvemmin sen takia kannataa maksaa kortista, yhtään mitään.
Vielä tyhmempää on valita matka jonkun lounganin takia.
Jos sittenkin valitset Gold kortin, tutustu 2011 vuoden linkkiin, loppuosaan, korteissa on paljon eroja,
Matkavakuutuksissa, yms, todella paljon,
OP-Pohjolan kai selvästi paras.
http://www.fine.fi/userfiles/file/Luottokorttivert_2011.pdf
----------------
Gold korteista pitää pitää huolta hieman paremmin kuin tavallisista, kun niissä on aina luottoa vähintään 5000 €, kun meidänkin arkikorteissa on vain 1000 €, per/kpl, niitä ei väkivalloin ryöstetä.
. - Lola.
Matkustan aika paljon enkä kyllä ole nähnyt että loungetilojen sisäänkirjautumistiskeillä olisi mainintaa, että pelkällä Visa Goldilla pääsisi sisään. En tosin kyllä ole mitenkään erityisesti asiaa katsonutkaan, joten sikäli on voinut mennä ohi. Ainakaan suomalaisten pankkien Visa Gold -sivuilla ei ole asiasta mainintaa.
Itse ole kokenut erittäin käteväksi Priority Pass -kortin, joka tulee American Express Platinumin kylkiäisenä. On vielä se versio, jossa kaikki vuoden lounge-käynnit ovat ilmaisia, siis ei mene maksua käynneistä erikseen.
Priority Pass näyttää kattavan suuremman määrän loungeja kuin esim. Diner's club. Esim. Helsinki-Vantaalla ei ole yhtään loungea jonne pääsisi Dinersillä, mutta kaksi joihin pääsee PP:llä. - Todellako?
Kiitoksia.
Tämä matkustelu on vasta viimeaikoina lisääntynyt joten olen vain tähän asti tyytynyt ihan normipalveluihin sen kummemmin selvittelemättä lounge asiaa. Tällaisen nyt vain satuin kuulemaan ja olen yrittänyt asiaa selvitellä. Visa Gold ei varsinaisesti mitään maksaisi sillä se menisi etujen piiriin.
Enkä tietenkään ala minkään lounge edun takia matkaa varaamaan mutta jos kohdalle sattuu niin kannattaahan se hyödyntää.- 13+17
Veikkaisin, että se Lounge etu on käytännössä niin, että kortin mukana tulee Priority Pass-kortti. Tällä kortilla pääsee sitten esim. 4 krt / vuosi loungeen maksutta ja lopuista tarttee sitten jo maksaa esim. 20 euroa kerta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662288Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381883Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241568Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711540Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.861293Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841204Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1101115En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9942- 77939