Kuulin, että joihinkin loungeihin pääsisi jo Visa Gold kortilla. Onko kokemuksia? Ja löytyykö jostain lista kentistä joilla näin on? Tuohan olisi varsin kätevä palvelu kun paljon tulee reissattua.
Visa Gold ja Lounge
4
7259
Vastaukset
- 1 ryöstön nähnyt.
" Tuohan olisi varsin kätevä palvelu kun paljon tulee reissattua ."
reissaat paljon, etkä tiedä, erikoista.
onhan ne rauhallisia, yms, mutta harvemmin sen takia kannataa maksaa kortista, yhtään mitään.
Vielä tyhmempää on valita matka jonkun lounganin takia.
Jos sittenkin valitset Gold kortin, tutustu 2011 vuoden linkkiin, loppuosaan, korteissa on paljon eroja,
Matkavakuutuksissa, yms, todella paljon,
OP-Pohjolan kai selvästi paras.
http://www.fine.fi/userfiles/file/Luottokorttivert_2011.pdf
----------------
Gold korteista pitää pitää huolta hieman paremmin kuin tavallisista, kun niissä on aina luottoa vähintään 5000 €, kun meidänkin arkikorteissa on vain 1000 €, per/kpl, niitä ei väkivalloin ryöstetä.
. - Lola.
Matkustan aika paljon enkä kyllä ole nähnyt että loungetilojen sisäänkirjautumistiskeillä olisi mainintaa, että pelkällä Visa Goldilla pääsisi sisään. En tosin kyllä ole mitenkään erityisesti asiaa katsonutkaan, joten sikäli on voinut mennä ohi. Ainakaan suomalaisten pankkien Visa Gold -sivuilla ei ole asiasta mainintaa.
Itse ole kokenut erittäin käteväksi Priority Pass -kortin, joka tulee American Express Platinumin kylkiäisenä. On vielä se versio, jossa kaikki vuoden lounge-käynnit ovat ilmaisia, siis ei mene maksua käynneistä erikseen.
Priority Pass näyttää kattavan suuremman määrän loungeja kuin esim. Diner's club. Esim. Helsinki-Vantaalla ei ole yhtään loungea jonne pääsisi Dinersillä, mutta kaksi joihin pääsee PP:llä. - Todellako?
Kiitoksia.
Tämä matkustelu on vasta viimeaikoina lisääntynyt joten olen vain tähän asti tyytynyt ihan normipalveluihin sen kummemmin selvittelemättä lounge asiaa. Tällaisen nyt vain satuin kuulemaan ja olen yrittänyt asiaa selvitellä. Visa Gold ei varsinaisesti mitään maksaisi sillä se menisi etujen piiriin.
Enkä tietenkään ala minkään lounge edun takia matkaa varaamaan mutta jos kohdalle sattuu niin kannattaahan se hyödyntää.- 13+17
Veikkaisin, että se Lounge etu on käytännössä niin, että kortin mukana tulee Priority Pass-kortti. Tällä kortilla pääsee sitten esim. 4 krt / vuosi loungeen maksutta ja lopuista tarttee sitten jo maksaa esim. 20 euroa kerta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1062026En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761548Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 78870
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7728