Pankit alakneet soitella

ansa ikonitar

kotiin.Ihanko lehtimyyjät.Mikäs ilmiö se on teidän mielestä??minusta häiritsevää,loukkaavaa.Puhelinmyyntikielto uudistettava!
Koskeeko se edes niitä röyhkeitä.

Kun pitäs miettiä miten tavallinen ihminen pääsis pankin orjuudesta pois.Miettikää nyt 6e palvelumaksut jos laskut maksat vaikka itsekkin ja sitä nostavat joskus kun voittot jää..Jos maksaa laskuja pankissa menee 20-30e tosta noin vaan.. eli 120mk..ja 180mk..ja palkat ei monellakaan euron myötä nousseet.

5

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22331155

      ei maksa mitään jos oot avainasiakas täysin ilmaista

      • Mitä on korko % ????

        "ei maksa mitään jos oot avainasiakas täysin ilmaista"

        totta Nordeassa ja jos on jäsen Bonuksia OP-Pohjolassa ei maksa mitään,
        MUTTA,siinä on yksi iso mutta.

        tuo edellyttää useimmiten talletuksia Alikorolla, tai velanottoa Ylikorolla, Ota selvää numeroista, älä luota 1000 kauniiseen sanaan.

        minä ainakin sain 0,5-1,2 % korkeampa korkoa 3, 6 ja 13 kk talletuksilleni muualta kuin ko. pankeista, sain "bonus/avainasiakaserhu" moninkertaisena.

        Ja sei siinä kaikki, lapseni sai lainaa n. 0,4 % edullissemmin muualta ja paremmilla ehdoilla, halvempi muuttaa eri euriboreihin, yms.


    • ei mua haittaa

      Jos minulle soittaa puhelinmyyjä, jonka tarjous ei kiinnosta, vastaan "ei kiitos". Kokeile sinäkin!

      • onnellinen ,

        "ei mua haittaa"

        totta, muutamat ovat jopa tyytyväisiä kun joku soitaa,
        mutta ota huomioon, toisilla voi olla asiat paremmin kuin sinulla,
        -tulee työpuheluita joka 10 min välein,
        tai on muuten asiat niin hyvin että ei ole tarvetta jutella vieraiden kanssa.

        uskoisin että vain pieni vähemmistö on tyytyväinen soitelusta.

        ALOITTAJALLE;
        minullekin soitettiin Sammosta 2-3 soiton puheluja jatkuvati, sitten vahinngossa vastasin vaikkka ko. numerosta tulevat puhelut oli äänettömäksi määriteltyjä,

        siellä, Sammon setä kertoi avoimesti että tietokoneet soitaa aina viidelle ja sitten soitot katkeavat kun ensimmäinen vastaa,
        eivät he mitenkään voi vain yhdelle soittaa ja odotella vastaako, siinä heidän aikansa menisi.

        Tuossa tapauksessa ja muissakin lähetän heti sähköpostia ;
        suunnillen näin, Tästä numerosta on tullut jatkuvasti häiriösoittoja, jos ne eivät vihvoinkin nyt heti lopu, teen rikosilmoituksen.

        Näin olen menetellyt, jo n. 15 vuotta, 2 tehnyt rikosilmoituksen, he halusivat SOVITELLA JA KORVATA VAIVAT sovittiin 200 MK JA 100 €, hyvin on homma toiminut, vain yksi puhelinfirma on perheemme numeroihin tänä vuonna soittanut, ja kun aina laitan myös oikean nimeni, paluupostissa tuli 5 kpl Prepaid kortteja anteeeksipyyntönä.

        ^ tuolla tavoin ja heti.


      • ihmettelen vaan...
        onnellinen , kirjoitti:

        "ei mua haittaa"

        totta, muutamat ovat jopa tyytyväisiä kun joku soitaa,
        mutta ota huomioon, toisilla voi olla asiat paremmin kuin sinulla,
        -tulee työpuheluita joka 10 min välein,
        tai on muuten asiat niin hyvin että ei ole tarvetta jutella vieraiden kanssa.

        uskoisin että vain pieni vähemmistö on tyytyväinen soitelusta.

        ALOITTAJALLE;
        minullekin soitettiin Sammosta 2-3 soiton puheluja jatkuvati, sitten vahinngossa vastasin vaikkka ko. numerosta tulevat puhelut oli äänettömäksi määriteltyjä,

        siellä, Sammon setä kertoi avoimesti että tietokoneet soitaa aina viidelle ja sitten soitot katkeavat kun ensimmäinen vastaa,
        eivät he mitenkään voi vain yhdelle soittaa ja odotella vastaako, siinä heidän aikansa menisi.

        Tuossa tapauksessa ja muissakin lähetän heti sähköpostia ;
        suunnillen näin, Tästä numerosta on tullut jatkuvasti häiriösoittoja, jos ne eivät vihvoinkin nyt heti lopu, teen rikosilmoituksen.

        Näin olen menetellyt, jo n. 15 vuotta, 2 tehnyt rikosilmoituksen, he halusivat SOVITELLA JA KORVATA VAIVAT sovittiin 200 MK JA 100 €, hyvin on homma toiminut, vain yksi puhelinfirma on perheemme numeroihin tänä vuonna soittanut, ja kun aina laitan myös oikean nimeni, paluupostissa tuli 5 kpl Prepaid kortteja anteeeksipyyntönä.

        ^ tuolla tavoin ja heti.

        Miten hitaasti, Onnellinen , oikein puhut? Nimittäin kun sanoo "ei kiitos" ja lopettaa puhelun, niin vie ehkä 2 sekuntia? Onpa sinulla asiat todella paljon "paremmin", kun et ehdi tuota lausua :))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe