kotiin.Ihanko lehtimyyjät.Mikäs ilmiö se on teidän mielestä??minusta häiritsevää,loukkaavaa.Puhelinmyyntikielto uudistettava!
Koskeeko se edes niitä röyhkeitä.
Kun pitäs miettiä miten tavallinen ihminen pääsis pankin orjuudesta pois.Miettikää nyt 6e palvelumaksut jos laskut maksat vaikka itsekkin ja sitä nostavat joskus kun voittot jää..Jos maksaa laskuja pankissa menee 20-30e tosta noin vaan.. eli 120mk..ja 180mk..ja palkat ei monellakaan euron myötä nousseet.
Pankit alakneet soitella
5
150
Vastaukset
- 22331155
ei maksa mitään jos oot avainasiakas täysin ilmaista
- Mitä on korko % ????
"ei maksa mitään jos oot avainasiakas täysin ilmaista"
totta Nordeassa ja jos on jäsen Bonuksia OP-Pohjolassa ei maksa mitään,
MUTTA,siinä on yksi iso mutta.
tuo edellyttää useimmiten talletuksia Alikorolla, tai velanottoa Ylikorolla, Ota selvää numeroista, älä luota 1000 kauniiseen sanaan.
minä ainakin sain 0,5-1,2 % korkeampa korkoa 3, 6 ja 13 kk talletuksilleni muualta kuin ko. pankeista, sain "bonus/avainasiakaserhu" moninkertaisena.
Ja sei siinä kaikki, lapseni sai lainaa n. 0,4 % edullissemmin muualta ja paremmilla ehdoilla, halvempi muuttaa eri euriboreihin, yms.
- ei mua haittaa
Jos minulle soittaa puhelinmyyjä, jonka tarjous ei kiinnosta, vastaan "ei kiitos". Kokeile sinäkin!
- onnellinen ,
"ei mua haittaa"
totta, muutamat ovat jopa tyytyväisiä kun joku soitaa,
mutta ota huomioon, toisilla voi olla asiat paremmin kuin sinulla,
-tulee työpuheluita joka 10 min välein,
tai on muuten asiat niin hyvin että ei ole tarvetta jutella vieraiden kanssa.
uskoisin että vain pieni vähemmistö on tyytyväinen soitelusta.
ALOITTAJALLE;
minullekin soitettiin Sammosta 2-3 soiton puheluja jatkuvati, sitten vahinngossa vastasin vaikkka ko. numerosta tulevat puhelut oli äänettömäksi määriteltyjä,
siellä, Sammon setä kertoi avoimesti että tietokoneet soitaa aina viidelle ja sitten soitot katkeavat kun ensimmäinen vastaa,
eivät he mitenkään voi vain yhdelle soittaa ja odotella vastaako, siinä heidän aikansa menisi.
Tuossa tapauksessa ja muissakin lähetän heti sähköpostia ;
suunnillen näin, Tästä numerosta on tullut jatkuvasti häiriösoittoja, jos ne eivät vihvoinkin nyt heti lopu, teen rikosilmoituksen.
Näin olen menetellyt, jo n. 15 vuotta, 2 tehnyt rikosilmoituksen, he halusivat SOVITELLA JA KORVATA VAIVAT sovittiin 200 MK JA 100 €, hyvin on homma toiminut, vain yksi puhelinfirma on perheemme numeroihin tänä vuonna soittanut, ja kun aina laitan myös oikean nimeni, paluupostissa tuli 5 kpl Prepaid kortteja anteeeksipyyntönä.
^ tuolla tavoin ja heti. - ihmettelen vaan...
onnellinen , kirjoitti:
"ei mua haittaa"
totta, muutamat ovat jopa tyytyväisiä kun joku soitaa,
mutta ota huomioon, toisilla voi olla asiat paremmin kuin sinulla,
-tulee työpuheluita joka 10 min välein,
tai on muuten asiat niin hyvin että ei ole tarvetta jutella vieraiden kanssa.
uskoisin että vain pieni vähemmistö on tyytyväinen soitelusta.
ALOITTAJALLE;
minullekin soitettiin Sammosta 2-3 soiton puheluja jatkuvati, sitten vahinngossa vastasin vaikkka ko. numerosta tulevat puhelut oli äänettömäksi määriteltyjä,
siellä, Sammon setä kertoi avoimesti että tietokoneet soitaa aina viidelle ja sitten soitot katkeavat kun ensimmäinen vastaa,
eivät he mitenkään voi vain yhdelle soittaa ja odotella vastaako, siinä heidän aikansa menisi.
Tuossa tapauksessa ja muissakin lähetän heti sähköpostia ;
suunnillen näin, Tästä numerosta on tullut jatkuvasti häiriösoittoja, jos ne eivät vihvoinkin nyt heti lopu, teen rikosilmoituksen.
Näin olen menetellyt, jo n. 15 vuotta, 2 tehnyt rikosilmoituksen, he halusivat SOVITELLA JA KORVATA VAIVAT sovittiin 200 MK JA 100 €, hyvin on homma toiminut, vain yksi puhelinfirma on perheemme numeroihin tänä vuonna soittanut, ja kun aina laitan myös oikean nimeni, paluupostissa tuli 5 kpl Prepaid kortteja anteeeksipyyntönä.
^ tuolla tavoin ja heti.Miten hitaasti, Onnellinen , oikein puhut? Nimittäin kun sanoo "ei kiitos" ja lopettaa puhelun, niin vie ehkä 2 sekuntia? Onpa sinulla asiat todella paljon "paremmin", kun et ehdi tuota lausua :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514