Annan risuja ja kirouksia Mighty Beans lelujen suomeen tuojille!!!
On se nyt kumma kun pienille lapsille suunnattuihn leluihin ei voida laittaa sanaakaan suomea jotta he voisivat tehdä temppuja ja nauttia leluistaan!!!!ÄRRINMURRIN!MURISEN JA PUREN!!!!!!!!!!!!
mighty beans
2
944
Vastaukset
- Mepit ja politikot yms
En ole onnellinen kirjoittaessani tänne. Mutta en ole tyytyväinen myöskään Suomen tilanteeseen. Rasittaa ajatus siitä, että ukkini on taistellut Suomen itsenäisyyden puolesta ja sitten tämä..mepit aivan hirveätä Jäätteenmäki; syyllistynyt tai ollut sellainen meppi, Kauppinen; nuori kokematon mutta opiskellut pätemisen tarve pääsee yms..ÄRSYTTÄÄ Herätkää SUOMALAISET. Vaikutusvaltaa vielä ehkä on. Yritetään saada Suomi sellaiseksi kun se oli tarkotukseksi olla ja minkä puolesta on taisteltu eli itsenäisyys. Nyt se on suur valtojen alla...
- kid pop
mieltä olen minä.Veteraanit ovat tehneet hienoa työtä taistellessaan vapaan ja itsenäisen suomen puolesta ja nyt ollaankin jo eu:ssa,muiden maiden "alaisena" totuus kuitenkin on että olemme toissijaisia suurien valtioiden keskellä ja meidän etumme ja ajatuksemme eivät ole ensisijaisia.Kunhan nyt kuulutaan siihen muiden joukossa...Menetimme hienon maan EU:lle.
Ja vielä tulee se päivä jolloin EU kaatuu omaan mahdottomuuteensa.Mitä sitten tapahtuu?!?!!?
Ja en mä nyt kuitenkaan syytä nighty beanzeja tästä sotkusta,mutta kun vastattiin,niin vastataaa takaisin...!
Mighty beanz sucks!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523416Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512401- 1151204
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va9993Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per48947- 46874
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019870- 37726
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt198674