Uutuuskirja kertoo supon osastopäällikön kuolinvuoteellaan paljastaneen Kalevi Sorsan olevan Tiitisen listalla ja Rusi-jahdin todellinen takapiru.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011101114546977_uu.shtml
Tämähän nyt ei varmaankaan tullut yllätyksenä. Heti kun moisen Tiitisen listan olemassaolosta aikoinaan saatiin tieto, moni arvasi, että Sorsahan siellä nyt ainakin on. Saattaapa olla Lipponen ja Koivistokin.
Kalevi Sorsa oli Tiitisen listalla.
134
1994
Vastaukset
- Stasi-Sasi
RUSIN VELIHÄN SIELLÄ AINAKIN VARMASTI OLI.
- veljenpojanisäntyttö
Rusin veli ei kuitenkaan ole läheskään samanveroinen poliittinen vaikuttaja kuin muut korkeantason epäillyt ja tää tekee asiasta vakavan.
- Ple!
Kyllä siellä on myös paljon kokoomuslaisia ja kepulaisiakin!
Oletko pettynyt?
En itse ymmärrä, että tuollaisella listalla olisi enää mitään merkitystä!
Ajat on toiset!
Herätkää nykypäivään!
Toivoisin, että jatkossa keskittyisitte tämän päivän konniin, ettekä jahtaisi merkityksettömiä menneisyyden haamuja!- Heti kun
Jaakko Laakso istuu maanpetoksesta tuomiota.
Ei ennen... - Ple!
Heti kun kirjoitti:
Jaakko Laakso istuu maanpetoksesta tuomiota.
Ei ennen...Voitko kertoa, mitä erityistä hän on tehnyt?
- Demut ja komut
sen palstan täyttävät.
- Miten olisi
Ple! kirjoitti:
Voitko kertoa, mitä erityistä hän on tehnyt?
vakoilu DDR:n ja Neuvostoliiton hyväksi?
- Soita "Janille"
Ple! kirjoitti:
Voitko kertoa, mitä erityistä hän on tehnyt?
Ja kysy siltä itseltään...
http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Jaakko Laakso Jan – KGBn kanta-asiakas/1135248842132 - Ei unohdeta
MAANPETOS.
Ei vanhene! - jmulqvist
Miksi kirjoitit näin jos maanpetos ei koskaan vanhene ?
- raakkuna1
Onhan tuo mainitsemasi Kalevi Sorsa ollut Koiviston ajan Pääministeri, ja muut tunnetut poliitikot ovat uineet Sorsan perässä kuin poikue. Joop.
- ?????????
TÄMÄN TAKIAKO KEKKONEN KÄSKI SORSAN EROTA PÄÄMINISTERI PAIKALTA.
herää kysymys että eliminoitiinko Kekkonen ja nämä Koivisto ja Sorsa pääsisi valtaan suomessa .
- adsfhgh5
Tuo lista taitaa olla vähän sellainen kuin ilotulitustehdas olis tulessa ja viranomaiset yrittävät suitsia uteliaita että: Ei täällä ole mitään katsottavaa. Hajaantukaa...
- CIA-lista
Stasin 'vakoojaksi' kelpasi tavallisia opiskelijoitakin, joilla ei todellakaan ollut mitään salaista tai arvokasta tietoa. Ihan puutaheinää mitä pystyi lehdistä lukemaan kuka vaan. Ja palkkoksi sai alkoholia mikä oli opiskelijan kukkarolle tyyristä.
- ....................
Kyllä sieltä moni iso kiho sai monija 10 000 mk rahaa ja ilmaisia matkoja ym
jolla rakensivat omaa taluotta ja myös nämä skdl ym sai puolearahaa muista kommunistismaista joita ei tarvinyt tilittää verottajalle. - KGB CIA Stasi
.................... kirjoitti:
Kyllä sieltä moni iso kiho sai monija 10 000 mk rahaa ja ilmaisia matkoja ym
jolla rakensivat omaa taluotta ja myös nämä skdl ym sai puolearahaa muista kommunistismaista joita ei tarvinyt tilittää verottajalle.Ja Kekkonen sai kepulipuolueelleen KGB:ltä puoluerahaa.
- 14+8
Koska Koivisto presidenttinä ollessaan käski panna listan kassakaappiin, tiedettiin heti, että lista on täynnä demareita.
- kyöstikallio
Toivottavasti ei ole minun nimeä.. Aikanaan sellainen mies kyseli naapurista (naapuri sattui oleen poliitikko) että milloin se tulee kotiin ja kenenkä kanssa ja kaikennäköistä muuta..
palkkioksi saatiin kerran jopa kasetti mankka. =))))) Muuten yleensä rahaa. - Listalla myös Tarja
Kalevi Sorsa on Tiitisen listassa aivan varmasti.
Ja koska listaa ei päästetä julkisuuteen, listassa on mitä todennäköisemmin myös Tarja Halonen. - Omin silmin
Toivottavasti näemme Stasi-listan pian. Jokaisen on oikeus nähdä se. Pitää
myös muistaa vastenmielinen iljettävä umpikiero tappaja(KGB) mielipuoli..
Stasi on sitä samaa rikollista sairasta KGB:tä, joka halusi rikkoa maailman. - Petturit ilmi
Nyt olisi hyvä julkistaa se lista kun Lipponenkin on vielä Presidentiksi pyrkimässä? Ja samalla kaikki muutkin hengissäolevat, joiden nimi listalta löytyy joutuisivat häpeämään!
- Puhdas Lippponen
Kuule!
Minä olen puhdas länsimielinen CIA. EN ollut kirotussa rikollisessa KGB tietenkään. Olen aina toiminut huligaaneja vastaan. Tuodaan raaka.aineita ja
energiaa kauhistuksesta. Minä olen äärimmäisen luotettava. Vastustan pahaa.
- ....................
Neuvostoliiton tiedustelupalvelun (KGB) toimintaan, mutta siihenkään se ei juuri puuttunut, vaikka sen silmien alla harjoitettiin maanpetoksellista toimintaa.
Eikä vieläkään koska suomen oikeuslaitokset ja valtakunnallinen syyttäjä ovat demi järjestön alla ja monet tahot sanelee ehdot mistä tuomitaan ja mitä julkaistaan niin taitaa myös supokin olla vaan pelkkä kulissi jossa ei suurimpia rikollisia suojellaan mutta tavallista kansaa seurataan ja valvotaan .
Myös monella konkarilla on myös supon täydellinen 24 h vartiointi . - pölöhökustaao
Mitenkä sille listalle pääsisi, että sais julkisuutta?
- kuhuhyuhyjugbyg
Mä luulen, että sellaiselle listalle voisi varmaan päästä vain sillä, jos olisi sevarisuomessa ollut politiikassa mukana - mä en silloin vielä ollut edes syntynyt, kun reikäkortteja käytettiin ja kirjoituskoneita ja muuta, mutta tää on hei varmaan kicksit aiheuttavaa kaikille kilipäille, tää asia, kuvitella että miten muka Suomi olisi ollut Venäjän vakooja neljä vuosikymmentä sitten. Se ns. Tiitisen lista on varmaankin, luulen, salattu vain siksi, että siinä on valtiosalaisuuksia, eikä siksi että merkkipoliitikot tai suomalaisvaikuttajat olisi olisi DDR- agentteja. Kekkoslandiassa oltiin tosi paljon takapuoli pystyssä Neukkulaan päin ihan vain siksi, ettei ollut vaihtoehtoja ja Kekkonen luotsasi suurena valtiomiehenä ja ison itänaapurin ystävänä maata kriisiej läpi vuosikymmeniä, mutta ei Suomessa ole ollut vakoilua kommunistien hyväksi. Meillä ei koskaan ole ollut diktatuuria tässä maassa, ja erittäin suuri ansio siitä kuuluu vasemmistolle.
- Rusi kostaa
Onkohan siinä listalla TUKSU ??
Mitenkähän Sorsa saa samanlaista kipurahaa kuin Rusi jos ei todisteet ei pidäkään?
- Ananiasi
So What? Vaikka olisi ite pelsepuuppi "listalla" ?????
Mitä sellainen lista kertoo? ...
Vaikka - voisihan persujen H-linja valmistaa "Listan"...
Halme, Halla-aho, Hakkarainen, Hirvisaari....
Ovat Isänmaan Asialla...
hehe- jhgbhjyjygb
Niin ja Halme, Halla-aho, Hakkarainen ja Hirvisaari eivät koskaan ole saaneet mitään järkevää aikaan, vaan ensimmäinen oli huumeita vastaan pauhannut huumeiden käyttäjä laittomien aseiden kanssa riekkuja, toinen on epäonnistunut tohtori, kolmas muka uskovainen kirkkohopeavaras ja neljäs joku täysin vailla mitän yhteiskunnallisia meriittejä. Joo sais julkistaa Tiitisen listan, koska siellä ei oke mitään kiinnostavaa, kun kerran kouhot on niin kiinnostuneita siitä mustamaalaamismielessä - ja etenkin fanaattiset vasemmiston mollaajat.
Paljon Alpo Rusille on maksettu verovaroista rahaa tutkimuksiinsa? Onko menny sosiaalibudjetista? On toki ihan kamalaa Rusi- parallekin, että vaikka vain sen veli Jukka Rusi oli ollut DDR- vakooja, joutui äijä käymään läpi melkoisen mankelin julkiuudessa, mutta siitä huolimatta.. menee jo lama- Suomessa naurettavaksi, että yhtään ei joitakin kiinnosta puuttua yhteiskunnan tän hetken tilaan, vaan sen sijaan kaivellaan kiihkoisasti reikäkortteja Kekkos- Suomen ajalta. Huvinsa kullakin. Tuo kirja pitäisi lukea, että tietäisi mitä siinä sanotaan. Väittäähän voi vaikka mitä, mutta kaikki mitä maailmassa sanotaan, ei ole totta.
Kansa kai pitää siitä, että sen mielikuvitusta kiihotetaan, mutta suurinta osaa kansasta ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä kirjauksia jollakin valtiosihteerillä on. - Toimen Mies
jhgbhjyjygb kirjoitti:
Niin ja Halme, Halla-aho, Hakkarainen ja Hirvisaari eivät koskaan ole saaneet mitään järkevää aikaan, vaan ensimmäinen oli huumeita vastaan pauhannut huumeiden käyttäjä laittomien aseiden kanssa riekkuja, toinen on epäonnistunut tohtori, kolmas muka uskovainen kirkkohopeavaras ja neljäs joku täysin vailla mitän yhteiskunnallisia meriittejä. Joo sais julkistaa Tiitisen listan, koska siellä ei oke mitään kiinnostavaa, kun kerran kouhot on niin kiinnostuneita siitä mustamaalaamismielessä - ja etenkin fanaattiset vasemmiston mollaajat.
Paljon Alpo Rusille on maksettu verovaroista rahaa tutkimuksiinsa? Onko menny sosiaalibudjetista? On toki ihan kamalaa Rusi- parallekin, että vaikka vain sen veli Jukka Rusi oli ollut DDR- vakooja, joutui äijä käymään läpi melkoisen mankelin julkiuudessa, mutta siitä huolimatta.. menee jo lama- Suomessa naurettavaksi, että yhtään ei joitakin kiinnosta puuttua yhteiskunnan tän hetken tilaan, vaan sen sijaan kaivellaan kiihkoisasti reikäkortteja Kekkos- Suomen ajalta. Huvinsa kullakin. Tuo kirja pitäisi lukea, että tietäisi mitä siinä sanotaan. Väittäähän voi vaikka mitä, mutta kaikki mitä maailmassa sanotaan, ei ole totta.
Kansa kai pitää siitä, että sen mielikuvitusta kiihotetaan, mutta suurinta osaa kansasta ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä kirjauksia jollakin valtiosihteerillä on.Aikaansaamattomien listalle on lisättävä: Halme, Halla-aho, Hakkarainen ja Hirvisaari...
- kjgjyhgyhgvfgtfv
Toimen Mies kirjoitti:
Aikaansaamattomien listalle on lisättävä: Halme, Halla-aho, Hakkarainen ja Hirvisaari...
No jonnekin kunnanvaltuustoon pääsee ainakin pikkukaupungeissa jopa viidenkymmenen kaverin äänillä, eli tämä Hirvisaarikaan varmaankaan ei olisi eduskunnan kattokruunua nähnytkään, jos sillä ei olisi ollut sitä umpirasistista blogiaan, missä kannusti kaiken maailman kilipäitä kaunalla äänestämiseen. Ja toivottavasti osoittavat sillekin hyypälle eduskunnassa kaapin paikan. Halme taas oli varmaan surkein mahdollinen luuseri, mitä Suomen kansakunnan historiasssa on kansanedustajana ikinä nähty - nollaverotuotolla valtiolle koko ikänsä elänyt, steroidi- ja huumeriippuvainen täysin töttärä, joka vetosi natseihin ja jokaosasi nostaa rautaa. Hakkarainen on hemmoteltu rikas kersa, jolla on merkittävä valtion kuluineen maksama rikosrekisteri ja koulusivistyksen osalta älykkkyysosamäärä nolla. Halla- aho on joku sellainen, joka toivottavasti ei elättele itsestään mitään Hitler- haaveita, koska on ainakin netissä täysin pelottava väkivaltakirjoittaja.
- Tanja on paras!!
Toimen Mies kirjoitti:
Aikaansaamattomien listalle on lisättävä: Halme, Halla-aho, Hakkarainen ja Hirvisaari...
Mutta ministeri Vienonen-Karpela-Saarela sai halauksen äiti Ammanilta.
- entäs Sauli N
kjgjyhgyhgvfgtfv kirjoitti:
No jonnekin kunnanvaltuustoon pääsee ainakin pikkukaupungeissa jopa viidenkymmenen kaverin äänillä, eli tämä Hirvisaarikaan varmaankaan ei olisi eduskunnan kattokruunua nähnytkään, jos sillä ei olisi ollut sitä umpirasistista blogiaan, missä kannusti kaiken maailman kilipäitä kaunalla äänestämiseen. Ja toivottavasti osoittavat sillekin hyypälle eduskunnassa kaapin paikan. Halme taas oli varmaan surkein mahdollinen luuseri, mitä Suomen kansakunnan historiasssa on kansanedustajana ikinä nähty - nollaverotuotolla valtiolle koko ikänsä elänyt, steroidi- ja huumeriippuvainen täysin töttärä, joka vetosi natseihin ja jokaosasi nostaa rautaa. Hakkarainen on hemmoteltu rikas kersa, jolla on merkittävä valtion kuluineen maksama rikosrekisteri ja koulusivistyksen osalta älykkkyysosamäärä nolla. Halla- aho on joku sellainen, joka toivottavasti ei elättele itsestään mitään Hitler- haaveita, koska on ainakin netissä täysin pelottava väkivaltakirjoittaja.
No kerro tulevan presidentin Sauli Niinistön jokin aikaansaannos?
Ei ulostetta ei lasketa! - Oikaisu
entäs Sauli N kirjoitti:
Ei ulostetta ei lasketa!Tuleva presidentto on Paavo väyrynen
- hjgygfyuhtffyt
entäs Sauli N kirjoitti:
Ei ulostetta ei lasketa!No. En mä tiedä, mutta omassa vasuriperheessäni Niinistöstä pidetään (itse äänestän vasemmistoliittoa useimmiten), tai ainakin arvostetaan, vaikkei kaikesta samanmielistä olekaan, koska olen sivistystaustaltani perheeestä, missä arvostetaan poliittista demokratiaa puoluetaustaan katsomatta. Tää kokoomuslainen josta pyydät mielipidettäni on käsittääkseeni ollut kovan linjan kokkari ja mä jokseenkin kai henkilökohtaisesti vierastan sellaisia ihmisiä, mutta viimeisinä vuosina on Sauli Niinistö kirjoittanut hyvin hienon kriittisesti myös yhteiskunnan varojen tuhkauksesta - jos ei olisi Nato- fani , voisin äänestääkin, ehkä. Enemmän kokkareista pidän kuitenkin Jan Vapaavuoresta. Jos olisin Helsingin vaalipiiristä, niin se ( viimeksi mainittu) tyyppi olisi persoonana sellainen, että sen moraalisuuden vuoksi voisin jopa äänestää - vaatinut rikkaita uhmaten tasa- arvoisempaa asuntopolitiikkaa.
Luuletko, että minua se jotenkin haittaa, kenestä tulee presidentti, jos vain demokraattisella menetelmällä valitaan? Aina maa voi kuitenkin paremmin, ku on vasemmisto vallassa ja täällä ei toimi mikään mini- USA libertalismi ja tänne ei saa mitään piilaaksoa viiden millin kansasta, kun on umpiköyhä maa muutenkin, eikä ainakaan vasureiden syystä. - EL.a -. k:IM
Ananiasi
Joo.
Nananas on hyvvee.
Se on nannaa, kun suuhun pannaan. - 9
entäs Sauli N kirjoitti:
Ei ulostetta ei lasketa!Jummalauta kun kamalaa!
- kuka tietää
Mites olis vaikka nykyinen istuva pressa komeilisi listoilla!? Olisiko enää merkitystä silläkään tiedolla. Ehkäpä jotain jostain.
- 2W3E4DD
DEMARIT JA KOMMARIT OVAT TÄMÄN JA NIIN MONEN MUUN MAAN SYÖPÄ. TOIVOTTAVASTI TIITISEN LISTA JULKAISTAAN ENNEN KUIN PAAVOSTA LEIVOTAAN PRESIDENTTI. JOSTAIN KUMMAN SYYSTÄ SE VAAN MENEE NIIN, ETTÄ VAIKKA DEMARIT LAITTAIS APINAN PRESSAEHDOKKAAKS SE TULEE MENEMÄÄN LÄPI.....
- volvogt
Mielestäni tiitisen lista tulisi saattaa julkisuuteen vaikka elämmekin toista aikaa kansalaisilla tulisi mielestäni olla oikeus tietää keitä tuolla listalla on jos se kerta on ylioppilasteinien alkoholipalkkaista touhua niin mitäs salattavaa siinä on, mutta kun kumminkin salaillaan niin onko siinä sittenkin jotakin salattavaa?
Se koira älähtää kehenkä kalikka kalahtaa!
Olisimme paremmin sinut menneisyytemmekin kanssa kun nämä salatouhut tuotaisiin julkisuuteen ja onhan ilmeisesti kyse henkilöistä joita kansalaiset ovat äänestäneet tietämättä näistä touhuista. - Kastas
Lipponen ja Koivisto ovat halunneet listan julkaisemista, ettei sitä vaan suojeltaisi jotain kepulaisia ja kokoomuslaisia.
A.Rusi on hieno ja periaatteen mies! - jughyugyugyugkuhb
volvogt kirjoitti:
Mielestäni tiitisen lista tulisi saattaa julkisuuteen vaikka elämmekin toista aikaa kansalaisilla tulisi mielestäni olla oikeus tietää keitä tuolla listalla on jos se kerta on ylioppilasteinien alkoholipalkkaista touhua niin mitäs salattavaa siinä on, mutta kun kumminkin salaillaan niin onko siinä sittenkin jotakin salattavaa?
Se koira älähtää kehenkä kalikka kalahtaa!
Olisimme paremmin sinut menneisyytemmekin kanssa kun nämä salatouhut tuotaisiin julkisuuteen ja onhan ilmeisesti kyse henkilöistä joita kansalaiset ovat äänestäneet tietämättä näistä touhuista.Mua ainakin oksettaa, että jos ihmiset joilla ei ole mitään yleissivistystä, manipuloidaan uskomaan, että Suomessa muka joskus olisi ollut jotakin itä-vakoilua valtiota vastaan. Iltakura ja Iltasonta kunnostautuu siinä eniten, eli joku kakskymppinen hevosen perseen avoimessa aliopistossa aliapppruubaaturin lukenut akka kirjoittelee lehteen poliittiset " analyysit".
Näiden Suomi24- palstohe juustopäät eivät varmastikaan henkilökohtaisesti tunne yhtäkään poliittista vaikuttajaa tai koskaan ole sellaisten kanssa edes olleet tekemisissä, kun eivät tunne muunlaisia ihmisiä kuin omansa kaltaisia, ja sellaisille kateuden aihe varmasti on kaikki, joilla ne luulee olevan jotenkin enemmän vaikkapa massia tai jotain, kuin itsellään, vaikka todellisuudessa tietysti eniten aina kateus perustuu hyvään maineeseen, eli ei kukaan; teoreettinen esimerkki, kadehdi mitään omaisuutensa juoneita katujen rapa- pertsoja ja taneleita, vaan niitä, jolla on hyvä sosiaalistatus. Ja hyvän sosiaalistatuksen omaavilla on raja siinä, että mitä kehtaa netissä väittää. - .,..,.,.,.,,..
KEPUT TAAS LAITTAA SEMMOSEN PRESIDENTTIEHDOKKAAN JOKA EI MENNY LÄPI ERES EDUSKUNTAVAALEIS EI EDES OMAT ÄÄNESTÄNEET SEMMOSESTA SITTEN PRESIDENTTIEHDOKAS ,KERTOO NÄITTEN TONTTUJEN TASOSTA JOTAIN TODELLISTA ,,,
- 9
Olet pöpi.
- yks vaan
On se hyvä kun on viela demokratia ja kansanvalta ettei porvarit juhli
Meinaako, että Niinistöllä ei ole edes pienen pientä mahdollisuutta tulla valituksi, kun Paavo Lipponen on mukana?
- volvogt
Mooses on aika poika kun se meinaa kutsua kiinan keisarinkin kuoleista sieltä nahkurin orsilta!
- 2W3E4DD
EI OLE MUILLA MAHDOLLISUUTTA. VIITTAAN AIEMPAAN KIRJOITUKSEENI APINASTA. EI PITÄNYT HALOSELLAKAAN OLLA MITÄÄN MAHDOLLISUUTTA AIKOINAAN PÄÄSTÄ PRESSAKSI, MUTTA NIIMPÄ VAAN SAK:n VOIMAKKAALLA TUELLA TULI VALITUKSI.
MEILLÄ TÄÄLLÄ SUOMESSA EI KEKKOSEN JÄLKEEN OLE OLLUT OIKEAA MAAN ISÄÄ, VAAN AINOASTAAN NÄITÄ DEMARIHÖRHÖJÄ. - 7
2W3E4DD kirjoitti:
EI OLE MUILLA MAHDOLLISUUTTA. VIITTAAN AIEMPAAN KIRJOITUKSEENI APINASTA. EI PITÄNYT HALOSELLAKAAN OLLA MITÄÄN MAHDOLLISUUTTA AIKOINAAN PÄÄSTÄ PRESSAKSI, MUTTA NIIMPÄ VAAN SAK:n VOIMAKKAALLA TUELLA TULI VALITUKSI.
MEILLÄ TÄÄLLÄ SUOMESSA EI KEKKOSEN JÄLKEEN OLE OLLUT OIKEAA MAAN ISÄÄ, VAAN AINOASTAAN NÄITÄ DEMARIHÖRHÖJÄ.Oletteko mahdollisesti hullu?
- 2W3E4DD
7 kirjoitti:
Oletteko mahdollisesti hullu?
84 vastaan -7......kumpi mahtaa olla se hullu?????
- paljon nähnyt
Tonkikaahan innolla historian tunkiota niin unohtuu Kreikka ja muut miljaardi reijät.
- selekkee
Tänäpänä emme tarvitse enää maan johtoon mm. entisiä taistolaisia eikä vanhoillisdemareita kytkykauppoja tekemään. Muuten Suomi on pahempi kuin entinen Neuvostoliuotin. Suomenhan pitäisi olla länsimaa ilman hapatusta. Iso luuta lakaisemaan kaikki 70-lukulaiset Tiitisen listalaiset pois nykypäivän presidenttikilvasta. Ugh.
- kjhjuyhgbyhguhyg
Ja luutaa varmaankin tarjoaa joku surkio, joka ikinä ei ole edes veroja yhteiskunnalle maksanut? Mä sanon, että olen sen verran nuori, että sinänsä mua ainakaan ei kosketa mitkään Tiitisen listat, enkä muutenkaan ole minkään sortin fanaatikko, vaikka vasemmistomielinen jossakin määrin olen, mutta kun satun henkilökohtaisestikin tietämään parikin tällä foorumilla herjattua poliitikkoa, en kertakaikkiaan kestä tuota nimetöntä oksettavaa herjaamista poliittista vasemmistoa kohtaan teiltä nimettömiltä edes lukea! No en mä nyt usko, että joku Soini sen valopäämpi olisi, kuin Lipponenkaan. Vaikeuksia tulee silti päättää ketä pressanvaalissa äänestän, kun vihreillä ei ole läpimenon mahdollisuuksia, vasemmistolla ei ole omaa ehdokasta ja Lipponenkin vaikka fiksu mies onkin, en pidä Nato- kannoistaan. Ja Niinistöä muuten voisi äänestää, mutta ei jaksa enää tätä kokkarilandiaa, missä köyhiä kyykytetään. Väyrynen, taasen, ei vetoa muhun persoonana ja sen asemaa ei auta ainakaan mitkään puolueensa yleisrusit, jotka on kaunaisena kommarijahdissa, vaikka vuosi on nyt 2011, eikä Neuvostoliittoa ei ole mailla eikä halmeilla.
- Vie heisst
OSTAKAA MATKALIPPU ROSTOCKIIN JA KÄVELKÄÄ SEN KATUJA PITKIN, NIIN KAIKKI STASIN SUOMEN AGENTIT ON LAHJOTTU NIMIKKOKADULLA.OLEN TUTKINUT JA KÄVELLYT KEKKONEN STRASSEA USW. Ei tämä salaisuus ole.
Alpo Rusi ja koko keskusta on täynnä katkeruutta,lisäksi hra Rusi edustaa ulkoministeriön virkamiehenä koko Suomea. AVOIN VETOOMUS HRA ULKOMINISTERI ERKKI TUOMIOJALLE ESITELKÄÄ TASAVALLAN PRESIDENTTI
Tarja Haloselle Rusin erottaminen virasta.- Lista esiin!
Jos listalla ei ole mitään merkitystä, sen voi hyvin julkaista. On erikoista syyttää ihmisiä, jotka haluvat avoimutta politiikkaan,
- isänmaatonko?
Täällä samaa mieltä. Listan peittely vain lisää epäluuloja kansan taholta. Ai niin, mutta mitäpä kansasta. Ne rassukathan ovat olemassa vain, että maksavat pressan lentokulut ja poliitikkojen oman edun tavoittelun.
Lista julki oitis ja sillä oleville helevetin iso kengän kuva persuuksiin. Turha selitellä KENENKÄÄN, joka värvättynä on ollut. - jghyjgyhgvtfvt
Jo mäkin haluaisin kuulla mun korvalääkärin sanelut siltä ajalta, kun mä olin 1- vuotias ja haluaisin ehdottomasti tietää tämän äärimmäisen tähdellisen seikan, että onko minulla ollut vihurirokko vaiko ei. Aivan - on erikoista syyttää ihmisiä, jotka haluavat avointa yhteiskuntaa, eli siksi on sangen skitsoa heilua miettimässä jotakin 70-luvun reikäkorttien sisältöä, kun ihan poliisin v. 2011 rikosrekisterit julkistamalla löytyy tieto kusipäistä, jotka on vakavista rikoksista tuomittu. Rehelliset saa jättää rauhaan, vaikka kuinka kadehtisi vasureita.
Ihan varmaan olis hubaa olla joku Seppo Tiitinen - kaikki luulis, että on hallussa kauheesti jotakin salattua tietoa ja runkkulehtien mänttitoimittajat soittelisi perään, että hei mikä sun raportti on.... Siinä sitten "Seppo" yksisormijärjestelmällä nakuttelisi päivittäiskirijuukseen, että tänään Helsingissä joku ei suostunut poistumaan metrosta, kansanedustaja öö on tosi öö ja että ei ole nähty mitään.
- 33636
Kummallista että Koivisto vaati listaa julkiseksi jos hän siellä olisi...
Tämä taitaa nyt olla vain Rusin oma kostoprojekti.- Koip-illu
Ei voi julkaista, siellä on liian monta porvaria !
- 9
Koip-illu kirjoitti:
Ei voi julkaista, siellä on liian monta porvaria !
Sairaita ihimisiä täälä, kellokoskelle kaappiin!
- Tosi on
Eiköhän nuo listalla olevat ole jo suurin osa jo kuolleita tai ainakin vanhuuden horiskoja. Joten onko mitään väliä vaikka se lista julkaistaisiin tulisipa sekin historia päivän valoon lopulta.
- jmulqvist
Maanpettureiden lapsilla voi olla tukalaa nationalistisessa yhteiskunnassa.
- asian toteaja.
Kommunismin perusidea on takavarikoida kaikki rahat puolueeliitille, ylimmille virkailijoille ja varmistaa valta sensuurilla
- politiikkateatteria
Vasurien kuten kaikkien poliitikkojen perusidea on kasvattaa omaa arvovaltaa ja saada määrätä muiden asioista, koska luulevat olevansa niiiiiin h-n paljon fiksumpia kuin tavisrahvas vaikka asia just päinvastoin. Poliitikot ovat vaalien välissä tosi ylimielistä sakkia mutta vaalien alla aletaan näytellä muka nöyrää kansan palvelijaa, katsokaa esim. mikä muutos jutta urpissa on tapahtunut lyhyessä ajassa.
- Tiedän ja muistan
Paitsi Tiitinen kertoi ettei Sorsan nimi ole, ennemmin siellä on Väyrysen nimi kuin yhdenkään demarin ! Historiaa tuntemattomat luulevat SDP:N olleen se nuolija puolue, niin ei ollut, Kepu oli ykkönen ja kommunistitkin vasta kakkosena.
Neuvostoliitto halusi Tannerille ankaramman rangaistuksen sotasyyllisyysoikeudenkäynnissä muutoinkin demarit olivat Neuvostoliiton elinkaaren aikana paitsiossa suurimman osan ajasta, kun demarit hyväksyttiin jäi Kokoomus sivuraiteelle ja sieltä löytyi Kanerva joka vei monen muun mukana Kokoomuksenkin Neuvostoliiton hyväksymäksi..hyi hyi..
On myös hyvä tietää että Koivisto tappeli partiosotilaana siis sissinä vihollisen linjojen takana sodassa, semmonen mies ei ole kätyri, ei koskaan.
Usein sotketaan kommunistit ja demarit, kommunismin tuho oli sosialidemokratia ja jos heidän joukossaan on listalla "vakoilijoita" ovat he joutuneet sinne Kepun keinottelun avulla, se on varma !- Tosi on.
Väykkäri oli tosin vielä nuori aloitteleva poliitikonkolli 70-luvulla, mutta ehtihän hän listalle vielä 80-luvullakin. Satavarmasti on Väyrynen mukana, aikoinaan oli hyvinkin ahkerasti kehumassa idänsuhteita ja Paasikiven-Kekkosen linjaa.
- lippos pate siellä o
Tiitinen sanoi, että ei muista nähneensä Sorsan nimeä, tai jos olisi nähnyt NIIN LUULTAVASTI MUISTAISI.
TUOLLAINEN SELITTELY TAKAA SEN, ETTÄ TAKUULLA SORSAN NIMI SIELLÄ ON, MIKSI HÄN MUUTOIN JÄTTÄISI IKÄÄNKUIN PAKOTIEN AUKI JOTTA EI JOUDU SYYTTEESEEN, JOS LISTA TULEE JULKI.- Vv
Sorsan koodinimi oli "Mantel", "Mantteli, Päällystakki" johtuen hänen tavastaan pitää aina pitkää harmaata päällystakkia.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/kuka-on-stasi-vakooja-mantel/art-1288339385087.html
IS on saanut näyttöä, että entisen Itä-Saksan salaisen poliisin Stasin ulkomaantiedustelun operaatio Mantel toimi vakavammalla tavalla kuin aiemmin on tiedetty.
Peitenimen takana uskotaan olevan ehkä merkittävin piilossa pysynyt suomalainen Stasin avustaja, jota myös suojelupoliisi on aikanaan selvittänyt.
Suojelupoliisin viestintäpäällikkö Liinu Lehto-Seljavaara totesi alkuillasta IS.lle, että heillä ei ole asiasta mitään uutta sanottavaa.
Mantelin tietoluovutuksista on löytynyt uusia dokumenttiotsikkoja. Ne oli kirjattu Stasin arkistossa vastavakoilun tietokantaan. Aiemmin on tunnettu vain Mantelin poliittista tiedustelua.
Saksan Stasi-arkistovirasto BStU:n kolme uutta ns. Sira-dokumenttia ovat vuosilta 1982-1985. Niissä Mantelin raporttien sisältämiä teemoja ovat olleet mm. USA:n keskustiedustelupalvelu CIA, suojelupoliisi ja korkean teknologian kauppasaarto Cocom.
... - Oletpa sinä hölmö.
Vai oletko ulkomaalainen neegeri. Et ymmärrä suomea.
Tiitinen sanoi, että ei muista nähneensä Sorsan nimeä, tai jos olisi nähnyt niin muistaisi.
Tuo on sevästi sanottu, eli ei ole. Et taida tietää, että Tiitinen ei ole demari, eikä hänellä näinollen ole tarvetta puolustella Sorsaa. - .-.----.-
MIksi karjut? Oletko ihan seko?
- Mietipä tarkasti
Oletpa sinä hölmö. kirjoitti:
Vai oletko ulkomaalainen neegeri. Et ymmärrä suomea.
Tiitinen sanoi, että ei muista nähneensä Sorsan nimeä, tai jos olisi nähnyt niin muistaisi.
Tuo on sevästi sanottu, eli ei ole. Et taida tietää, että Tiitinen ei ole demari, eikä hänellä näinollen ole tarvetta puolustella Sorsaa.Sä et taida tietää poliitikoista mitään. On paljon tärkeämpää huomioida mitä ne eivät sano,kuin mitä ne sanoo. Eli jos Tiitinen olisi sanonut että Sorsa ei ole listalla ,silloin todennäköisesti ei olisi. Mutta nyt hän sanoin että muistaakseni Sorsan nimi ei ole listalla. Hän ei valehtelisi vaikka paljastuisi että sorsa on. Hän muistais vaan väärin ja sehän on inhimillistä.
Joten Tiitisen vastauksesta päätellen Sorsa on listalla.
- Pukit kaalimaalla
Mikä saatana on kun noille sossuille ja vasureille aina vaan saa olla omat lait. Pelkkien porvarinimien takia sitä listaa ei olisi piilotettu.
Kuten Rusikin mainitsi, siitä listasta ei taida olla paljoakaan jäljellä, kyllä näillä roistoilla on ollut tarpeeksi aikaa peitellä jälkiään eikä koira perään hauku.
Ennen kuin alkuperäiset listat ehkä joskus saadaan esiin amerikkalaisilta, noiden rottien rauha on taattu.
Suomalainen "tutkiva journalismi" on halvaantunut siltä osin ja keskittyy kauhistelemaan persujen vaarallista nousua.- KepuliKokkare
>>Pelkkien porvarinimien takia sitä listaa ei olisi piilotettu.
Supossa ja eduskunnassa ollut 8 vuotta jo kokoomus-kepu enemmistö. Ja kokoomus nimityksiä Supoon. Listaa vaan ei julkaista. YKSIN SDP:kö sen on estänyt?? HEI HALOO!!
- ENTÄS TAWJA JA
MOOSES? Eikö ne oo pörssissä? Jos kävis mahoton vahinko niin ei ainakaan linja ressan suhteen muuttus,,,mikä olis huono homma.
- poplista
Jos ajatellaan, että se kuuluisa T-lista julkistettaisiin. Olisiko julkaistu lista sitten aito? Herää ennalta epäilys, kun se niin tulenarka juttu on ollut maamme turvallisuudelle ja aikaa sitä on ollut muovata vuosia. Ketkä todistaisivat julkaistun listan aidoksi?
- V ittu
Koko lista on pelkkää kokoomuslaista paskaa!
- hande-56
Kokonaisuutena tässä tulee mieleen että,tässä valtionhommissa saa joku virkamies tai ns. isokenkäinen tehdä ihan mitä hyvänsä jotta saapi julkisuutta.
Ja saapuhan sitä ensin sanotaan että on lista mutta en sano millainen ja keitä siinä on ,perusuteliaisuus tekee sen jälkeen työtään kaikissa kansalaisissa.
Sehän kun kiukuttaa,on niinkuin hiekkalaatikolla,annan en anna. Sanon en sano. - Nimiä esille nyt
Ihan Kiinan hommaa, salataan totuutta! Ehdottomasti ja rehellisyyden nimissä listan nimet julki! Saataisiin karsituksi kaikki turhat syyttelyt ja syytökset! Kyllä kaikilla ihmisillä pitää olla kanttia ottaa vastuuta tekemisistään, eikä peitellä niitä kuin kissa pas,,,kaansa!
- ei ole salaisuuskaua
Takuulla kansainvälisillä tiedustelupalveluilla ovat nämä tiedossa. Ei se voi olla yksi paperi supon hallussa. Toisaalta siitä tietää niin moni henkilö, että yksi kuolinvuoteella kerrottu nimi takaa sen, että niitä on tiedossa enemmänkin.
Tuskinpa olisi lainkaan yllättävää, että ainakin Paavo Lipponen siellä on. - volvogt
Joo ei se tiitisen kaapissa ollut lista ainut ole kyllä se sieltä julkisuuteen vielä lipsahtaa ja on varmaan monen länsimaisen tidustelupalvelun hallussa, mut eihän mooses välitä sehän vain tokaisee sou what, minä vien ja muut vikisee!
- Listan tuntumassa
Jenkkien tiedustelupalveluhan otti haltuunsa KAIKEN relevantin tiedon stasin pesästä, kyllä siellä on tavaraa ja paljon.
Ehkä se motivoi Lipposta niin innokkaastii lupailemaan Suomea mukaan sotakoalitioon... - tarkkailija,,,
On se helvettiä kun yhtä listaa ei tässä pojolan koreassa
saada julkiseksi. Vuosikymmeniä tästä on jo vatkattu.
Samaan aikaan saman aikakauden ulkomaiset listat
kaikkialla on tulleet julkisiksi ja viimeiset julkaisi wikileaks.
Tässä maassa on se hyvä veli -sisar meininki vielä
voimissaan. Tämä maa on totaalisessa alennustilassa.- hvvgvgcvhgcc
Uteliaisuus on huipussaan... Torvet luulee, että joku "Tiitisen lista" on joku mysteerinen asia, missä selviää jotakin.
- Tarja Hoi
Halonen se listalla varmaan piilottelee. Ei EEC:lle, Neuvostoliiton kauppaa lisättävä oli nootti, jonka Halonen ja Tuomioja muiden opportunistien kanssa lähetti Kekkoselle. Halonenhan oli muistaakseni fasisti-DDR:n ystävyysseuran johdossa. "Meille kans sama systeemi ja rajat kiinni". Ja media oli hiljaa paitsi YLE, joka löi löylyä lisää.
- KTS (Ei kirj.)
Tiitisen mukaan Rusi puhuu paskaa.
- Jaa.
Seppo "Isä" Tiitinen puhuu paskaa.
- V!tun homo
V!tun homot!
- Oletusarvo+++
Tästä ketjusta löytyy Suuren ja Mahtavan demarikoneiston yksi ratas:
Viestit ylhäältä alaspäin lukien klo 16:14, 15:50, 18:33, 21:07, 17:00, 17:35 ja 18:04 lienevät saman puoluevasallin propagandaa.
Sama suomettunut umpipöhö kirjoittanee myös tässä ketjussa:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10172576#comment-51594477
Kellonajat: 00:23, 01:19, 02:43.
Scouttaaminen perustuu yhteneväisen kirjoitustyylin tunnistamiseen, ei teknisiin faktoihin kuten IP osoite tms.
Aloittanut ´työnsä´ tällä palstalla vast´ikään, juurikin näinä päivinä kun Mooses esiintyi perheineen nimettynä Puolueen Virallisena Ehdokkaana.
Demokratian yksi perusarvo on avoimuus. Se ei valitettavasti demarisuomessa toteudu. Joku oikea, ammattitaitoinen ja rohkea journalisti voisi toteuttaa kunnianhimoaan ja toimia -- lista on kaivettava millä tahansa ilveellä vaikka Tiitisen hanurista, jotta saataisiin viimeinkin puhkaistua tämän maan yksi syöpä: demarikupla.- Tuon kyllä
tunnistaa. 30-vuotias opiskelijanainen, sama joka syyttelee vähän väliä muita kirjoitusvirheiden lisäämisestä hänen teksteihinsä. Kirjoittaa pötköön, ei kappalejakoa. Sairastaa vainoharhaa. Saapui palstalle pari viikkoa sitten. Olen profiloinut hänet kirjoitustyylin perusteella jo pari päivää sitten.
- Ansaintalogiikka
Tuon kyllä kirjoitti:
tunnistaa. 30-vuotias opiskelijanainen, sama joka syyttelee vähän väliä muita kirjoitusvirheiden lisäämisestä hänen teksteihinsä. Kirjoittaa pötköön, ei kappalejakoa. Sairastaa vainoharhaa. Saapui palstalle pari viikkoa sitten. Olen profiloinut hänet kirjoitustyylin perusteella jo pari päivää sitten.
Saakohan tosta unelmahötön buffaamisesta lisätienestejä paremmin kuin jostain muusta, hmmm.. tienaamisesta. Meikit, ketjut, laukut ja vyöt. Farkut. Kaikki ne maksaa rahoja.
- jhguygvyhgvtfv
Tuon kyllä kirjoitti:
Ai mä vai? Sori en ole ehtinyt tässä harrastaa "propagandaa", kun ei kiinnosta ja juttelin just kaksi tuntia puhelimessa läheiseni kanssa, eli en ole pariin tuntiin ollut keskustelussa vaikka nyt tätä skitsoa ketjua palasinkin lukemaan, mutta joo juuri minä olen sanonut palstall sena faktan, että viattomat keskustelupalstaviestini kiinnostavat jotakuta niin paljon, että ronkkii niitä. Ja voi kun olisinkin vasta 30- vuotias, mutta lähestyn keski- ikää ja olen vanhempi.:(
- maksoin enn. farkkus
jhguygvyhgvtfv kirjoitti:
Ai mä vai? Sori en ole ehtinyt tässä harrastaa "propagandaa", kun ei kiinnosta ja juttelin just kaksi tuntia puhelimessa läheiseni kanssa, eli en ole pariin tuntiin ollut keskustelussa vaikka nyt tätä skitsoa ketjua palasinkin lukemaan, mutta joo juuri minä olen sanonut palstall sena faktan, että viattomat keskustelupalstaviestini kiinnostavat jotakuta niin paljon, että ronkkii niitä. Ja voi kun olisinkin vasta 30- vuotias, mutta lähestyn keski- ikää ja olen vanhempi.:(
Ei tarvi ronkkia:
"juhbgyhgbyhgbu
10.10.2011 01:19
0
Sulje
No itse olen kolmikymppinen ja nainen, mutta on niin röyhkeää ollut Paavo Lipposen mustamaalaaminen esim. Aamulehdessä, että voisin jopa siltä perustalta äänestää. Saa olla presidentivaalikampanja, mutta ei kenenkään ihmisen saa väittää lyöneen opettajaansa (tai perusteetta lyöneen ketään), jos ei sitä ole tehnyt - h*vetinmoinen kunnianloukkaus sellainen julkisuudessa ollut väite, Paavo Lipposelle.
En tiedä ketä äänestän vaalissa, mutta voisin äänestää Lippostakin. Monen demaripolitikon kanssa teininä jutellut ja nimiä en mainitse, ettei joudu ainakaan kunnianloukkaussyytteeseen, mutta hemmetin hyviä tyyppejä on moni. Yhdenkin ministerin kanssa olen aikoinaan istunut iltaa ja olin niin kertakaikkisen fiksu tyyppi, että ei voi muuta sanoa, todella ystävällinen ja kiva persoona" - Tunnistat hänen
maksoin enn. farkkus kirjoitti:
Ei tarvi ronkkia:
"juhbgyhgbyhgbu
0
Sulje
No itse olen kolmikymppinen ja nainen, mutta on niin röyhkeää ollut Paavo Lipposen mustamaalaaminen esim. Aamulehdessä, että voisin jopa siltä perustalta äänestää. Saa olla presidentivaalikampanja, mutta ei kenenkään ihmisen saa väittää lyöneen opettajaansa (tai perusteetta lyöneen ketään), jos ei sitä ole tehnyt - h*vetinmoinen kunnianloukkaus sellainen julkisuudessa ollut väite, Paavo Lipposelle.
En tiedä ketä äänestän vaalissa, mutta voisin äänestää Lippostakin. Monen demaripolitikon kanssa teininä jutellut ja nimiä en mainitse, ettei joudu ainakaan kunnianloukkaussyytteeseen, mutta hemmetin hyviä tyyppejä on moni. Yhdenkin ministerin kanssa olen aikoinaan istunut iltaa ja olin niin kertakaikkisen fiksu tyyppi, että ei voi muuta sanoa, todella ystävällinen ja kiva persoona"persoonansa, kuten minäkin. Olisit vielä laittanut hänen "Te muuttelette minun tekstejäni"-vainoharhan mukaan tuohon. Lievästi paranoidi, mutta ei siinä määrin, että tarvitsisi vielä psyykenlääkkeitä. Mitä muuten 30-vuotias vielä tekee yliopistossa, josta muut valmistuvat noin 28-vuotiaina?
- Saatanan munarit
Tuon kyllä kirjoitti:
Haistakaa ny jo v ittu!
- Naurajasi
maksoin enn. farkkus kirjoitti:
Ei tarvi ronkkia:
"juhbgyhgbyhgbu
0
Sulje
En tiedä ketä äänestän vaalissa, mutta voisin äänestää Lippostakin. Monen demaripolitikon kanssa teininä jutellut ja nimiä en mainitse, ettei joudu ainakaan kunnianloukkaussyytteeseen, mutta hemmetin hyviä tyyppejä on moni. Yhdenkin ministerin kanssa olen aikoinaan istunut iltaa ja olin niin kertakaikkisen fiksu tyyppi, että ei voi muuta sanoa, todella ystävällinen ja kiva persoona"Joo, varmasti olet tienannut monetkin farkkurahat demarien sängyssä? Miksi muuten saisit kunnianloukkaussyytteen, kuin kertomalla heidän ostaneen seksiä?
Seksi on aina ollut komujen yleisimpiä vakoilukeinoja kautta aikojen.
Sinun opiskelusi ovat varmaan kestäneet niin kauan, kun et yötyösi takia ole ehtinyt luennoille?
Toki kaikki rahaa ja paukkuja tarjoavat ovat kivoja heppuja politiikasta riippumatta.
Koita nyt jo saada ne opiskelusi päätökseen, sillä urasi sillä vanhemmalla ammatilla alkaa olla loppusuoralla.
- keskeltä
toimittajat on demui tai vasureita, ei ne totuutta esiin tuo. tyvärr!
- sepe senkun myhäilee
toi tiitinen pitää saada tilille! naurettavaa, että nk. demokratiassa piilotellaan listoja, jotka ovat historiaa. tosin mielenkiintoista sellaista.
- ratakadun norssi
sepe senkun myhäilee kirjoitti:
toi tiitinen pitää saada tilille! naurettavaa, että nk. demokratiassa piilotellaan listoja, jotka ovat historiaa. tosin mielenkiintoista sellaista.
Tottahan useampi tietää listan sisällön. Se on supo:lla, ei tiitisellä. Sattui olemaan suojatyövirassa ko. listan aikaan siellä. Eikö joku rohkea rokan syöjä voisi nyt räväyttää, ja kertoa totuuden. Vaikka kyllähän se tiedetään ja demareita satuttaa :)
- toimittajaonkepuli
Oletusarvo näyttää tyylinsä puolesta olevan se katkera kepukonsuli Ryynänen Fuengirolan tappokaupungista. Samoja sanoja kuin lehtijutuissaan, kuten oletus, propaganda, scottaaminen, tekninen fakta, demarisuomi, syövän puhkaisu, demarikupla eli demariviha.
Vaan kerroppas tyhmä äijä, kuka oli se tunnontuskissaan pyöriskelevä tiitilistan nähnyt kaveri: taisi olla se Olli Rehn, joka majaili samassa kalamajassa vuonna 2003!
- Sellaista elämä on
Niinpa.
- Skrude skreba
Ei tämä kiinnosta kuin ennen 80-lukua syntyneitä kalkkiksia!
- jmulqvist
80-lukulaiset ja muut nuoret hörhöt myisivät Suomen Saksalle tai Ranskalle polkuhintaan.
Myyntikikka ja tuskin Rusi tuota voi todistaa. Eli, kun listaa ei ole julkistettu, kyseessä on herja menehtynyttä pääministeri Sorsaa kohtaan.
- EL.a . K:IM
Rusijahti susijahti
Onko se listan saaminen niin tärkeätä?
Se on tallennettu digitaaliseen muotoonkin, jos Supo ymmärtää Paperista mitään.
Se lista on niin vanhaa tekoa, että se on todennäköisesti tehty mekaanisesta massasta.
Silloin se se alkaa kellastumaan ligniin vaikutuksesta, jos on kosketuksissa hapen kanssa.
Sitä listaa ei ole paperimuodossa kovin pitkään, jos se kassakaappi ei ole vakuumissa tilassa.
Jos ne ovat supossa tsiigailleet sitä listaa, niin ovat havainneet asian.
Jos ovat tehneet siitä bittimuotoisen.
Niin sellaisen saaminen ei kai olisi ongelma.
Tai vois kai sitä kaivella Saksastakin.
Mutta jos sillä on oikeasti merkitystä, sillä listalla. - myössd
onko halonen ja lipponen
- vai mittee
Monet epäilevät, että demareita on Supon listalla.
Nyt olisi demareilla hyvä tilaisuus vaatia lista julkisuuteen ja saada maine puhdistettua kunnolla. Siitä olisi puolueelle varmasti hyötyä, jos listalta ei löytyisikään yhtään demaria.
Vai miten on, eikö uskallusta siihen kuitenkaan jostain syystä ole.
Täytyyhän listan sisältö olla tiedossa jollakin nk. isokenkäisellä poliittisella persoonalla.- Poliiseille tiedoksi
Palmen murhakin taitaa liityy näihin asioihin ,koska taisi olla ainut joka meinasi paljastaa punaisten toiminnan aikeet ruotsissa ja suomessa.
- Oleellista lienee
kuinka monta itäsaksalaista on aikoinaan tapettu K.Sorsan hankkimien tietojen nojalla. Tiedetään että stasilla oli projekti nimeltään "atraappi" jonka piirissä suomalaisia yhteistyötahoja kehoitettiin hankkiutumaan itäsaksalaisten länsimielisten keskuuteen ja hankkimaan lisää tietoa ja nimiä heistä, jotka vastustavat neuvostojärjestelmää.
Tämän nojalla itäsaksalaisia sitten kidutettiin ja tapettiin.
Sorsa olisi varsin ironisesti sopiva itäsaksan atraapiksi.- 9
Foorumi täynnä paskapäitä!
- ....................
Tarjan muksun isä ole Sorsa?Sama asia oli myös näissä 1948-1955 vuonna kun punakoneisto otti valla keinoja kaihtamatta ja demokratia hävitettiin suomesta moni suomalainen joutui siperiaan työleirille ja eivät koskaan palanneet takas.
- ....................
Tiesitkö ettö koivistoklaanin kassakaappi sopimuksella 90 luvulla asti 14500 suomalaista teki itse murhan kun kaikki omaisuus oli viety ja tulevaisuus oli velkavankeutta.
- Maallinen oikeus
.................... kirjoitti:
Tiesitkö ettö koivistoklaanin kassakaappi sopimuksella 90 luvulla asti 14500 suomalaista teki itse murhan kun kaikki omaisuus oli viety ja tulevaisuus oli velkavankeutta.
Kolmen koplasta Sorsa-Holkeri-Koivisto olisi vielä mahdollista saada edes yksi vastuuseen.
- Raffu
Jospa Saulilla olis kyky ja halu kaivaa se lista esille,kun hänestä tule Pressa
niin ku tuleekin ???. - jk
vai n iin
- sopp.epp.
Tiitinen esiintyy jotenkin kummallisesti, kun hänelä kysytään jotakin. Tulee aivan sellainen vaikutelma aivan kuin hän olisi joku salainen agentti, eikä mikään eduskunnan virkamies.
- suomen kansa
Tiitinen oli aikoinaan itse KGBn asiamies Suomessa ja hän organisoi tarkasti toiminnan SDP:n, Kepun ja Kommareitten piirissä.
Eipä ihme että Tiitisen lista pysyy salassa vielä ptkään. Onhan se noloa kun Tasavallan Presidentti on Vakoilijalistalla.
Vuosikymmen vielä ja saadaan nuo maanpetturit pois johtavista viroista. Toivottavasti sitten Valtakunnanoikeus rankaiseen noita kätyreitä.
- suomen kansa
Onhan siellä listalla maanpetturit Tavja Havonen, Puavo Viärynen, Ilikka Kunerva ja muita kieroja KGB:n ja Stasin hännystelijöitä sekä Bresnevin pevseen nuolijoita.
Voi Kristus kun päästäisiin noista viher-puna-kommari-pettureista eroon ja pian. Jumala armahtokoon meitä noista vahingollisista kätyreistä. - sadöjlk
Kelpo tiivistelmä:
http://suomenhistoriaa.blogspot.com/2010/05/vasemmalta-ohi-alpo-rusin-kirja.html- ....................
Niin kuin olen sanonut että tämä vanhoolinen punajärjestelmä on vielä suomessa voimissaan.
Tässä hyvä velijärjestelmässä jokainen osallistuu toimintaan suomessa jossa ajetaan kavereitten etuja ja omia.(täytäisikö tämä rikollisenjärjestön perus merkit )
- Stadin Anti Kommari
Suksikoon Havonen Hewon .... mokoma PunikkiPressa!!
- 15+17
Miksi Koivisto säikähti niin että juoksutti listan kassakaappiin? Tuttuja ihmisiä piti suojella, sehän on selvä.
Avoimuus. Yhdenlainen ideologia sekin. Ja se se vasta hankalaa onkin. Varsinkin nykyään - nykyään sitä näkee enimmäkseen uutisia, joissa ei juurikaan avoimuuteen kannusteta. Tai jos kannustetaan, heti herää epäilys, että missä se koira nyt on haudattuna.
Avoimuus on riski. Aika usein se riski jätetään ottamatta. Perustellaan pienempänä pahana. Olikohan arvio aina objektiivinen?
See no evil, speak no evil, hear no evil. Me olemme jälkikasvumme tulilinjalla yhtälailla. Onko polvi pojasta parantunut? Kestääkö meidän toimet jälkipolvien katseen..? Kovasti olemme innokkaita vanhempiemme löylyttämisessä.- Ottakaa riskejä!!
Tragikoomista on lukea tämä avoimuus arvomantra useiden firmojen "Yrityksemme arvot" otsakkeen alta. Todellisuus (=organisaatiokulttuuri) on aika monasti päinvastainen: pimitystä, kähmintää, kuppikuntia, sisäpiiri etc.
Eli WTF hyötyä on laadituttaa jollain matovakin kalliillla konsulttifirmalla yrityksemme ulkokultainen arvokokoelma, jolla ei ole mitään käytännön responsiivisuutta??! Ottakaa riskejä!! kirjoitti:
Tragikoomista on lukea tämä avoimuus arvomantra useiden firmojen "Yrityksemme arvot" otsakkeen alta. Todellisuus (=organisaatiokulttuuri) on aika monasti päinvastainen: pimitystä, kähmintää, kuppikuntia, sisäpiiri etc.
Eli WTF hyötyä on laadituttaa jollain matovakin kalliillla konsulttifirmalla yrityksemme ulkokultainen arvokokoelma, jolla ei ole mitään käytännön responsiivisuutta??!Käytännön responsiivisuus on valinta ei-paljoa-kiinnosta, passiivisuus.Harva jaksaa alkaa pelaamaan omalla elämällään. Siihen se riski yleensä kohdistuu. On siis tyytyväinen, ehkä onnellinen, toimeenkintuleva. Ei ole kone, joka taas on huono juttu kvartaalimittareilla pyörivälle toistaan paremmalle kvartaaliorganisatioille.
- vajakki vs. vajakki
vajaus kirjoitti:
Käytännön responsiivisuus on valinta ei-paljoa-kiinnosta, passiivisuus.Harva jaksaa alkaa pelaamaan omalla elämällään. Siihen se riski yleensä kohdistuu. On siis tyytyväinen, ehkä onnellinen, toimeenkintuleva. Ei ole kone, joka taas on huono juttu kvartaalimittareilla pyörivälle toistaan paremmalle kvartaaliorganisatioille.
Free your mind and rest will follow you.
vajakki vs. vajakki kirjoitti:
Free your mind and rest will follow you.
Ahaa heittäytyminen. Ajopuuteoriaa? Vastuunsiirtoa?
Eikö edes jotain suunnitelmallisuutta pitää olla ja joitain prioriteettejä? Esimerkiksi vaikka mainittua elämää koskien?- vs vs. vs
vajaus kirjoitti:
Ahaa heittäytyminen. Ajopuuteoriaa? Vastuunsiirtoa?
Eikö edes jotain suunnitelmallisuutta pitää olla ja joitain prioriteettejä? Esimerkiksi vaikka mainittua elämää koskien?1. Unohda oma nk. elämäsi. Kuvittele, ettei sua olisi. Kuvittele varsinkin itsesi ´alastomana´ ilman identiteettiäsi tukevaa ympärillä olevaa infraa, fasiliteetteja, hyväksikäyttösuhteita (=ihmissuhteita), tavarataivasta, yhteisöllistä/ yhteiskunnallista positiota. Riisu itsesi kaikesta, ota distanssia vaikka lintuperspektiiviin ja kysy itseltäsi WTF. Kuka olen? Miksi olen? Onko minulle tärkeämpää tekeminen eli höntyily kaiken scheissen perässä vai oleminen eli olemus, ajatus, tietoisuus, mielikuvitus, haaveilu?
2. Vapauta itsesi. Noi kaikki höntyilyt tulee siinä sivussa, vasen käpälä taskussa, sillä henki käy ylitse materian. Älä silti hörhöile itseäsi utopiaan, muista konkretian voima vs. abstraktio. Esim. grillijonossa voit testata oman valuesi vaikka jokaikinen yö.
Der Mensch ist ein Sein, „das nicht das ist, was es ist, und das das ist, was es nicht ist”. [Sartre]
- sono finlandese
joo olis jo korkea aika avata se lista ja välleen. sielä ei takuuvarmasti ole perussuomalaisia, joten siinäpä syy miksei sitä avata. vanhat sceida puolueet pelkää senkin satavan perussomalaisten laariin. ja näin myös tulee käymään. soon or later. adjö.
- Zubo
Tämäkö on avoin yhteiskunta? Suojataanko maanpettureita ja vakoilijoita?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1633056Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3722087- 411861
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431836Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328985Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles113968Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802