Isän sydän?

Ihmettelijä savosta

Moi,

Kokemuksia tästä Isän Sydän ja siihen liittyvistä toiminnoista? Aika paljon tapahtumia järjestetään ja tuntuu muutenkin hyvin "intensiiviseltä" toiminnalta.

15

3982

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että isäkö?

Onks sun faijallas sitten suurikin sydän?

• no.on

onhan se

• arveluttavaa kyllä

tuolla "yhteisön" sivut http://www.fhfinland.fi/

Näitä lukiessa ja erityisesti blogi osion kertomuksista tulee vaikutelma hyvin tiiviistä uskonnollisestä yhteisöstä.

• error flynn

Tämä järjestö on osa uuskarismaattista vyörytystä, jota tuodaan monin tavoin Suomeenkin. Jeesuksen sovitustyö jää niissä käytännössä syrjään ja päähuomio on ihmisten saamat hyvät fibat. Minusta uuskarismaattisuus on eksytystä! Se voi vaikuttaa hyvin hengelliseltä, mutta fokus ei ole Kristuksessa vaan ihmisessä itsessään, hänen "hengellisyydessään", kokemuksissaan, kehittymisessään joksikin...

• Suomalaisellesuomea

Jumala lupaa sanassaan puhdistaa seurakuntansa.. Ehkä kreikkalaiset muodot Vapahtajan nimestäkin ennallistetaan, kuten Kristus-arvonimi Voidelluksi tai Messiaaksi..ja kristityistä puhutaan suomeksi uskovaisina. Nykyään ei Jeesuksesta/Jeshuasta usein käytetä etunimeä ollenkaan. Uskon, että karsimista tarvitaan monista matkan varrella tulleista perinnäistavoista ja oppirakennelnista , uskonnosta....palaamista uskon juurille. Uskon, että kun olemme antaneet Jeesukselle elämämämme Hän johdattaa meidät Pyhän Henkensä kautta totuuteen.

• ......

olen huolissani jos mennään liikaa "fibojen" kantamana. Tämän liikkeen sivuilla ja nettijutuissa korostuu "mahtava juttu, tule mukaan kokemaan" tyyli. Ja tapahtumat usein monipäiväisiä erityksissä oloja.

• heeebo 80

Onko aiheesta missään avointa keskustelua? Itse liikkeen sivuilla ei mitään foorumia tms, vain liikkeen tuottamaa sisältöä.

• ..............

Järjestöstä ei ilmeisesti saa puhua. Ainakaan lahkoon kuuluvat eivät kerro mitään, ei edes läheisilleen.

• juudanleijona

Höpö,höpö. Tunnen kaksi Isän sydän koulun käynyttä,ja ovat puhuneet siitä avoimesti. Eivätkä tosiaankaan oo unohtaneet Jeesusta syrjään.

• ''''

Nettisivuiltaan sain sen käsityksen, että juuri näinä aikoina Jumala haluaa ilmoittaa itsensä Isänä. Jumalan, Isän rakkaus on mahtava asia, mutta ei se ole tämän ajan tuote, onhan se ollut ihan kokonaan ulottuvillamme (Jeesuksen kautta) jo 2000 vuotta. Siksi vierastan oppeja/seurakuntia, jotka korostavat jotain yhtä asiaa, unohtaen monta muuta tärkeää. Tulisi olla sama tasapaino kuin UT:ssa, aito, kokonaisvaltainen evankeliumi.

• Hanski781

Puhutaanpa avoimesti, vaikkakin anonyymina. Erittäin hyvä todistus on omassa elämässäni tästä "suuntauksesta":

Olen vapautunut katkeruuden tunteista, perhe-elämä pelastunut eron partaalta, vuosikymmenien riippuvaisuudet päästäneet irti otteestaan. Jumalan läheisyys on todellisempaa kuin koskaan aikaisemmin.... Tätä on kestänyt kohta vuoden.
      "Harhaopiksi" siis varsin hyvää hedelmää tämä on tuottanut. Uskossaoloa on minullakin takana vuosikymmeniä.

Lisäksi teologisesta näkökulmasta on täysin perusteltua, että olemme suorassa rukousyhteydessä Isään - näinhan Jeesuskin kehotti. Ei se vähennä mitenkään Kristuksen sovitustyön arvoa; päinvastoin -> silloinhan löydämme sovitustyön merkityksen, kun ymmärrämme saavamme sitä kautta oikeuden tulla Jumalan lapsiksi. Sitä varten Jeesus kuoli, että löydämme takaisin Isän luokse.

Lopuksi David Wilkersonin kirjoitus, joka on kyllä täysin linjassa tämän "Isän rakkaus" - jutun kanssa: http://www.worldchallenge.org/fi/node/5221

• Mikadzoo

Miten tuo pyhityselämä ja lihan riisuminen sujuu, kun tunnelmat ovat niin upeita, ja rakkauttakin riittää?

• ota.selvää
        Mikadzoo kirjoitti:

Miten tuo pyhityselämä ja lihan riisuminen sujuu, kun tunnelmat ovat niin upeita, ja rakkauttakin riittää?

Mene ja ota siitä selvää!

• Mikazoo

Tässä olisi yksi opetus Oliko se nyt Millaista on olla poikana maailmassa tms, noin. 10 minuuttia alusta, tai jotain, ja, jonka juuri sattumalta löysin heidän sivultaan. Menee yli raittiin ja terveen uskon, ja vaikuttavaa henkeä kannattaa ehkä jostain new agesin parista? http://www.fhfinland.fi/media/opetukset/

• pieleenmenee

Isän Sydän liike on uuteen henkilökohtaiseen kokemukseen painottuvaa uudenlaista opetusta.
      Mikä menee sitten huti?
      Vastaus on: uusi ja kokemus.
      Ei ole mitään uutta, ei tule mitään uutta, kaikki on meille jo annettu, meillä on Jumalan Sana, Raamattu, sitä lukiessa ja tutkiessa, sen kautta ja siinä, Pyhä Henki kohtaa meitä ja opettaa.
      Ei tarvita mitään kokemuksia, uusia yhteyksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3959
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2863
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2709
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2114
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe