Etuovet sun muut koluttu läpi eikä ole natsannut. Vammalan pohjoispuolelta olisi etsinnässä suht halpa (max. 120 000e ) ja remontoitu ainakin osittain omakotitalo 5 henkiselle perheelle.
Hiljaisessa myynnissä omakotitaloa Vammalan alueelta?
8
920
Vastaukset
- Voiko joustaa vähän?
Tarviiko sähköjä olla, ja vesikaivoo? Meinaan jos näistä kahdesta vois hiukan joustaa, niin tietäisin kyllä yhden omakotitalon joka menisi just tohon 120.000 euron raamin sisälle.
On hyvä talo, aina tosi lämmin kesäsin ja on tosi mukavat naapurit. - talon etsijä
No mitäpä luulet tarviiko olla sähköjä? Tarvii.
Ja asutaan nyt talossa, joka on KUUMA kesällä, talvella ei. Joten lämmin tarvisi olla talvellakin. Naapureista viis kunhan ei ole spurkuja.- talon myyjä
olen ajatellut myyväni taloni paikkakunnalta muuton vuoksi.maalla,1ha:n tontti 120neliötä,erillinen autotalli50neliötä.hinta neuvottelukysymys.muttaei sovi sinulle koska ei ole remontoitu.en tosiaankaan ymmärrä miksi 12vuotta vanha talo pitäisi remontoida,edes osittain.
- Eri tarpeet
talon myyjä kirjoitti:
olen ajatellut myyväni taloni paikkakunnalta muuton vuoksi.maalla,1ha:n tontti 120neliötä,erillinen autotalli50neliötä.hinta neuvottelukysymys.muttaei sovi sinulle koska ei ole remontoitu.en tosiaankaan ymmärrä miksi 12vuotta vanha talo pitäisi remontoida,edes osittain.
Joten sulla siis oli vanha rikkinäinen talo tarjolla, eikä remonttia tehty niinkuin piti. Sellasia ei nyt kannata täällä tarjota, koska niitä ei tällä kertaa haettu. Vaan ehjät tai osittain ejät talot käy nyt.
- koti hakusessa
talon myyjä kirjoitti:
Moi talon myyjä!
Katselin ilmoitustasi ja minä myös olen hakenut kauan taloa Sastamalasta. Missä päin sinun talosi on? Itselläni olisi toiveena löytää koti Kaukola,Liuhala, Myllymaa suunnalta. ..mutta eihän sitä tiedä vaikka myymäsi talo olisikin se "oikea". Asialliset myyntiehdotukset voit soittaa 041-4560080 / Elina
- talon etsijä
Missä päin kun sanoit maalla? Yksi tyttö käy muistolan koulua ja koulumatka saa olla max. 1,5 km.
Eikä siis remontoitu tarvi olla jos asunto muuten asuttava. Mutta mm. toivoisin että ikkunat olisi laitettu eikä vedä, putket ja katto jne. mikäli niissä on jotain laittamista lähiaikoina.
Hakusessa siis n. 20 v vanhakin talo jos osittain laitettu. Ei tarvita mitään modernia luukkua. - Takaovi.com
Hehe, tarkistappa pikkuisen tuota hintatoivettasi. Tuohon hintaan voit saada pytingin jostain peräkylältä ja vuosimallia 1970. Ei ihme ettet ole löytänyt itsellesi taloa sopivaan hintaa, toisaalta eivät edes välittäjät sellaista sinulle löydä!!
Kas kun et ilmaseks pyyrä? - talon myyjä
melkein joka taloon on ikkunat laitettu,nostaa lämmityskuluja jos ei!
siis jos reiät on tehty.
koko ajan tarkentuu mistä sen talon haluat,vammalasta,pohjoispuolelta.nyt sen pitää olla tietyn koulun vieressä,käyhän katsomassa jos sen koulun pihassa olisi taloja jotka myynnissä.jostakin pitää tinkiä jos tosissaan on.
kuka saa hieman yli 10vuotta vanhan talon remonttikuntoon normaali asumisella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241080
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881044- 88970
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187906Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99845- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789