svea perintä ei laita ulosottoon?

723uj

mulla kohta 2 vuotta vanhoja vippejä, jotka ovat svea perinnässä. Eivät ole vieläkään laittaneet ulosottoon niitä. Silloin tällöin vain tulee ehdotuksia maksusuunnitelmista. Onko muilla vastaavaa? Pitääkö sinne itse soittaa ja pyytää että laittavat ulosottoon koska omaaloitteisesti eivät näytä niitä laittavan?

4

1308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -r.pentti-

Olen huomannut saman.Eivät näytä laittavan ulosottoon.

• 17+2

No sehän on ihan hyvä asia, eikös? Koska silloin ei tule oikeudenkäyntikuluja, ja voit rauhassa maksaa sitten kun on rahaa.

• velka perse

Pienien piikkien laittaminen ulosottoloon ei juuri kannata jos ulosoton kautta rahojen saanti on hiukankin epävarmaa. Kulut jää periän maksettavaksi jos ei perittyä saada saatavaa.

Eihän sitä nyt ketään mainostamaan ala, että me emme laita ulosottoon.

Itse olen ollut koko ikäni korviani myöden veloissa, perintätoimistot ei ole saanut lanttiakaan. Elatusmaksut on ensisijaiset, jos ei voida ulosottaa muuta kun elatusmaksut niin sitten muut odottaa. Mulla tyttäret jo aikuisia, mutta vielä juoksee elatusmaksuja kunnalle joka on ne puolestani maksanut. Kahdeksi vuodeksi riittää vielä elatusmaksuja, en tiedä mitä sitten. Sen olen päättänyt, etten perintätoimistojen kuluja maksa euroakaan. Itse ovat minun laskuni sinne halunneet pitäköön hyvänään.

• tt

Svea perii ainakin Pikavipin ja Ferratumin laskuja. Molemmat puljut mainostavat kovaan ääneen julkisuudessa toimivansa eettisesti oikein. Alalla on heidän mielestään kuulemma hämärää porukkaa, jotka pitäisi saada pois markkonoilta. Aiheuttavat kuulemma ylivelkaantumisongelmaa.

Asiaa voi katsoa vaikka yritysstrategian näkökulmasta. Kuten edellinen kirjoitti, ei välttämättä ole järkeä laittaa saatavia ulosottoon. Sieltä ei kuitenkaan mitään saisi, koska siellä on paljon muitakin velkoja. Nyt sensijaan Pikavippi ja Ferratum voivat esittää viranomaisille vastuullista lainaajaa, joka kantaa vastuunsa. Tästä toiminnasta voi olla suuri etu firmoille tulevaisuudessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe