Jos joku tietää, mikä on Arwenin isoäidin nimi, niin olisi kiva jos kertoisit.
Arwenin isoäiti?!
9
1475
Vastaukset
- mikämikäs
No, Galadriel...
- Liz
jaa että muutkin osallistuu grapevineen ku mä :P
- joku
Entäs se Gimlin lempiase.. eikä riitä pelkkä kirves? oliks sil joku nimi tai jotain?
- Chihiro
Mä en oikein tiedä, että pitäiskö mun kertoa sitä, kun muuten mun asemani huonontuis? =P No ei kai, kait sitä voi toista auttaa.. Mä ainakin laitoin siihen, että sotakirves.
- Renkonen
Chihiro kirjoitti:
Mä en oikein tiedä, että pitäiskö mun kertoa sitä, kun muuten mun asemani huonontuis? =P No ei kai, kait sitä voi toista auttaa.. Mä ainakin laitoin siihen, että sotakirves.
...Gul-Namärién
- Mulan
No etkö muka tiedä, että se on Galadriel?! -tai no niin... eihän siinä leffassa mainita sitä ollenkaan... Galadriel on siis Arwenin äidinäiti.. Kuka on muuten Elrondin äiti? Tiedän, että sekin varmasti löytyy jostain liitteiden seasta mutta..
- Chii-chan
Eärendil ja Elwing, vai muistanko väärin...?
- Chihiro
Galadrielia mäkin miettisin, mut en ollu ollenkaan varma. Yritin kirjan liitteistä kattoo, mut ei osunu silmään. Olis ollu helppo kattoo jos siel ois ollu haltioiden sukupuita.
- Findulais
Chihiro kirjoitti:
Galadrielia mäkin miettisin, mut en ollu ollenkaan varma. Yritin kirjan liitteistä kattoo, mut ei osunu silmään. Olis ollu helppo kattoo jos siel ois ollu haltioiden sukupuita.
.. on Arwenin äidinäiti ja Celeborn äidinisä, Aragorn ja Arwen eivät olleet tavanneet Aragornin nuoruusaikana jonka Aragorn vietti Rivendellissä koska Arwen oli silloin vierailemassa Lorienissa Galadrielin luona.
Arwenin äiti joutui örkkien hyökkäyksen kohteeksi ja häntä kidutetaan kunnes haltiat pelastavat hänet. Elrond parantaa hänen ruumiinsa mutta hän päättää lähteä Keski-Maasta Länteen, jossa hän odottaa Elrondia tulevaksi. Kaikki tämä löytyy TSH:sta, jos vain lukee tarpeeksi tarkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946