Kysymys trexan/oxiklorin/predinisolon yhdistelmää syöville!

häpeilevä:)

Heips! Mulla aloitettu reumalääkitys tänä kesänä. Vielä mennään vähän hämmentyneenä, diagnoosi taskussa.

En voinut kysyä tätä viimeksi lääkäriltäni, kaksi harjoittelijaa huoneessa veti vähän noloksi. Mutta onko lääkitys vaikuttanut teidän seksielämäänne?

Huomasin kk. lääkityksen aloittamisen jälkeen että limakalvot ovat kuivat, seksi sattuu ja mielihyväntunne on poistunut lähes kokonaan. Tunnottomuus vaivaa muutenkin. Huomasin esim. vasta seuraavana päivänä tapahtumasta, että olin polttanut käteni pahoin. Lisä riesana tähän kaikkeen saan hiivatulehduksen jokaisen aktin jälkeen.

Muilla vastaavaa? Voiko lääkitys olla syypää, vai onko kyseessä jokin uusi sairaus...?

6

2121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aqualan81

Moikka, itselläni reumalääkitys on ollut syksystä 2009 alkaen. Tosin prednisolon jäi pois jo keväällä 2010, kun muut lääkkeet alkoivat tehota. Lisänä oli vielä salazopyrin. Ei ole aiheuttanut kyseisiä ongelmia. Syötkö ehkäisypillereitä..voisi johtua niistä mielumminkin nuo oireet.

• MattiMMW

Mulla ainakin kortisoni vaikuttaa haluihin merkittävästi - jos annos yli 7,5 mg/pv niin "ei vaan tee mieli"....

• samat vaivat

Minulla on ollut vähän yli kuukauden Trexan-Oxiklorin yhdistelmä. Limakalvot tuntuvat kuivalta ja hiivatulehduskin tuli. Ennen Trexanin tuloa en huomannut noita vaivoja.

• täällä myös

Kuulostaa hyvinkin tutulta nuo vaivat, itellä myös mennyt Trexan ja Oxilorin ja kesällä viimeksi kortisoni, hiiva iskee aina yhdynnän jälkeen eikä mitkään tunnu miltään. Että silleen :) Toivottavasti vois vielä joskus jättää lääkityksen pois ja palata takaisin normaaliin elämään.

• Sama vika

Trexan lääkityksen aloittamisen jälkeen ollut samaa ongelmaa limakalvojen kanssa. AIna kuivat ja ärtyneet sekä useampi hiivatulehdus.. Nyt menossa gynen kanssa juttelemaan, että voisiko ongelmaa jotenkin ehkäistä!

• vatsan kunto

Mulla vaikuttaa vatsan kunto hiivaan. Ja vatsan kuntoon vaikuttaa mitä pistää suuhunsa, huonoa tekevät mulle ainakin alkoholi, epäterveellinen (rasvainen) ruoka ja lääkkeet. Kun on vatsa huonona tulee enempi pahoinvointia, öklötystä ja sitä hiivaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe