Kysymys trexan/oxiklorin/predinisolon yhdistelmää syöville!

häpeilevä:)

Heips! Mulla aloitettu reumalääkitys tänä kesänä. Vielä mennään vähän hämmentyneenä, diagnoosi taskussa.

En voinut kysyä tätä viimeksi lääkäriltäni, kaksi harjoittelijaa huoneessa veti vähän noloksi. Mutta onko lääkitys vaikuttanut teidän seksielämäänne?

Huomasin kk. lääkityksen aloittamisen jälkeen että limakalvot ovat kuivat, seksi sattuu ja mielihyväntunne on poistunut lähes kokonaan. Tunnottomuus vaivaa muutenkin. Huomasin esim. vasta seuraavana päivänä tapahtumasta, että olin polttanut käteni pahoin. Lisä riesana tähän kaikkeen saan hiivatulehduksen jokaisen aktin jälkeen.

Muilla vastaavaa? Voiko lääkitys olla syypää, vai onko kyseessä jokin uusi sairaus...?

6

2795

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aqualan81

Moikka, itselläni reumalääkitys on ollut syksystä 2009 alkaen. Tosin prednisolon jäi pois jo keväällä 2010, kun muut lääkkeet alkoivat tehota. Lisänä oli vielä salazopyrin. Ei ole aiheuttanut kyseisiä ongelmia. Syötkö ehkäisypillereitä..voisi johtua niistä mielumminkin nuo oireet.

• MattiMMW

Mulla ainakin kortisoni vaikuttaa haluihin merkittävästi - jos annos yli 7,5 mg/pv niin "ei vaan tee mieli"....

• samat vaivat

Minulla on ollut vähän yli kuukauden Trexan-Oxiklorin yhdistelmä. Limakalvot tuntuvat kuivalta ja hiivatulehduskin tuli. Ennen Trexanin tuloa en huomannut noita vaivoja.

• täällä myös

Kuulostaa hyvinkin tutulta nuo vaivat, itellä myös mennyt Trexan ja Oxilorin ja kesällä viimeksi kortisoni, hiiva iskee aina yhdynnän jälkeen eikä mitkään tunnu miltään. Että silleen :) Toivottavasti vois vielä joskus jättää lääkityksen pois ja palata takaisin normaaliin elämään.

• Sama vika

Trexan lääkityksen aloittamisen jälkeen ollut samaa ongelmaa limakalvojen kanssa. AIna kuivat ja ärtyneet sekä useampi hiivatulehdus.. Nyt menossa gynen kanssa juttelemaan, että voisiko ongelmaa jotenkin ehkäistä!

• vatsan kunto

Mulla vaikuttaa vatsan kunto hiivaan. Ja vatsan kuntoon vaikuttaa mitä pistää suuhunsa, huonoa tekevät mulle ainakin alkoholi, epäterveellinen (rasvainen) ruoka ja lääkkeet. Kun on vatsa huonona tulee enempi pahoinvointia, öklötystä ja sitä hiivaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      107
      6788
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      382
      6428
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      62
      3223
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      117
      2728
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2360
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1824
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      21
      1687
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1535
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1357
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1247
    Aihe