Olen sitä mieltä, että suomesta ei saa viedä kehitysapuna latiakaan ulos maasta vaan niillä rahoilla pitää ostaa suomesta tarvikkeita ja kotimaista ruokaa joka laivattais suomesta kehitysapuna niin rahat tulisi suomalaisten käyttöön työllisyyden muodossa. Sitten kaikkien suomessa asuvien pakolaisten ylläpito tulisi vähentää päältä pois.
Kehityapu rahat
1
68
Vastaukset
- 4+7
Niin kyllä tuo olisi paljon parempi kuin nykymeininki.
Toinen hyvä vaihtoehto, jota itse asiassa ainakin kansanedustaja Olli Immonen on ehdottanut: jokainen saa veroilmoitukseen täyttää summan, paljonko haluaa antaa OMISTA RAHOISTAAN kehitysapua. Näin kehitysavun rahoitus lähtisi jokaisen ihmisen omasta pussista eikä yhteisestä kassasta. Tähänhän voisi hyvin yhdistää tuon sinun ehdotuksesi että niillä rahoilla tuotettaisiin täällä Suomessa tavaraa ja vietäisiin se sitten kehitysmaihin. Työllistettäisiin suomalaisia sillä.
On tosiaan järjetöntä viedä sinne rahaa ja rahoittaa sotaloordeja siellä. Kehitysapu pitäisi mielestäni lopettaa ja siirtyä "se maksaa joka sotaloordeja tukea jaksaa" -periaatteeseen. Suomella ei ole varaa antaa rahaa muille, velkaa on niin että ikeniä pakottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418