Olen sitä mieltä, että suomesta ei saa viedä kehitysapuna latiakaan ulos maasta vaan niillä rahoilla pitää ostaa suomesta tarvikkeita ja kotimaista ruokaa joka laivattais suomesta kehitysapuna niin rahat tulisi suomalaisten käyttöön työllisyyden muodossa. Sitten kaikkien suomessa asuvien pakolaisten ylläpito tulisi vähentää päältä pois.
Kehityapu rahat
1
144
Vastaukset
- 4+7
Niin kyllä tuo olisi paljon parempi kuin nykymeininki.
Toinen hyvä vaihtoehto, jota itse asiassa ainakin kansanedustaja Olli Immonen on ehdottanut: jokainen saa veroilmoitukseen täyttää summan, paljonko haluaa antaa OMISTA RAHOISTAAN kehitysapua. Näin kehitysavun rahoitus lähtisi jokaisen ihmisen omasta pussista eikä yhteisestä kassasta. Tähänhän voisi hyvin yhdistää tuon sinun ehdotuksesi että niillä rahoilla tuotettaisiin täällä Suomessa tavaraa ja vietäisiin se sitten kehitysmaihin. Työllistettäisiin suomalaisia sillä.
On tosiaan järjetöntä viedä sinne rahaa ja rahoittaa sotaloordeja siellä. Kehitysapu pitäisi mielestäni lopettaa ja siirtyä "se maksaa joka sotaloordeja tukea jaksaa" -periaatteeseen. Suomella ei ole varaa antaa rahaa muille, velkaa on niin että ikeniä pakottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371812
- 50818
- 69786
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51463