Kyläkauppojen määrä on vähentynyt. Jos paikkakunnalla ei ole väliä niin sinä kauppiasluonteen omaava perusta kyläkauppa! paskapuhetta ettei kyläkauppa voisi kannattaa. kyse on palvelusta ja oikeasta paikkakunnan valinnasta. jokin 800 ihmisen pieni paikkakunta riittää elättämään kaupan.paikkakunnan vanhuksille voi viedä kotiin tavarat kaupan sulkeuduttua ja sitä rataa. ylihinnoitella ei kannata ja hyllyissä pitää olla tavaraa kuten muissakin kaupoissa
Kyläkauppa kannattaa
7
229
Vastaukset
- Ohi on
Entäs se hävikki, kuka sen maksaa? Pitää olla pullanpätkää, ja kääretorttua, jauhelihaa ja kinkkua. Ja kolmeen päivään on on ostettu vaan kaljaa , ja kessuja
- nam.
ne pannaan pakastimeen ja syödään ite.
Elät sitten lopunmatkaa pakasteruoalla!
- k-kaup.
Entisenä kauppiaana voin kertoa, ei kannata!
Olkoon kauppa missä kunnassa tahansa niin loppujenlopuksi homma menee näin.
Asiakas käy isossa marketissa hakemassa sen viikon tarpeen. Täydentää siinä pikkukaupassa sitten maidon kun se loppuu (ja tupakat).
Kaljakaan ei tee kauppaansa paitsi tarjouksessa.
Tupakassa kate 7% ja kaljassa n. 10%.
Itse olet töissä 24/7 ja saat palkaksi pelkkää haukkua jos esim. Maito on 10 senttiä kalliimpaa kun isossa Prismassa.
Tarvitaan väh. 1 milj. liikevaihto jotta edes vähän pärjäisi ja siihen ei päästä... - Hinnat pilvissä
Joo, ei kyläkauppa kannata. Juuri mökkikuntani kyläkauppa lopetti toimintansa. Minäkin olen yksi syypää sen kaupan kannattamattomuuteen. Syy on tässä: Kyläkaupan hinnat oli ihan pilvissä, joten ostin kaikki mökkiruoat kotikuntani marketista ja näin säästin/säästän itselleni sievoisen summan.
- Aikataulussa kulkee
Vielä muuten on myymäläautojakin, kuinkahan ne kannattaa, vai oisko se emomyymälä jokin hyvin kannattava market. Ryttylässä ja Janakkalan laitaalueilla olen nähnyt sen liikkuvan, siis aika etelä Suomessa kuitenkin liikkuu.
- MAATALOUSTUKEA KAUPA
Kyläkaupolille myös MAATALOUSTUKEA.
MAAJUSSI SAA JOKA VUOSI 100.000 EUROA !!!- turha luulo!
Joo en ole kauppias mutta maalta kuitenkin, voin konsuiltoida kuten edellä
EI KANNATA!!!
Vai tarkoittaako aloittaja jotaki Keskisen kyläkauppaa!!
Aika ja autoistuminen on ajanut kyläkauppojen ohi!
Sieltä ostetaan mistä halvemmalla saadaan! Kyllä kyläläiset voi marista kyläkaupan perään, ei se elätä jos sieltä haetaan hiivapaketti ja sikspakki!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592