Nainen on ensin mukava, sitten hädin tuskin moikkaa

Idiootti123

Mistä tämä mahtaisi johtua? Ensin nainen on todella mukava, moikkaa aina, hymyilee, heittää kevyttä läppää jne, mutta sitten yhtäkkiä muuttuu kireäksi ja jotenkin välinpitämättömäksi? Hädin tuskin enää moikkaa takaisin, kun moikkaan häntä. Ennen meillä oli hyvät välit, mutta nykyään hän on kuin ei huomaisikaan minua, ja jos huomaa, vaikuttaa jotenkin kireältä ja vittuuntuneelta.

En ole tietääkseni sanonut mitään tyhmää (paljastanut kiinnostustani tai mitään), enkä varsinkaan ole puhunut hänestä mitään selkänsä takana, mutta jostain syystä kyseinen nainen on muuttunut yhtäkkiä kireäksi, juuri minua kohtaan. Paskanko väliä sinänsä, naiset on naisia, mutta löytyisiköhän tälle mitään loogista selitystä? En viitsi suoraan kysyäkään häneltä, että mistäs nyt tuulee.

58

8513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouuukmndp

      oot loukannu sitä jotenki kandeisko miettii mitä sanooo

      • Skeida

        Paskat se mitään loukannut ole, naiset on vaan tuollaisia, tuo käytös kuullostaa todella tutulta ja mistäköhän johtuu, no sitä ei tiedä saimaan sällitkään tai ei ne ehtiny oppia ja uudet polvet saa kokea saman skeidan uudestaan ja uudestaan ja uud.............


    • Kaunisjalyhyt

      No kerrot ihan niinku minusta. Minä voin kertoa vain omasta puolestani. Tapasin erään miehen muutama kuukausi sitten ja meillä oli tosi kivaa, kevyttä läppää, mutta sitten.. menin ihastumaan kyseiseen henkilöön. En tiedä, onko hän minuun (ollut, ei varmaan enää ole) ihastunut, mutta ihastumisen seurauksena taannuin muutaman vuoden taakse, eli jostain syystä ei enää juttu lähde, kun olen miehen seurassa. Huomaan, että mies yrittää jutella ja ehkä vähän päteä osaamisellaan, siihenkös minä jäädyn. :( Jäätyisin varmaan ihan muutenkin, ja tuo ihminen yrittää kysellä minulta, mutta minä vaan jäädän siinä. :(

      Ja tämä ei ole ollenkaan MINUA. Olen luonteeltani iloinen, rauhallinen ja höpötteleväinen. Jotenkin minua vain jäätää ja pyrin nyt tulemaan ulos taas kuorestani ja olemaan enemmän ystävällinen ja helpommin lähestyttävä seuraavilla kerroilla kun näen miestä. :( Voi sitä miestä..

      Mutta jäätämäninen johtuu minun tapauksessani ihastumisesta. Jotenkin koen, että en kelpaa tuolle miehelle..

      • siivet jäässä

        Mä ymmärrän sinua niin täysin ja totaalisesti! Juuri tuo tunne, että tämä ei ole minua. Ja silti niin käy. Minusta tuntuu, että menetin tämän jäätymisefektin takia elämäni rakkauden.

        Hän ei tainnut koskaan uskoa, että välitän hänestä. Enkä uskaltanut sanoa. Pelkäsin niin hirveästi, että menetän hänet. Rakastan häntä kuollakseni ja välit ovat nykyään jo pitkään olleet katki. Joten tee jotakin sille jäätymiselle, ettei käy näin!!!

        Elämäni on pilalla. Olen tuomittu tähän suhteeseen, josta en saa mitään irti. Mies on väärä. Mutta koska rakastuneena en uskalla näyttää ominta itseäni miehille niin juuri he joista välitän eivät kiinnostu. Sellaiset miehet, joihin minulla ei ole mitään tunteita, ihastuvat ja rakastuvat, koska olen oma itseni ja mukava, rento ja aito...


      • vol. 11
        siivet jäässä kirjoitti:

        Mä ymmärrän sinua niin täysin ja totaalisesti! Juuri tuo tunne, että tämä ei ole minua. Ja silti niin käy. Minusta tuntuu, että menetin tämän jäätymisefektin takia elämäni rakkauden.

        Hän ei tainnut koskaan uskoa, että välitän hänestä. Enkä uskaltanut sanoa. Pelkäsin niin hirveästi, että menetän hänet. Rakastan häntä kuollakseni ja välit ovat nykyään jo pitkään olleet katki. Joten tee jotakin sille jäätymiselle, ettei käy näin!!!

        Elämäni on pilalla. Olen tuomittu tähän suhteeseen, josta en saa mitään irti. Mies on väärä. Mutta koska rakastuneena en uskalla näyttää ominta itseäni miehille niin juuri he joista välitän eivät kiinnostu. Sellaiset miehet, joihin minulla ei ole mitään tunteita, ihastuvat ja rakastuvat, koska olen oma itseni ja mukava, rento ja aito...

        Ymmärsinkö oikein että olet suhteessa mieheen jota et rakasta, vaan rakastat toista? Ota nyt hyvä ihminen asiaksi ja kerro tuntemuksesi sille toiselle niin saat ainakin mielenrauhan!


    • tttta2027

      Taitaa olla hänkin kiinnostunut sinusta. Hänellä saattaa olla huonoja kokemuksia aikaisemmista suhteista ja on suoja siksi päällä.
      Ole hänelle ystävällinen ja kysy mitä kuuluu.. siitä se lähtee :)

      • .....

        Jos näin olisi käyttäytyisi hän toisin.


    • jotain tunnetta?

      Se on ihastunut SINUUN ! ja purkaa pettymystään tolla tavalla, ikäänkuin torjuakseen tunteensa, pelkää että sä huomaat ihastuksen,,vai ootko sä ihastunut häneen?

    • vrqw4ht6q

      Hän on todellakin kiinnostunut mutta on vaan pohjimmiltaan ujo. Tällainen minä olen juuri nyt kun olen rakastunut ja huomaan että tämä mies on myös minusta kiinnostunut. Osoita hänelle pikku jutuilla että välität. Esim. kysy onko ollut terveenä ja ole kiinnostunut hänen jostain tärkeästä asiasta, jos tiedät hänellä olevan sellaista. Kyl se siitä lähtee:)

    • otanäistäselvää?

      ............Siis kirjoitat, "paljastanut kiinnostustani" ,,,"paskanko väliä sinänsä" aika ristiriitaista. Olet nyt närkästynyt kun se nainen kohtelee sua kuin ilmaa! Miehinen itsetuntosi sai kolauksen. Näin mä sen tajuan, voinhan olla väärässäkin?

    • Saman kokenut

      Olisko ihastunut ja varattu, mikä tekee ristiriitaisen olon. Noin mä käyttäydyn itse. Oon varattu ja lätkässä varattuun työkaveriin, ja yritän taistella tunteita vastaan. Pään sisäinen myllerrys näkyy tylyytenä, kun en kestä katsoa hänen silmiinsä. Helpompi olisi puhua asiat halki ko ihmisen kanssa, niin ehkä jännitteet ja ylimääräinen sähkö häviäisivät. Mutta kun sitä on niin jänishousu että mieluummin kärsii.

    • ViisitähtineN

      Tuo toimii toisinkinpäin. Voisin kirjoittaa yhdestä miehestä ihan samoin kuin aloittaja...

    • Mää voisin kans kirjottaa yhestä miehestä aivan samoin. Tämä kyseinen mies katsoo silmiin pitkään ja lämpimästi, toisinaan punastelee ja joskus huomaan kun hän on katsellut minua MUTTA välillä hän ei katsokaan minuun päin vaikka yritän katsoa häneen, ei aina edes morjesta vaikka on lähettyvillä.
      En vaan voi käsittää mistä tollnen käytös voi johtua?....

      • polarelle------->

        UJO & IHASTUNUT !!!!!!!!!!!!!!! epävarma sun tunteista:)


      • polarelle-------> kirjoitti:

        UJO & IHASTUNUT !!!!!!!!!!!!!!! epävarma sun tunteista:)

        Välillä mustakin tuntuu siltä mutta välillä oon ihan varma, ettei hän voi olla musta kiinostunut, kai hän olis jo jotain asialle tehnyt jos musta välittäs? (meinaan tätä on jatkunut jo kauan).
        Toisaalta en määkään ole mitään tehnyt. Oon sosiaalinen ja tutustun helposti ihmisiin mutta kun johonkin oikein ihastun niin en uskalla ehdottaa mitään vaan puhun ns. tyhjänpäiväsyyksiä jos niitäkään.


      • polarelle----->
        polare kirjoitti:

        Välillä mustakin tuntuu siltä mutta välillä oon ihan varma, ettei hän voi olla musta kiinostunut, kai hän olis jo jotain asialle tehnyt jos musta välittäs? (meinaan tätä on jatkunut jo kauan).
        Toisaalta en määkään ole mitään tehnyt. Oon sosiaalinen ja tutustun helposti ihmisiin mutta kun johonkin oikein ihastun niin en uskalla ehdottaa mitään vaan puhun ns. tyhjänpäiväsyyksiä jos niitäkään.

        Ihan kun mun siis meidän tarina.) kyllä kesti kauan,,n. 7kk ! ennenkuin me sitten vihdoin ja viimein näytettiin avoimesti tunteemme , sit seurustelua . Tässä nyt yhdessä elämää elellään:)))))))Malttia siskoseni :)


      • polarelle-----> kirjoitti:

        Ihan kun mun siis meidän tarina.) kyllä kesti kauan,,n. 7kk ! ennenkuin me sitten vihdoin ja viimein näytettiin avoimesti tunteemme , sit seurustelua . Tässä nyt yhdessä elämää elellään:)))))))Malttia siskoseni :)

        Helpottavaa tietää, että teilläkin oli kestänyt kauan. Tätä on kestänyt jo kuukauisia mutta kun ei jaksas enää odottaa koska haluaisin niin kovasti tutustua häneen paremmin ja uskaltaa kertoa hänelle kuinka ihana hän on.


    • Näin se on

      sil on se aika kuukaudesta.

      • Huomattu on

        Jep. Naiset on aina tommosia ku niiden vittu vuotaa verta.


    • Idiootti 123:lle

      Et ole paljastanut tunteitasi? Onko sinulla niitä? Vai paskaako silläkään on väliä, vai?
      Oletko vapaa? Mikä hänen tilanteensa on? Onko tilanne sellainen, että hän voi vapaasti kokoajan käyttäytyä sen mukaan mistä oikeasti"tuulee"?
      Et kai leikittele toisen ihmisen tunteilla?
      Onnea matkaan anyway, jos asiat on ok.

    • eräs ulkoa viileä

      Se johtuu siitä, että tiettyjä tunteitaan on turha jaella, ellei niitä vastaanoteta. On tarve suojella itseä. Antaa vain toisen olla ja mennä jos niin toinen haluaa.
      Minä ainakaan en halua särkyä, vaikka tahtoisinkin rakastaa.
      Ellet näytä vihreää valoa ja omaa mielenkiintoasi, tulee naisesta aikanaan viileä. Hän näyttää välinpitämätöntä, vaikkei sitä olisikaan. Tai, niin minä näimmä ainakin teen.

    • h9ofirkoplöfrfd

      jos se ois ihastunu ni miks se ei muka ees moikkais jos on aikasemminki eli mun mielest sen täytyy olla suuttunu

    • Idiootti 123:lle

      Kyllä ihastuminen on melko varmasti päässyt tapahtumaan, mutta ilmeisesti sinusta ei ota selvää, mistä todella on kyse. Pidät ehkä pakoporttia raollaan ja kohteesi ei ole ollenkaan varma mitkä ovat oikeat motiivisi ja hän toimii samoin, koska ei halua hänkään tekeytyä naurettavaksi.
      Mieti, kummalle tilanne on oikeasti nolompi, jos paljastaa tunteensa ja tulee huvittunut torjunta.

    • tiesitkö että

      naiset ja logiikka ei sovi yhteen

      • Anonyymi

        Olen huomannut saman. Nainen käyttäytyy ihastuneena kuin ei olisi ihastunut ja päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut saman. Nainen käyttäytyy ihastuneena kuin ei olisi ihastunut ja päinvastoin.

        Nyt ymmärrän miksi suomessa on niin paljon yksinhuoltajia. Mies tekee aloitteen sille naiselle joka vaikuttaa kiinnostuneelta. Siinä on vain se, että nainen ei olekaan oikeasti kiinnostunut. Nainen kuitenkin lämpeää miehelle sen verran, että antaa tälle mahdollisuuden, koska mies saattaa vaikuttaa ihan ok:lta. Ihan ok ei vain riitä naiselle ja väistämätön on edessä.


    • ujojen käytöstä...

      Kuulostaa vähän siltä että olisi ihastunut, mutta ei halua jostain syystä paljastaa tunteitaan. Pelkää että huomaat sen, eikä halua aiheuttaa sulle siitä taakkaa. Toisaalta voi pelätä joutuvansa haavoitetuksi.

    • ...

      Minustakin vaikuttaa, että saattaa olla ihastunut.. Ainakin tämän oman kokemuksen perusteella..

      Olen itekin ollut jo jonkin aikaa ihastunut työkaveriini. Todelliset tunteet pitää yrittää pitää kurissa, sillä ollaan molemmat varattuja, miehellä on lapsikin. Vaikka se älyttömän väärin ja lapsellista, ajoittain tylytys johtuu kielletyistä ja hallitsemattomista tunteista, mitä yrittää tosissaan peitellä kun pelkää tekevänsä itestään naurettavan eikä halua näyttää haavoittuvuuttaan.. Pelkään ehkä eniten kuitenkin sitä, että mies ahdistuu ja/tai suuttuu tunnustuksestani - tai alkaa pitämään minua epäluotettavana kieroilijana, vaikken mitään yrittäisikään. Tämän lisäksi minun ja puolisoni lähipiirissäni on juuri nyt ns. oikeaa surua ja murheita, jonka takia tuntuu kamalan itsekkäältä alkaa tilittämään tunteistaan vieraalle miehelle.

      Ja minäkin olen hirveän ujo ja viileä nimenomaan ihastuksen seurassa - johan alkaa juttu luistaan ja olen iloinen ja energinen itseni kun muita tulee paikalle..

      Ja toisaalta olen epävarma miehen tunteista - lähtökohtaisesti minusta tuntuu, ettei se millään voi olla ihastunut minuun, mutta välillä taas.. Etenkin kun hän katsoo lämpimästi hymyillen silmiin ja tuntuu, että hänenkin silmät loistavat. Tai sitten se on ko. miehelle normaalia katsekontaktia ja/tai että hän pitää minusta ihan vaan työkaverina ja että "silmien loisto" on vain ihastuneen mielikuvitusta. Olen niin tauno, etten huomaa tällaisia asioita etenkin kun minulla on paljon miespuolisia kavereita enkä lähtökohtaisesti kuvittele heidän olevan ihastuneita minuun jos katsovat silmiin.

    • ...

      Ai niin.. ja nimenomaan aluksi meillä oli usein tosi hauskaa ja jopa pientä flirttiä.. mutta nyt kun olen havainnut, että ihastuminen ei olekaan enää kovin kevyttä, vaan minulla on todella voimakkaita tunteita miestä kohtaan, niin olen alkanut osittain tiedostamattakin tylyttämään.. ja joka kerta tulee jälkeenpäin kamalan paha mieli :(

    • härkää pöydälle vaan

      Ihastumisesta tulee pieni ja aivan käsiteltävissä oleva juttu kun otat tunteen vastaan sellaisena kuin se on, kaikkineen. Pureskele ihastumisen tunne oikein kunnolla ja ota positiivisista viboista kaikki irti. Älä häpeile, peittele, pelkää tai välttele, jos haluat ihastua huomaamatta ja kyetä päästämään tunteesta irti tai vaihtoehtoisesti lähteä tutustumaan siihen kohteeseen. - Siis oliskin noin helppoa!

    • 4+6

      hm.luulisin että tuo nainen on sinusta kiinnostunut (ainakin ollut) ja luulee ettet sinä ole hänestä mitenkään kiinnostunut, varsinkin jos et itse ole antanut olettaa mitään.
      Hän on koettanut jutella sulle mukavia ja saada selville saisko sulta mitään vastakaikua..Ja nyt hän koettaa peittää tunteitaan koska on epävarma eikä halua paljastua..? Hän tuntee ehkä itsensä vähän typeräksi ja voi kuvitella että on ihastuksissaan kuvitellut muuta.

    • Päättäväinen ehkä

      En usko että se on sulle Idiootti123 ensinkään pask*n hailee mistä on kyse. Palsta, johon päätit kirjoituksesi julkaista, kertoo yksinään puolestaan (IHASTUMINEN). Onko käynyt niin, että hän on ilmaissut kiinnostuksensa, ja sinä olet saattanut hieman testailla häntä olemalla viileä. Viileä samoin kuin nyt näytät -tai yrität kovasti- olevan. Toinen asia mitä en ymmärrä, jos olette olleet hyvissä väleissä, niin siinä tapauksessa olettaisi sun kysyvän häneltä mistä tuulee. Voi olla ettei tuule laisinkaan sua kohti, ts. v*tutuksen aihe saattaa olla jokin muu kuin sinä.

      Tämä on mulle tuttu tarina. Osoitin avoimesti miehelle kiinnostukseni ja hän oli samoilla linjoilla. Kun en jatkuvasti ollut liehittelemässä, huomasin ettei tuo mies todellakaan tee yhtään mitään ollakseen mun kanssa. Joten jätin hänet rauhaan, ja sittemmin olen saanut haikean oloisia katseita häneltä. Harmittaa sekin, mutta totean vaan, ettei se aloitteenteko aina auta naisellakaan, jos miehet on liian arkoja toteuttamaan halujaan. Ja se vielä, ainahan sanotaan että mies tekee jotain jos haluaa. Tästä myös olen päätellyt, että häntä ei sittenkään tainnut kiinnostaa ainakaan tarpeeksi.

    • viilealyyli

      Tunnistan itseni tuollaisesta käyttäytymisestä hyvinkin helposti. Olen nainen ja suhtaudun kaikkiin vieraisiin ja puolituttuihin ystävällisesti, hyväntuulisesti, hymyilen paljon ja juttelen ja olen kaikin puolin positiivinen ja helposti lähestyttävä. Ongelmia koen tulevan jos vastapuoli vihjaa olevansa kiinnostunut minusta muutenkin kuin työkaverina, eli osoittaa että on helliä tunteita yms. minua kohtaan enkä itse koe mitään samanlaista. Tällöin on pakko vaihtaa pakki päälle ja ryhtyä etäisemmäksi ihan vaan sen vuoksi että vastapuoli ymmärtäisi että en ole kiinnostunut 'sillä tavalla'.

    • jäässäpä jäässä

      Täälläkin yksi joka jättänyt toivottoman ihastksensa rauhaan. Yrittänyt olla normaali/jäässä, ja niin kun en huomaisikaan. Vilkuilemattakin. Nyt huomasin että saan tuolta mieheltä kiinnostuneempia katseita...ns.ihmeissään kun en huomioi. Vahingossa katsoin ja näin muutaman kerran. Jatkan samalla linjalla, koska jos hän ei vain ole kykeneväinen, niin ollen tarpeeksi kiinnostunut. Jatkan elämääni ja toivotaan että löydän elämään uuden mielenkiinnon kohteen, vaikka hän onkin se joka saa sydämen läpättämään.

      • ujo?

        Eiks olis helpompaa vaan suoraan mainita olevansa kiinnostunu, jos näkee että toinenkin on, muttei vaan uskalla sanoa sitä ääneen?

        Uskoisin, että mies on enempikin ujo kuin "ei kykeneväinen" tai "ei tarpeeksi kiinnostunut".


      • Huora olet.

        Kyllä olet.


    • jäässäpä jäässä

      No olisi, mutta...Kyseessä on varattu mies. Luullakseni myös jälkikasvua. Aloilleen on asetuttu ja varmaan yhteistä omaisuutta. Siitä ei ole helppo lähteä. Varsinkin jos rakastaa vaimoaan. Miksi silti toinen kiinnostaa? Siksi että minä naisena olen vain osoittanut kiinnostukseni? ...se mahdollisuus? Vai kenties jälkikasvun jälkeinen vähäinen seksielämä?
      Itse kuitenkin olen siinä (harha?)-luulossa, että hän on kaltaiseni, ja oltaisiin samalla aaltopituudella ja muutenkin kenties sopivia...
      En tahtoisi haikailla turhan perään ja kuvitella olemattomia, enkä varsinkaan tehdä itseäni naurun alaiseksi....enkä ahdistaa miehen oloa muutenkaan, enkä rikkoa kenenkään avioliittoa.

    • tervetervevaan

      Samoilla linjoilla useitten vastaajien kanssa.. olin lukemassa sun tekstiä ja ajattelin heti, että "HAAAA, ihastunu". :D Mun mielestä juu. Itse oon kans käyttäytyny aika lailla samalla tavalla, kun itsellä oli suuria tunteita pelissä, täysin välinpitämättömästi. Ihastuksen lähettyvillä sydän hakkaa tuhatta ja sataa, ja on muutenkin fyysisesti ja henkisesti aivan sekaisin, ulospäin sitte ihan jäässä, ja saatan vaikuttaa tylyltä.. Tyyppi pyöri päässä koko ajan, mutta en halunnut näyttää tunteitani.
      Mun tilanteessa vastapuoli oli ilmaissut kiinnostusta, mutta en tiennyt "pelleilikö" hän vain kanssani(hän tiesi minulla olleen ainakin joskus tunteita ja en oikeen tiennyt hänen päämääristä..), muutenkin pelkäsin järkyttäviä tunteitani. Ja jotenkin sit varmaan aloin just "suojelemaan" itteäni, olin ihan välinpitämätön ja kylmä(tiedän itse käyttäytyneeni niiiiin typerästi). Samoin alkoi sit hänkin käyttäytyä, kumpikin välteltiin toisiamme koko ajan, ihan turhaan.
      No mun hommassa kävi lopulta niin, et nykyään tää tyyppi seurustelee onnellisesti. Ei mun kanssa ;( Noh hyviä jatkoja hänelle.:) Olin niin ihastunut kun vaan voi kehenkään olla, enkä varmaan tätä tyyppiä unohda. Kadun, etten näyttäny mun tunteita sillon, kun olis ollu mahdollisuus, uskon etten niinä aikoina ollut ainut kenellä oli tunteita. Mun tarinaan voin viel lisätä et tää tyyppi vielä olis halunnu nähdä(pitkän välttelyn jälkeen) tossa kesällä, mutta en silloin oikeen pystynyt näkemään ja pian hän sit alko seurustelemaan.. Vitsi olis pitänyt pystyä. Myöhemmin selvis, että oli siinä vaiheessa, kun ois vielä halunnut nähdä jo tutustunut nykyiseen tyttöystäväänsä ???? No en tiiä voinko tehä mitää johtopäätöksiä.. huhhuh, kauhee avautuminen. :D
      Epävarmuus tunteista, ylpeys, pelko tai mikä tahansa voi johtaa siihen, ettei vaan halua näyttää toiselle tunteita.. Koska sä selkeesti oot ihastunut, mun vinkki sulle: Tee aloite! Näytä että oot kiinnostunut, pyydä vaikka kahville tai sun luokse kattomaan leffaa!! Yks elämä. :)

      • teit aivan oikein

        ei tuollaista kannata katua. Se ei ole yhdestä ihmisestä kiinni. Jos sä olet kokenut, että sulle ei olla vastaanottavaisia kun olet halunnut tutustua, niin se motivaatio katoaa, koska se nimenomaan on ollut toisen tarkoitus. Ja sen motivaation luomiseen vaikuttaa molemmat. Lisäksi kukaan ei ala seurustelemaan tuosta noin vain kevyesti jonkun kanssa, jos ei ole vakavia aikeita. Joten sun kannalta parempi, että näin kävi. Jos hän olis halunnut katsoa sen tilanteen loppuun sun kanssa, sitä kiinnostumista toiseen ei olis tullut, näin ei ollut sun kohdalla. Joten harmittelu on turhaa siinä mielessä. Lisäksi aloitteen tekemisestä sen verran, että oikeastaan sama kuka sen aloitteen tekee. Jos sitä ilmapiiriä ei vaan saa kahden välillä sellaiseksi, että sitä aloitetta pystyy kuka tahansa tekemään tai siihen vastaamaan, se ei tule olemaan sitä jatkossakaan, vaikka olisi tehnyt sata aloitetta. Rohkeudesta se ei ole kiinni. Se on kiinni siitä onko vastaanottavaista mieltä ja halua. Sä et ole käsittänyt mitään väärin. Sä olet käsittänyt aivan oikein. Siinä mielessä, että jos sua on vältelty, olet tehnyt sen ainoan oikean päätöksen. On jollain tavoin väärin sekin, että kun ymmärtää, että ilmapiiri ei ole tapailulle otollinen, niin olisi yhteyksissä.

        Jotenkin haluan ajatella, että jos se olis jotenkin aitoa tykkäämistä, se lois sellaisen olon, että pystyis vapaasti olemaan itsensä, ei tulis sitä kauheaa oloa, että mokasinko tai siitä ei niin välittäisi. Ei siihen läheskään aina tarvita mitään erillistä ilmoitusta. Kyllä toisen käytös puhuu puolestaan. Ainakin sun vaistot on tallella. Toinen on halunnut mennä ja mennytkin samantien. Niin pitääkin silloin olla, jos ei sitä atmosfääriä vaan ala löytyä. Sillä, että joku nostattais sykettä ja vetäis pari hyperventilaatiokohtausta toisen vuoksi ei ole mitään tekemistä sen kanssa, mihin ihmisillä lopulta on motivaatiota, ja mitkä on niiden reaaliset toteumat lopulta.


    • Cherriewombom

      Itse olen nainen, ja sanoisin, että monet naiset aikuisiälläkin yrittävät esittää vaikeasti saatavaa saadakseen miehehn kiinnostumaan. Tai sitten nainen on yksinkertaisesti väsynyt, masentunut tai jotain muuta.

    • Mene ja tiedä

      "En ole tietääkseni sanonut mitään tyhmää (paljastanut kiinnostustani tai mitään),"

      Ehkä hän on suuttunut just siksi, kun et ole tehnyt mitään. Luulee, ettet olekaan kiinnostunut hänestä.

      • ViisitähtineN

        Just meinasin kirjoittaa samaa. :)


    • heips vaa

      Tai sit vaan oot tehny tai sanonu jotain mistä tää muija ei vaan tykkää. Ite tiedän yhen tyypin joka kuulostaa ihan sinulta ja minä tolta muijalta.
      Ekahan se tyyppi oli ihan kiva ja silleen tutustumisen arvoinen, mut sitte ajan kuluessa siitä vaan rupes jotenkin välittymään sellasia luonteenpiirteitä että enpä haluakaan vältämättä tuntea koko ihmistä. Siitä nuiva käytös. Ei tollasta voi mennä sanomaan, sille, joten aattelin että jospa silleen hiljalleen kuivatan jutun hyvänpäiväntutun tasolle. Silleen, että läppää voi heittää jos satutaan samaan hissiin tai jotain.
      Just say'in...
      Ei välttis oo näinkään, mut aattelin vaan selventää että vastauksia on muitakin kuin vain se, että muija on ihastunu suhun mut vaa ujoutuu tai on varattu.

      • 12+9

        Tää kirpaisi ja syvältä, itselle on nimittäin tainnut miehenä käydä just noin. Omia tunteita olisi liiaksikin asti, mutta naista ei tunnu kiinnostavan edes kaveruus. Pakko sitten vaan yrittää päästää irti ja suunnata katsetta muualle...


      • .....

        Paitsi että eihän tuo onnistu. Jotkut tunteet ei vain koskaan kuole.


      • .....
        ..... kirjoitti:

        Paitsi että eihän tuo onnistu. Jotkut tunteet ei vain koskaan kuole.

        Kyllä kuolee.


    • ei ymmärrä ei

      Mistä tämä johtuu mies ensin näyttää kiinnostuvan ja sitten yhtä äkkiä näyttää vihan katseita antaa todellakin ymmärtää mutta ei anna ymmärtää. ei vastaa teksti viesteihin en ole ainakaan tietoisesti loukannu häntä. Haluaisin pelkästään tuttavuutta kaveri pohjalta koska kummatkin olemme varattuja..

    • ennythauku

      naiset ovat ihan h******tin omituisia. Juuri tuollainen epävakaa käytös ja äkilliset muutokset käytöksessä ovat heille arkipäivää.

      Mikä sitten on syy moiseen? Kuule, syy voi olla IHAN MIKÄ TAHANSA. Luultavasti kyseessä ei ole edes mikään varsinainen syy, vaan naisen omassa päässään tekemä (epälooginen) päätelmä teidän tilanteestanne.

      Yksi esimerkki siitä, kuinka nainen voi pyörittää mielessään asioita:

      "Kiva mies ja taitaa olla vielä kiinnostunut minusta"
      "Aina hymyilee ja katsoo"
      "Varmasti on ihastunut minuun. Ei se muiden kanssa käyttäydy tällä tavoin"
      "Eikä sormusta. Vapaa mies siis"
      "Miten tuollaista miestä ei kukaan vielä ole napannut?"
      "Tosin eihän kaikki käytä sormuksia"
      "On sillä varmasti joku nainen"
      "Voi olla kyllä useitakin. Kenties myös perhe"
      "Taitaa olla sittenkin kyseessä aikamoinen Auervaara .. varsinainen naistennaurattaja"
      "Luuleeko hän, että minä olisin joku helppo nakki?"
      "Siinä sitä vain hymyillään ja lirkutellaan"
      "SAATANAN PETTURI!!!"

      Naisilla on uskomanton kyky kääntää mikä tahansa positiivinen asia negatiiviseksi, eivätkä he tarvitse siihen kuin muutaman sekunnin. Pelkästään Suomessa on 2,5 miljoonaa tällaista aikapommia. Silti te tepastelette tuolla kadulla hymyssä suin ja kuvittelet että kaikki on hyvin.

    • alonen at home

      Ehkä sen elämässä on joku ihmssuhde, joka on mennyt sinun edelle.....

      Tai sit yksinkertaisesti. Tervehtiminen, moikkaaminen ja hymyily ja läpät on on on ja on opittua tapaa kommunikoida, ja niillä ei ole mtiää tarkoitusta muuhun.

      Jos joku ihminen kiinnostunut toisesta oikeasti,niin se kyllä kerrotaan sitten aivan muulla tapaa......

      Sillon kyllä sanotaan aivan eriasioita ja ne ilmaistaan vielä selvemmin

      • .....

        Tätä minäkin veikkaan.


    • Kysypä häneltä

      Miljoona syytä ja selitystä.

      - et ole sille tärkeä ihminen
      - huomasi sun ihastumisen ja v*ttuuntui

    • aloittajalle

      Varsin normaalia naisen käytöstä.

      Eli jutun juoni on se että ensin teillä oli ihan kivaa. Läppä lensi ja juttu luisti. Molemmat luultavasti olitte toisistanne kiinnostuneita mutta ette toistenne kiinnostuksesta tienneet. Noh, nainen huomasi että olet kiinnostunut ja siitä alkoi tuo viilentyminen. Nainen tavallaan odotti sinulta lisää, jotain. Sinähän tietysti pysähdyit kun huomasit hänen viilenneen eli homma jäi siihen vaikka olisi pitänyt laittaa isompi vaihde päälle.

      Eihän me näitä naisia ymmärretä koskaan, mutta kokeilla kannattaa. Nainen on saattanut jopa ihastua sinuun kovastikin mutta torjuu omia tunteitaan ja vaikka kuinka yrittäisi moikata ystävällisesti niin se ei onnistu. Häntä saattaa se jäkeempäin kaduttaakin. Vaikeita juttujahan nää on.

      • 77+54

        Tällee kävi mulle


    • ööörpfh... röyh..

      Luultavasti naikkonen on halpa hutsu. Sellaiset ei tavismiehistä paljoa perusta, kunnon pelimies/panomies sen olla pitää! Heivaa helvettii ajatukset semmosesta lumpusta, se ei oo minkää arvonen. Se on pelkkää käyttötavaraa, nussimista varten, sitten se heitetään pois. Varsinkin sitten kun se on rupsahtanut.

    • Etsin toisen

      Hutsuja nyt on ja tulee olemaan. V*ttu, menin jostain kumman syystä tykästymään pikkasen yhestä tutusta liki kymmenen vuotta nuoremmasta naisesta. Voi perse mikä VIRHE, menin vielä suht avoimesti kiinnostukseni esittämäänkin ja katunut sitä niin p*rkeleesti! Täys pelle musta tehtiin hänen ja hänen kavereidensa toimesta, nolottaa vieläkin. Se vaan että kuten myös aloittajalla, nainen vaikutti aluksi kiinnostuneelta, silmistä sen näki mutta sitten alkoi se välttely ja täysin ihmeellinen käytös. Lopuksi tuli huutamista. Se oli siinä sitten. Mulla muuten kantti kestää hyvin pitkälle ja pitkäjänteisyyttä riittää mutta huonoa kohtelua en siedä, en ollenkaan. Se vituttaa että mua pidetään idioottina ja pellenä, itse ennemmin pidin naista tosi fiksuna ja hyvänä ihmisenä. Erehdyinkin raakasti.

      Eli naisten käytöksestä et kuulkaas voi lukea yhtään mitään. Ne voi tarkoittaa ihan päinvastaista ja mitä sattuu. Ikävintä oli se että olisi ollut kiva olla kaveri sen naisen kanssa mutta minä en pysty enään mitenkään häntä lähestyä, liian tylyn kohtelun vuoksi. Antaisin toki naiselle mahdollisuuden jos hän osoittaisi jotain ystävällisyyttä minulle, kun siihen tylyyteen ei ole mitään aihetta. Itsellä ei tarvetta ole enää häntä lähentyä tai edes tervehtiä.

      Hutsuja, joo. Se on niin että kunnon lipevä pelimies saa aina mitä haluaa, syystä että naiset on niin pinnallisia. Kunnolla kun länkyttää paskaa ja lupaa naiselle kuun taivaalta niin aina irtoaa. Kunnollisella, asiallisella käytöksellä ei pitkälle pötkitä. Ottakaa muut opiksi.

    • Päivänviisaus

      Edellinen puhuja kiteytti juuri sen mikä on totta.Pelimiehet ja paskan jauhaminen uppoaa paremmin kuin herrasmiehen elkeet.Ja turha ihan naisten väittää että mies pitää olla kiva mukava ja blaablaa.Nähty on,itse te naiset muutatte jä miehet sioiksi omalla käytöksellänne.Mukava mies saa vain paskaa niskaan.Lutkia on 95prossaa ja loput kilttejä perhetyttöjä eli eliittiä joissa ei ole huonoja geenejä.

      • Anonyymi

        Enpä tiiä, mä kyllä kehottasin kaikkia, jotka jostakin naisesta on kiinnostuneita ilmaisemaan kiinnostuksensa ja tuleen jutteleen vaikka sitten pihalla, kaupalla, baarissa, yökerhossa ym. Älkää tehkö etukäteispäätelmiä naisen tykkäämisistä. Alkuun vaan jutustelua tms. ja siitä sit eteenpäin.


    • Anonyymi

      Tule mies kunnolla puhumaan mulle. Et sinäkään ole aina niin että huomaisit minut. Myös on paljon muita ihmisiä siinä niin on vaikeeta. Mulla on myös ilmeisesti paikanvaihto edessä sillä nykyisessä on ilmennyt pahoja ongelmia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      71
      3240
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2832
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2658
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2618
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2486
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2325
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1783
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1737
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1600
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1456
    Aihe