Nostradamuksen Antikristus

terhi

Jos joku voi esittää lisätietoja tänään

http://wwnet.fi/users/veijone/

sanomaan niin senkun vaan:

NOSTRADAMUS, USA AND RUSSIA - 45 PÄIVÄÄ
VUODENVAIHTEESTA

MABUS IN USA
The Prophecies of Nostradamus: Will the Third
Antichrist Rise to Power in Russia as Russian
President Putin?

MABUS IN RUSSIA
http://www.mtu-net.ru/zima/Nostradamus/N19.htm
(kyseisen sivun alku, venäjä koneellisesti
käännetty englanniksi. Altavistan kääntäjä
osoitteessa: http://babel.altavista.com/tr):
We more than once said that precisely 2002 years,
judging by everything, will be critical. First,
this indicates line of that deciphered earlier
chronologies about the fact that prorocestva
approach a statement of the biblical prophet Of
ioilya., which is wholly devoted to description
Sudnogo of the day, great and terrible, moreover
is connected/bonded this with number tys4ca and
two, that can be understood as vtoro1 year of
thousand, i.e., exactly 2002. This hint,
naturally, it is not sufficient for the specific
conclusions/derivations; however, the same year
is sufficiently transparently encoded in other
texts Of nostradamusa. Here, at least, the
brightest quatrain on this theme, which we in
detail examined in the foregoing book:
Mars and sceptre (Jupiter) will be
opened/discovered in the connection under
cancer/crab the disastrous war: The new king
greased, who will quiet the earth/ground, will be
a little afterward to the long periods
(Nostradamus VI 24)

NOSTRADAMUS VI 24 - 25 PUHUVAT MAALISKUUSTA:

Maaliskuu ja valtikka löytävät toisensa,
Kravun kääntöpiirissä taistellaan;
Pian kuullaan uudesta johtajasta,
Joka lopettaa sodan.
Maaliskuussa valtakunnan muuttuessa
Synnillisyydestä hävittäväksi kumouksellisuudeksi
Nuori tummanpunainen ottaa vallan.
Petturit joutuvat ahtaalle.
(Kommentti: Zhiri voi kuvitella olevansa nuori
punapää, mutta Antikristus tulee
tekemään "lopullista rauhaa." HV)

Nostradamus Centuries II 62
Mabus then will soon die, there will come
A horrible slaughter of people and animals:
At once vengeance is revealed coming from a
hundred hands,
Thirst and hunger when the comet will run.
In Finnish:
Mabus kuolee pian, tulee
kauhea tuho ihmisille ja eläimille:
Sitten nähdään äkkiä kosto
Pötypuhetta, väkipakko, jano, nälkä kun komeetta
kulkee.
("työryhmän" käännös)

Who is Mabus?
Acording to both Erika Cheetham and John Hogue,
the following quatrains could very well refer to
the "Third Antichrist." Cheetham sees connections
between Nostradamus' use of the word Brodde and
translates it as meaning either black or dark
brown or decadent. Hogue senses great meaning in
the enigmatic Mabus in terms of the Antichrist.
The future Antichrist would be the third; the
first two were Napoleon and Hitler.
Cheetham: Is "Mabus" an anagram for the
Antichrist?
Hogue: "Mabus" is one of Nostradamus' most famous
prophetic enigmas; may provide a clue to the name
and identity of the third and final Antichrist;
it may already be too late to decode and
prevent "its" terrible destiny; the final line
dates the beginning of his legacy of terror
around the time of the appearance of a comet.
[Halley? Hale-Bop...
http://www.dreamscape.com/morgana/antichri.htm

"Some people say that Mabus is the AntiChrist (or
3rd AC); however, this does not seem to be
supported by C 2,62, which is the ONLY quatrain
in which the name appears. There is a lot of
discussion as to who Mabus is. Currently the best
three guesses are Saddam, Rabin, or the current
(early 1996) U.S. Ambassador to Saudi Arabia,
Raymond Mabus. Only time will tell if any of the
aforementioned people are THE Mabus that
Nostradamus refers to." (James Flanagan)


MABUS SUOMEKSI

Tämä on ensimmäinen kerta kun suomenkielisestä
netistä löytyy sana Mabus. Edes the Encyclopedia
Americana v. 1976 ei tunne kuin kirjailija
Mabusen. Hän on elänyt Ranskassa Nostradamuksen
aikoihin. Inhimillisimmässä tapauksessa
Nostradamuksen Mabus kai voisi tarkoittaa
kyseistä henkilöä. Kuitenkin selityksissä
Nostradamuksen viimeisestä Antikristuksesta on
käytetty nimeä Mabus. Jopa Osama bin Ladeniin
liittyen jo vuonna 1999 näin:
OSAMA BIN LADEN mainittu Nostradamuksen
yhteydessä keskusteluissa 1999 Osama bin Laden
and Nosradamus 1999, mutta oikeuteni ei riitä
näkemään kuin tuon Googlen muistisivun.
Is Osama Bin Laddin the Mabus predicted by
Nostradamus? (posted by The Swede on March 12,
1999)

PÅ SVENSKA
Ruotsissa Mabus on mainittu eräällä
satanistisella sivulla näin:
"Enligt Nostadamus så kommer tredje världskiget
att infalla i den sjunde månaden (juli) 1999. Och
den drivande orsaken kommer vara en man med
namnet Mabus (Bakvänt = sudam) som är nära namnet
Sadam. Enligt Nostadamus beskrivningar kommer
kriget vara i mellan europa och något land på
arabiska halvön (toligen irak och nato). Enligt
Nostadamus kommer det också innehålla en del
biologiska vapen. Och städerna New York och
London kommer bombas med Biologiska vapen."
(Kommentti: liekö satanisti itse valmistamassa
kemiallisia aseita New Yorkin ja Lontoon tuhoksi?)

MABUS OR SADDAM?
Bahaistitkin selittävät Mabusin voivan tarkoittaa
nimeä käännettynä sinne päin olevaa SADDAMia.
Mutta erityisesti SADDAM Hussein on voinut haluta
lukea niinkuin EI ole kirjoitettu: hänen
vastakohtansa on Antikristus!


MABUS 2. "President Names MABUS as Ambassador to
Saudi Arabia." http://docs.whitehouse.gov/white-
house-publications/1994/05/1994-05-11-president-
names-mabus-as-ambassador-to-saudi-arabia.text> -
This is an official White House Announcement (
URL removed)
MABUS 3. English satanista Malvagio, than, during
the Second World war, has fought " magically "
against the stregoni of Hitler.
(http://www.bvzm.com/_MMM.html)

NOSTRADAMUS SOCIETY OF AMERICA

Nostradamus Society of America esittää mm. säkeet
X 74 (eilen selitetty millennium kohta), X 72
(terrorin kuningas) ja VI 97 (New Yorkin
leveyspiiri 45):

jatkuu os.:

http://go.to/veijonen/.

7

606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei savua ilman tulta

      VAROITUS KAIKILLE: VEIJONEN HARRASTAA
      NYKYÄÄN NOITUUTTA JA OKKULTISMIA! Nostradamus
      on vain jäävuoren huippu... noituutta,
      astrologiaa, kristallipalloja, olen kuullut että
      hän on jopa saattanut yhtyä käärmeeseen salaisissa
      menoissaan...

      • oli miten oli

        ... mikä lie ennustajaeukko onkaan ...


      • K.T.S.

        Veijosesta kun on kysymys, niin en yhtään
        ihmettelisi vaikka tuokin olisi totta.


    • Mr.K.A.T.

      Veijonen alias Anne (alias terhi?)
      käyttää salanimiä jopa seksiä "pillukin"
      mainostaakseen sivujaan.
      Hänen ennusteidensa mukaan maailmanloppu olisi
      pitänyt tulla jo moneen kertaan (1999,2000)ja
      gorbatsovin
      palata valtaan Venäjällä jo aikaa sitten...

      Pieleen on mennyt ennusteet ja pieleen menee
      jatkossakin.

    • terhi

      Varoitatte siis lukemasta Veijosen sivuja,
      vaikka Veijonen sivuillaan varoittaa
      Nostradamuksesta tai selittää tarkemminkin
      mistä on kysymys ja mitä Raamattu sensijaan
      sanoo!
      Varokaa varoittajia!

      http://go.to/veijonen/.

    • Mabus??!! Jos oletamme, että se menisi matemaattisesti arabilalaisten aakkosten järjestyksen mukaan olisi
      siitä saatavissa seuraava päivä,kuukausi ja vuosiluku: M = 13, A = 1, B= 2, U = 21, S= 19 elis siis=
      13.12.2119. Onko tämä ratkaisu? Miettikääpä tätä.
      Onko kyseinen päivämäärä III-maailmansodan alkupäivä, antikristuksen ilmestyminen vai ??!!

    • loppu tulee

      riittää että sanoo että se tapahtuu tulevaisuudessa. silloin on 100% oikeassa. ei kannata pikkumaisuuksiin kuten esim. tarkkoihin päivämääriin, silloin on iso vaara munata itsensä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe