anteex jarno,etten mä rohkassu sua tarpeex...joskus vaan kun ollaan ohimennen nähty,huomaan että sä katot mua haikeesti.niin,sä olit todella ihana,mutta niin ujo,että(...taisin olla minäkin...)sä et arvaa kuinka mä olin rakastunu suhun ja kun sä katsoit mua niillä sulosilla silmilläs ja hymyilit mulle,et vonut tietää kuinka mä olisin halunnu niin...suudella sua..enää en voi...ja tiedät kyllä miksi...sinäkään et voi :´)
anteex jarno!
3
533
Vastaukset
- Jarno
Osuipa taas kohdilleen yksi tarina... tuli ihania muistoja mieleen. Joskus pyörii mielessä ajatus: "mitä jos?"
- kyynelsilmä
Jostain kumman syystä tulin lukeneeksi tätäkin palstaa..näin sun veljeäsi eilen..jos sä nyt sitten olet kyseinen ihminen..vuodet on vierineet ja sun muistosi haalennut, vaikka eilen sut kyllä muistin taas. En tiedä, oisko meistä koskaan tullut mitään vaikka merkit oli selvästikin ilmassa silloin. Kai sä olisit halunnut edetä pikkuhiljaa mutta joku tuli väliin ja se oli menoa mun puolelta. Harmillista ehkä mutta nyt on näin.Se on vaan tosiasia jota ei voi muuttaa.
- Jarno
kyynelsilmä kirjoitti:
Jostain kumman syystä tulin lukeneeksi tätäkin palstaa..näin sun veljeäsi eilen..jos sä nyt sitten olet kyseinen ihminen..vuodet on vierineet ja sun muistosi haalennut, vaikka eilen sut kyllä muistin taas. En tiedä, oisko meistä koskaan tullut mitään vaikka merkit oli selvästikin ilmassa silloin. Kai sä olisit halunnut edetä pikkuhiljaa mutta joku tuli väliin ja se oli menoa mun puolelta. Harmillista ehkä mutta nyt on näin.Se on vaan tosiasia jota ei voi muuttaa.
Näitä tarinoita on näköjään enemmänkin kuin yksi, koska voin jo tosta kuvauksesta sanoa että en ole kaipaamasi henkilö.
Mun tapauksessa kävi taas niin, että se olin minä jota vietiin muualle. Mutta edelleen on välillä mielessä muistoja Susannasta. Ja niitä haikeita katseita on joskus ollut vaikea välttää.
Mutta hyvää jatkoa sulle. Parasta kai vaan unohtaa noi muistot...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502