Ottelemaan Klitshkoa vastaan.Helenius voi kehittyä vielä ja tarvettakin on mikäli meinaa selvitä ehjänä Vladimirin kohtaamisesta.Mahdollisuudet voitta on todella pienet,mutta nyrkkeilyssä on kaikki mahdollista.Tämä ei yhtään poista sitä tosiasiaa että Helenius on ehkä kaikkein aikojen kovin suomalainen iskijä.Viimeinen ottelu todisti että kunto meinas loppua kesken joten siellä puolella on tehtävää.
http://www.iltalehti.fi/urheilu/2011101314566715_ur.shtml
Heleniuksen kannatta odotella ainakin vuosi ennnekun lähtee
5
155
Vastaukset 5
- 78787878787
Helenius saisi osoitta vähän suomalaista sisua ja kohdata Klitschkon kun muut eivät uskalla. Toki järkevästi pitää valmistautua ensin. Itse vaan epäilen että Sauerland haluaa välttää Klitschkon kohtaamisen ja edetä mestaruuteen sieltä missä rima on matalin. Sillä tavalla tuskin saa fanien kunnioitusta...
- C.S.
Helenius täyttää pian 28 vuotta, joten tuskin tulee enää kovin paljoa kehittymään. Pitää takoa silloin kun rauta on kuumaa tai voikin käydä niin, että tilaisuus otella maailmanmestaruudesta on menetetty. Vladimir Klitschkon ikääntymistä on turha jäädä odottelemaan, koska veli on huipulla vielä 5 vuotta vanhempanakin. Eikä Helenius ole ainoa nuori nälkäinen nousija, joka on potentiaalinen mestari. Toki hänen tiiminsä tietää nämä asiat varmasti parhaiten.
- jjjjjjjjjjjjjjjj
mielipide joille helenius ei vielä pärjää klitskot haye, ja povetkin ja chambers arvoituksia mutta jos jättiläinen valuev vielä otteluihin palaa , en usko että robbella ois jakoja, ei pystyis käyttään pituuttaan hyväksi ja valuev ei ole kovin
helppo tyrmättävä. joo leuka alemmax ja vasen käsi ylemmäx ja joku taktiikka täytyy olla, miten päästä klitskoo lähelle. kyllä mä uskon, et jos helenius lähiotteluun pääsee, niin voi klitskon lasileuan löytää nyrkillä ja a vot silleen putoo isokin mies.
- Jbba huuut
Niinpä,tässä vahvistusta.Yllättävät kehut painija Halmeesta,joka otti nenää käpylänpyöveliltäkin.
http://www.iltalehti.fi/urheilu/2011120114860564_ur.shtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 67768
- 113732
- 37696
- 129649
- 67589
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40589Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58483Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142469Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 26465
- 41432
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0405- 66405
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30398Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys64384Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks58377- 29374
- 34364
- 32361
Jää tyhjää tila
Kun ärrä loppuu. Toivottavasti ei kyhätä siihenkin kirppari. Hävettää koko keskusta.24359