Jokunen viikko sitten kokeilin miesystäväni kanssa roolileikkiä, jossa hän oli miehitysvallan edustaja ja minä vangiksi joutuva vapauden puolustaja. Mies on kotoisin entisestä miehitetystä maasta.
Roolileikki ei varsinaisesti liittynyt seksiin, mutta kun mies puristi minua pidätysotteessa sylissään, mieleeni tuli väkisinkin, että tilanteen voisi esittää myös seksuaalisesti uhkaavana. Kerroin kumppanilleni, että minulla oli myös vangitsemiseen liittyvä seksifantasia, mutta hän ei oikein innostunut siitä.
Leikin jälkeen menin sängylle toivoen, että mies joko aloittaisi saman uudelleen tai viettelisi minut. Hän tuli halailemaan minua, mutta kun kysyin, mitä hän halusi tehdä, hän sanoi, ettei hänellä ollut mielessä mitään erityistä. Sen sijaan hän väitti minun olevan niin pieni ja hento, että minulle voisi tehdä mitä tahansa enkä pystyisi puolustautumaan.
Olen tosiaan varsin pienikokoinen, mutta miksi ihmeessä minulle pitäisi tehdä mitään, kun vapaaehtoisesti haluan esittää vangiksi ja karkotettavaksi joutuvaa? Roolileikki-idean lähtökohta on kesällä kirjoittamani teksti, jonka toivon joskus päätyvän näyttämölle harrastajateatteriryhmämme esittämänä. Olisin tietenkin iloinen, jos miesystäväni vihollisen osassa lähentelisi minua, mutta miksi ihmeessä vaaraton leikki tuo hänen mieleensä väkivallan? Kaiken lisäksi mies sanoo olevansa valmis tarvittaessa puolustamaan minua. Hyvä niin, mutta olen vieläkin ihmeissäni noista avuttomuuskommenteista.
Erikoinen reaktio
6
1249
Vastaukset
- fdsttyee665544
Kerro suoraan että haluat roolikeikkiä, eikä sen tarvitse olla muuta kuin leikkiä.
- vain mies
En oikein ymmärtänyt ongelmaasi. Roolileikissä ja vangitsemiseksifantasiassa on kyse seksin ja vallan yhdistelmästä. Miehsi tajusi tämän ja kertoessaan avuttomuudestasi, hän juuri puhui tästä vallasta. Sinusta jokin hänen reaktiossaan oli kuitenkin pielessä? En ymmärtänyt mikä. Minuin ymmärrykselläni ei ole merkitystä, mutta oletan kyllä, ettei miehesikään voinut millään käsittää, mikä nyt meni pieleen. Ensin kerrotaan vangitsemisfantasiasta ja leikitään roolileikkiä miehittäjästä ja vangitusta naisesta ja sitten mies kertoessaan fyysisestä vallastaan naiseensa nähden toimikin jotenkin väärin.
Keskustelkaa toisillenne selvästi, mitä haluatte ja mitä tarkoitatte. Minusta tuntuu, että ennen keskustelua sinun kannattaisi keskittyä ja kertoa itsellesi, mitä oikein haluat. Ei minulle pälkähtänyt päähänkään, että mies vaivautuisi ja rupeaisi puhumaan minun fyysisestä olemuksestani. Ensin kyse oli roolihenkilöistä ja siitä, mitä heidän välillään tapahtui, mutta kun kysyin mieheltä, mitä hän halusi, puhuin tositilanteesta, johon kuului meidän läheinen suhteemme eikä minun tietääkseni mitään vaarallista. Mies tuntui jotenkin vertaavan roolihenkilöiden välistä asetelmaa minun todelliseen olemukseeni, mikä ei suinkaan ollut tarkoitus.
- exp valitettavasti
näin se menee. ei onnistunut roolileikit exän kanssa..
- Ihmettelen vaan
Valitettavasti suomalaisnaiset kunnostatutuvat aina mitä oudompien ulkomaalaisten kera. 1918 vonder Goltzin itämeren divisoonan sakemannien kera. Jäi paljon äpäriä
ja 1939-1945 saksalaiset maan lähes miehittäneet jälleen paljon äpäriä. Jopa venäisten sotavankien kanssa piti päästä nussimaan ja tehdä äpäriä
Sitten nämä nykyiset ottavat kontaktia pakolaisten ja sotarikollisten kera. Ihmettelevät mikäli eksoottinen mies ei suominaisen leluna jaksa.Minua eivät kiinnosta sotarikolliset eivätkä muutkaan "oudot ulkomaalaiset". Miesystäväni vain sattuu olemaan eestiläinen, ja kyllä, hänen maansa miehityshistoria vaikuttaa paljon keskusteluihimme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik195730- 173206
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192936Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6362168Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1582090Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701422Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421405Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31198Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061126Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641097