koko omaisuuteni paloi talon mukana ja luonnollisesti asuin paikka maaliskuussa 2011!heinäkuussa poliisi ilmoitti että tutkimukset ovat heidän osaltaan ohy ja palon syttymis syy jää ikuseksi mysteeriksi ja paperit lähtee välittömästi fenniaan!13.10.2011 paperiit eivät ole vieläkään saapuneet fenniaan!!otin asianajan hoitamaan juttua ja16min selvisi että riihimäen poliisissa paperita on pantannut poliisi joka on vainonnut minua noin 10v.kyseiinen poliisi tulee joka ruokatunti ja töiden jälkeen portilleni parkkiin 10-20min ja katselee piha piiriä en tiedä kyseisen poliisin motiivia ehkä olen hoidellut sen muijaa koska ei itse pysty?millä kyseiselle poliisille saisi haettua lähestymis kieltoa??koska sillä näyttää olevan henkisiä ongelmia ja henkilökohtaisia syitä,kävis lääkärissä jos ei toimi!!hänellä on punainen nissan sunny merkkinen auto!!etvakuutus yhtiö ei korvaa mitään asumis tai muuta korvauksia ennen kuin saa poliisilta papepit,ja joku väittää ettei poliisi voi toimia näin!kyllä siellä poliisissakin on näköjään mielisairaita!näin siinä käy kun supistetaan mielisairaiden hoitoja!!
vakuutus yhtiön uhri
5
150
Vastaukset
- ,.-.,.
Lääkkeet loppu.
- tghyktykyt
Olen ihan samaa mieltä. Jo tekstin ulkoasusta on selvästi nähtävissä että lääkkeet ovat olleet loppu jo pidemmän aikaa... Kas kun se ei ollut tällä kertaa suursmurffi joka on vainoamassa.
- 17+19
Ei kai se pollisin tehtävä ole lähettää korvaushakemustasi Fenniaan??? Itse se sun tulee hoitaa.
Ja poltitko siis itse talosi?- Näin toimii systeemi
Aina tulopalotapaukset tutkivat poliisi ja pelastuslaitos. Mikään vakuutusyhtiö ei korvaa ennen kuin käytössä on tutkintaraportit molemmilta viranomaisilta oli kyseessä vahinto tai tuhopoltto. Ei kannata räksyttää täällä palstoilla, jos ei tiedä asioista mitään.
- ihmettelijä 2
Ota yhteyttä poliisipäällikköön, joskus panttaavat useamman vuoden tai pyydä poliisilta paperit ja toimita vakuutusyhtiöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2401898- 1861601
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461230Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50952- 40769
- 14760
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30751Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21740Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23712Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627