Olen nuorehko mies ja siveysvyössä oleminen on minulle suuri fetissi. Ikävä kyllä sopivaa mallia ei tunnu löytyvän. Omistan Bon4:n, mutta se ei ole kovin hyvä.
Bon4-vyön suurin ongelma on, että se näkyy todella selvästi farkkujen etumuksessa. Ei siis ole luonnollinen peniksen muodostama kumpu, vaan hyvin häiritsevän näköinen. Tekisi mieli käyttää siveysvyötä enemmän, esimerkiksi töissä, mutta valitettavasti tämä nykyinen ei ole tarpeeksi huomaamaton. Lisäksi vyö hankaa ikävästi kivespussien nahkaa eikä sitä siksi voi oikeastaan pitää kymmentä tuntia pidempiä aikoja.
Minulla on aika pieni penis ja 4 cm läpimitaltaan oleva rengas tuntuu kaikkein sopivimmalta. Isompi saattaa jopa luisua kokonaan pois paikoiltaan.
Muuten vyö on kyllä hyvä ja aivan hiton kiihottava, mutta ei sovi näiden puutteiden takia tarkoituksiini. Tarvitsisin pienen ja huomaamattoman siveysvyön. Olen katsellut noita Birdlocked mini-versioita. Penis mahtuu Bon4:n sisään melkein liiankin hyvin ja siksi mini-koko Birdlockedista voisi sopia vielä paremmin.
Onko kenelläkään täällä kokemusta Birdlocked-ministä? Onko huomaamaton huosujen alla? Minkä kokoinen rengas kannattaisi ostaa? Mahdunko 4 cm kokoiseen, jos mahdun sellaiseen Bon4:ssakin? Hankaako Birdlocked yhtä pahasti ihoa rikki kuin Bon4?
Vai onko jotain muuta minikokoista siveysvyötä, jota voisitte suositella? CB-malliston vyöt ainakin kaikki vaikuttavat mittojen perusteella yhtä isoilta kuin Bon4.
Suosittelen siveysvyöleikkejä muillekin. On hauskaa myös näin ilman avaimenhaltijaakin.
Toimiva ja huomaamaton siveysvyö
alistuva kundi
2
1775
Vastaukset
- Siveysvyö fani
Huomaamaton ja toimiva siveysvyö voisi olla tuo uusi siveysvyömalli dick cage
http://www.dickcage.com/chastity/chastity_cage_for_male.asp
Kovasti kehuttu ainakin... toisena vaihtoehtona voisi olla CB-6000:n small versio. - alistuva kundi
Kiitos vastauksesta. Pitää tutustua tuohon dick cageen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492219
- 1211505
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v3401323Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni671244Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401210- 1421202
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk31201- 491139
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1661112- 701034