sonera röyhkeä varas: 5€ maksumuistutuksista

einari36

tässä taannoin kirjotin tänne kuinka sonera laskuttaa 5€ maksumuistutuksesta, jota ne ei edes lähetä.

eli Soneralla ei ole oikeutta laittaa seuraavaan laskuun edellisen laskun myöhästymismaksuja kuin seuraavassa tapauksessa:

mikäli he ovat lähettäneet maksumuistutuksen kotiin ja sen voi lähettää kun lasku on ollut maksamatta 14 päivää. jos olet ehtinyt sillä välin eli 2vk kulessa maksaa laskun pois, eivät voi sisällyttää sitä 5€ seuraavaan laskuun.

mun tapauksessa maksoin laskun 1vk myöhässä ja sonera pisti seuraavaan automaattisesti 5€ lisää korot. maksumuistutusta ei tullut, olinhan jo maksanut laskunkin. soneralla sanottiin etteivät korjaa asiaa ja minun on vain maksettava ja että ilmeisesti posti oli hukannut maksumuistutuskirjeen. olivat tylyjä ja inhottavia. eteenkin kun olin asiassa oikeassa. kuluttajansuojaviranomainen soitti soneraan jolloin he selittelivät asiaa ja sanoivat ettei maksumuistutsta tarvitse maksaa. Näin on käynyt muillekin joten älkää turhaa maksako niitä ylimääräisiä maksuja soneralle.

tosi moni on mennyt tohon soneran lankaan. ovat "joutuneet " maksamaan 5€ ectraa seuraavassa laskussa jos on maksanut 1-2 päivääkin myöhässä.
jos olet maksanut tuon turhaan, ota se seuraavan laskun maksussa takaisin.

2

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettynyt Soneraan

      Soneran petos kauppurit ,kauppaavat netti yhteyksiä vanhuksille varokaa vastaamasta niiden puheiluhin.Ei mitään sonerasta ainakaan meille ja katkaistaan kaikki liittymät Soneraan,eivät soita vaikka jättää soitto pyynnön.

    • Ei Soneraa enää

      Sonera on huijausta koko homma.. 3 Viikkoa kulunut kun lupasivat aukaista asuntooni internet yhteyden ja sanoivat lähettävänsä modeemin. Vieläkään ole mistään kuulunut. Modeemista kuitenkin tullut lasku korkojen kanssa.. Vaikka ei mitään postista tullut, tai kirjeenä, mitenkään.. No en noille paskiaisille mitään aio kyllä varmastikkaan maksaa. Vuosien takaa yhtä huonoja muistoja ja kokemuksia, laskuja asioista mitä ei ole ollut jne. Toivottavasti kaikki jaksaa pistää vastaan, ja mekkaloida, ehkä ne vielä joutuvat kantamaan vastuun.. Vaikka tollaset huijarit osaa aina kierrellä ja kieltää kaiken.. Mutta niiden synnyttämä maine joka tulee varmasti monilta tuhansilta pettyneiltä ihmisiltä, pysyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8316
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe