mahtaisko kukaa tietää sellasen leffan nimeä, jossa oli joukko samannäkösiä, vissiin jotai kloonattuja lapsia (tyttöjä sekä poikia ja kaikilla vaaleat hiukset ja siniset silmät) ja ne oltii adoptoitu eri perheisiin ja ne lapset sai muistaakseni ajatuksen avulla satutettua tai tehtyä asioita. Esim yksi kohtaus, missä lapsi pakottaa äitinsä laittamaan kätensä kiehuvaan veteen ja yksi lapsi laittaa äitinsä hyppäämään kalliolta alas. Oon nähny sen joskus kauan sitten ja nyt häiritsee ku en löydä sitä mistään
kiitos jo etukäteen jos pystytte auttamaan :)
leffa, jossa lapset pahoja?
häiritsee
2
209
Vastaukset
- leffanisti
Kirottu kaupunki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810