siltä väliltä????
Meidän "Professori" / "Monitoimimies" Sakke Pietilä.
Millaisia meriittejä on miehellä=? en nyt saa mieleeni heti mutta muistaakseni 90-luvun alussa toimi Maajoukkueessa valmentajana kun Pentti Matikainen oli pääkäskyttäjä.
Pietilällä oli varmasti omat hetkensä valmennusurallaan 90-luvulla mut 2000 luvulla hän on kantanut vanhaa pelikirjaansa, mut toisaalta Ilveksessä yksi kausi taisi ainakin mennä ihan suht koht hyvin 2000 luvulla, mut ei mainittavaa menestystä.
Sen mä muistan että Sakke sai SM-Hopeaa taskuunsa kauden 89-90 jälkeen.
Onko Sakari Pietilä hyvä vai huono koutsi vai
10
173
Vastaukset
- Iga.
Pietilän Sakke oli ensimmäisiä suomalaisia seuravalmentajia joka toi pelisysteemin SM-liigaan. Eli ei tarvinnut olla nimekäs pelaajamateriaali kunhan oli hyvä pelisysteemi niin pärjäsi nimettömättömälläkin materiaalilla.
Siitä myös lempinimi "professori" on ansaittu.
Saken arvostus ei nykyään ole kummoinen mutta ehkä tulevat sukupolvet huomaavat jossain vaiheessa listata hänet "jääkiekkoon vaikuttaneena valmentajana".
Sakelle riittää että hän itse tietää tehneensä jotain suomalaisen jääkiekon eteen ja ei siksi lähde sanasotaan joittenkin "asiantuntijoitten" kanssa. - Juha822222
Aivan samaa mieltä kanssasi, siksi en ymmärrä mm Petteri Sihvosta(mun idolini silti) joka kritisoi Pietilää eikä pidä häntä minkäänlaisena.
Pikkuhiljaa alan kypsymään koko mieheen koska hänellä näyttää olevan hyvin tyly meininki kirjoituksissaan kollegoistaan.
Ovatko muut huomanneet sen?
Kritiikki on ok Pietilällekin mut miehen teilaaminen umpisurkeaksi on silti naurettavaa, mun mielipide.
Sakke on toiminut mm NHL:ssä Koutsina.
Ja valmentanut Juniorimaajoukkuetta.
Onko hän vielä nykyään siinä pestissä ??
Sorry tietämättömyyteni, ja toivon että tästä ei tule noottia mulle. - ????
Koska Sakke on toiminut koutsina Änärissä?
- Nuha82222
Noh, noh. lopetetaan heti alkuunsa kiusaaminen.
- 2+2
Nuha82222 kirjoitti:
Noh, noh. lopetetaan heti alkuunsa kiusaaminen.
joo kiusaminen näköjään taas alkanut. jos kerran palstan guru sanoo, että Sakke on NHL:ssä valmentanut, niin sillon myös näin on.
- ????
Pyydän syvästi Anteeksi ;)))
- khyyyyyl
Pietilä on ollu 2000-luvulla Blackhawksin kykyjenetsijänä. Vuosina 2009-2010 tais olla alle 18-vuotiaiden maajoukkueen koutsina.
- Juha822222
En ole edes lukenut kommentteja tässä ketjussa koska luulenpa että millaista skeidaa siellä kirjoitetaan muuan Juhasta.
Jos tulette kaupungilla vastaan ja tuntisin teidät niin olkapääni yli mulkaisen vain teitä tai en katso edes silmiin mikä on parempi vaihtoehto koska mitä itse olette
munanneet itsenne täällä Suomikeskustelu24;ssa inhottavilla kommenteilla mua kohtaan tyyliin idiootti Juha joka ei ole vakavastiotettava keskustelija.
Omapa oli vikanne kun lopetin teidän kanssanne kirjoittamisen, en ole tehnyt sitä nykyään, en lue kommenttejanne näillä palstoilla ainakaan.
Nyt tietenkin väitätte että MrJuhalla on suuri ego ja kuvittelee olevansa aina oikeassa ja teidän yläpuolella, ei tavallinen tyyppi olen pohojanmaalta Nielikäisen Pasin kotikaupungista joka vain on tympääntynyt tähän yhteiskunnan malliin jossa ihmisiä poljetaan alas kaikkialla ja kyllä olen parempi kuin te jotkut jotka mollaatte minua.
Kyllähän mulla on silloin on tyyli tällainen että en tule toimeen teidän kanssanne johtuen värikkäästä persoonastani, joten uskon että teidän on tultava toimeen kanssani vuoteen 2030 HEH.
Mieluummin olen hankala persoona, ns vastarannankiiski kuin kiusaajatyyppiä.
Yleensä olen eri mieltä kuin valtaosa Suomen väestöstä monissa eri asioissa ja siksi kait olen myös näillä palstoilla teidän silmätikkuna.
Sakke Pietilä voittaisi jokaisen teistä nyrkkitappelussa 100-0- -77-
Jaa, onko Sakke valmentanut myös boxausta NHL-valmentaja hommien lisäksi? Dundeen talleilla? Et ole tosin ole vieläkään vastannut missä NHL-seurassa Sakke on valmentanut.
- Nilsiä Bambinos
Juhaaaaa, kansa odottaa vastausta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 115972
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693