upeat laulajat

essxxx

suomen paras mies ja naislaulaja ohjelmassa toivottavsti tekisivät yhteisen levyn vaikka elokuvasävelmistä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huippuja ..

Aivan. Oliko nyt eka kerta kun ko laulajat saivat jotain huomiota? Jotenkin jääneet piiloon ja huomiotta ja kiistatta huippuja. Olen ihaillut varsinkin Johanna Förstin osaamista mutta molemmat ovat tosi huippuja. Katri- H ja Paula ym jäävät kauaksi...

• tyghghgh

olin kesällä johannan keikalla ja oli ylimahtava,niin monipuolinen ja ääni kuin jollaki kuululla mustalla soul laulajalla.otti yleisön ja bändi oli mahtava.siis olin aivan myyty.suomen pars naisartisti!olen ollut myös pikämön konsertissa ja ostin levynkin,oli aivan mahtava vars sinatra tulkitsija..jäänyt liian vähälle huomiolle.ostaisin myös heti heidän yhnt levyn kannatan myös elokuvasävelmiä jne
      -the look,diamands are for ever,jne

• riittakesk

minäkin katson ohjelmaa paljolti hienojen laulajien ja musiikin takia!!

• rtgfvbvvvv

kiitos soolosta!!!onko ihana försti raskaana?-jos on niin onnea!!
      -siis samilla on IHANA ääni ja förstillä monipuolinen ja upea ääni!!! mahtavia tulkintoja!!!!!!kiitos

• hujjhhnnn

aivan mehtava förstin revitys oli ja itkettäävä tulkinta pitkämöllä oli.ovat superia!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      208
      2575
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      96
      1804
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      217
      1621
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1475
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      274
      1328
    6. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      46
      1184
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      45
      1098
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      105
      977
    9. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      53
      883
    10. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      875
    Aihe