suomen paras mies ja naislaulaja ohjelmassa toivottavsti tekisivät yhteisen levyn vaikka elokuvasävelmistä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
upeat laulajat
5
196
Vastaukset
- huippuja ..
Aivan. Oliko nyt eka kerta kun ko laulajat saivat jotain huomiota? Jotenkin jääneet piiloon ja huomiotta ja kiistatta huippuja. Olen ihaillut varsinkin Johanna Förstin osaamista mutta molemmat ovat tosi huippuja. Katri- H ja Paula ym jäävät kauaksi...
- tyghghgh
olin kesällä johannan keikalla ja oli ylimahtava,niin monipuolinen ja ääni kuin jollaki kuululla mustalla soul laulajalla.otti yleisön ja bändi oli mahtava.siis olin aivan myyty.suomen pars naisartisti!olen ollut myös pikämön konsertissa ja ostin levynkin,oli aivan mahtava vars sinatra tulkitsija..jäänyt liian vähälle huomiolle.ostaisin myös heti heidän yhnt levyn kannatan myös elokuvasävelmiä jne
-the look,diamands are for ever,jne- riittakesk
minäkin katson ohjelmaa paljolti hienojen laulajien ja musiikin takia!!
- rtgfvbvvvv
kiitos soolosta!!!onko ihana försti raskaana?-jos on niin onnea!!
-siis samilla on IHANA ääni ja förstillä monipuolinen ja upea ääni!!! mahtavia tulkintoja!!!!!!kiitos - hujjhhnnn
aivan mehtava förstin revitys oli ja itkettäävä tulkinta pitkämöllä oli.ovat superia!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082575
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,961804Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171621Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141475Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2741328Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita461184- 451098
- 105977
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53883- 85875