Sopivan kiireinen

Ihan kiva..

Maanantaina
Menin töihin lähemmäs 9.00 (tahtoo venyä siihen joka päivä)
Kirjoitin kokouskutua ja tarkistin jonkin verran tilejä.
Piti lähteä aikaisemmin töistä, tapetoija laittoi keittiöni kuntoon. Ihanan puhtaat valkoiset seinät, loppu-illasta ripustin verhoja, laiton uudet eteisenmatot paikalle, ihanan lumenvalkoiset (saa nähdä kauanko pysyvät puhtaana). Katson huippumallit haussa.
Tiistai
Töihin 9.00 maissa
Jatkoin kokouskutsun kirjoittamisen, sain sen valmiiksi, lähetin sen, kirjoittelin sähköpostiviestejä kaverille, taas jouduin lähtemän aikaisin töistä, minulle tultiin laittamaan lamput ja pistorasiat paikoilleen, jäätiin istumaan kahvipöydän ääreen loppuillaksi. Tein sen jälkeen kuitenkin 30 min lenkin.
Keskiviikko
Päätin mennä aikaisemmin töihin, elikkä olin töissä jo 8.30, aamupäivä meni kokouksessa, olin töissä melkein 18.00, töistä päin lähdin suoraan kiertelemään kauppoja, metsästämään tietyn tyylisiä sisustustavaroita. Kävin tunnin lenkillä, katson telkkua hetken ja menin sänkyyn lukemaan kirjaa.
Torstai
Töissä, töissä, olisi jo viikonloppu, lähdin suoraan töistä ostamaan tupaantuliaislahja kaverille, ja lähdin hänen luokseen, oli tosi kiva nähdä pitkästä aikaa, kello oli yli 23.00 kun tulin kotiin.
Perjantai
Viikon paras päivä, lähdin töistä vasta 17.30, kävin hakemaan herkkuja kaupasta, mansikoita, suklaata, valkoviiniä, pähkinöitä, otin nokoset kun tulin kotiin, illalla katsoimme Ruotsin Idol
tyttäreni kanssa ja herkuteltiin.
Lauantai
Ihanaa, saa nukkua pitkään, heräsin 11.00 maissa, söin rahassa aamiaisen, luin hyvää kirjaa hetken,
ryhdistäydyn ja pesin takkahuoneen ikkunat, siivosin samalla koko huoneen ja vaihdon uuden maton (tietysti lumenvalkoisen), innostuin ja pesin vielä kodinhoitohuoneen ja kylpyhuoneen, pesin koneellisen lakanoita ja mankeloin niitä.
Illaksi jäin yksin kotiin, söin ed. illasta jääneet herkut ja luin hyvää kirjaa ja kuuntelin rauhallista
musiikkia, taisin nähdä osan Talentista.
Sunnuntai
Rakastan sitten viikonloput, nukuin taas 12.00. Tänään olin intoa täynnä heti herättyäni, söin pikaisesti aamiaisen ja ryhdyin hommiin, pesin tyttären huoneen ikkunan ja vierashuoneen ikkunan,
ja samalla siivosin molemmat huoneet perusteellisesti. Tyttäreni soitti ja kysyi tuoko hän Subit kotimatkalla, yes. nam, nam. Syötyäni, menin ulos leikkaaman nurmikkoa, toivottavasti viimeisen kerran tänä vuonna, laitoin led-valoja lyhtyihin. Vein vanhoja lehtiä varastoon ja siivosin pukeutumishuoneeni. Illalla sytytin kynttilöitä ja nautin puhtaasta talosta, no jokunen ikkuna on vielä pesemättä mutta onneksi on uusi viikko. Luin sitä hyvää kirjaa loppuun.

2

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi hyvänen aika

      Kyllä on turhuutta täynnä, kuten ilmeisesti pääkin... voi hyvänen aika näitä nyky uusavuttomia pullamössöjä......

    • JK

      VAI NIN

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      416
      4351
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      138
      2889
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      130
      1998
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1380
    5. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      76
      1351
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      174
      1288
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1272
    8. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      73
      1251
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      54
      1071
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      298
      997
    Aihe