ei mikään turha mies eikä puukäsi.
Osaa näköjään syöttääkin.
Kun TPS menee pudotuspeleihin jos siis menee niin Stone on arvokas pelaaja loppupeleissä.
TPS ei ole ollut paha pettymys tällä kaudella, ihan ok alku tuolla ja kokoonpano on hyvä sekä valmennus A-luokkaa.
Saa nähdä mitä tulee kaudesta.....
Marko Anttila, Ryan Stone olleet parhaimmat vahvistukset tiimille, onnistuneet hyvin.
Anttila ei ole nyt puskenut liikaa.
Ryan Stone olikin tosi hyvä vahvistus
3
147
Vastaukset
- jookeeriit89
Kyllä, Anttila ja Stone on mielestäni onnistuneet ihan mukavasti. Ja kuten edellä mainitsit niin mikäli päästään pudotuspeleihin niin varmasti hyöty näillä miehillä on luokkaa kova, etenkin Stonen?
- Juha822222
Kiitos sulle, sillä en yleensä saa täällä kiitosta hirveesti vaan enemmän ns noottia/kirvestä kalloon, eli negatiivista palautetta tietämättömyydestäni jne ja pidetään mua kuulemma vitsinä.
Eihän ihminen ole helkkari kone, täydellinen vai mitä???
Välilä ollaan väärässä ja välillä oikeassa, välillä faktat on pöydässä ja välillä ei.
Mielestäni noilta 6 8 ja tt6;lta turhaa nipottamista.
Mun mielipide.
TPS ei ole mikään vitsi ja Turku on hieno kaupunki muuten.
En ymmärrä niitä jotka mollaa Turkua.
Onhan sieltä kuitenkin muuan Koivut ja Kiprusoffit esimerkkeinä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821319Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651105Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119801Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744- 77735