Kristityt taas vauhdissa

Jjd-

16

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelimerkki

Härskiä touhua, mutta mihinpä ei uskikset pystyisi.

• Ei varmaan yhtään enempään eikä vähempään kuin ei-uskiksetkaan pahuuden suhteen.

• No ei ainakaan vähempää,

• juhani1965 kirjoitti:

Ei varmaan yhtään enempään eikä vähempään kuin ei-uskiksetkaan pahuuden suhteen.

Jos uskovaisuus siis ei tee ketään "paremmaksi" niin sittenhän se on syytä heittää romukoppaan.

• Tässä se taas nähtiin, mihin ihminen pystyy, kun raamatun totuus on turvana.
      Surullista ja toivotaan, että nunnat sun muut joutuu linnaan.

• uskis

Raamatussa ei kielletä sanasta sanaan : lapsikauppaa kirkonkaton korjaamisen rahoittamiseen Espanjassa,vuonna 2011. - SIispä se on Jeesuksen rakastelijoiden mielestä sallittua...

• Itse en kykene tulkitsemaan Raamattua kuvaamallasi tavalla. En myöskään kykenisi myymään taikka varastamaan lapsia, enkä kannata lasten myymistä ja varastamista millään muotua, jo Jeesuksen tärkeimmän käskyn loppuosa kieltää sen.."'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".

• Taikauskonnoton

Ei Raamatussa kielletä ollenkaan lapsikauppaa. Lapsen raiskauskin on varsin lievä rikos, jonka voi sovittaa menemällä naimisiin sen lapsen kanssa.
        Lasten varastaminen taitaa olla Raamatussa rikoksena sama kuin minkä tahansa omaisuuden varastaminen.

Orjuus taas on Raamatun mukaan ihan ok.

Itse juttua en pystynyt lukemaan kun en ole tilaaja.

• fdsadsaffdsa

Sairasta sakkia nuo krisselit

• aabee860

Mitäs sitä suotta kristitty miettisi tekojaan, kun kerran jumala kuitenkin antaa kaiken anteeksi. Parannuksen voi tehdä sitten vaikka kuolinvuoteellaan ja taas ovat paratiisin portit auki.

sairasta menoa tosiaan..

• Itse en kristittynä elä kuten kuvaat kristityn elämää. Meillä kristityillä pätee hyvin sanonta:" Lyhyet tilivälit Jeesuksen kanssa". Eli päivittäin kadumme ja teemme parannusta Jeesuksen luona. Ja hyvä niin.

• Noniin ja joillakin luterilaisilla pölynimuriseksi ja hiennuuskinta myös
        - BebeBebe

• Dalisti

Mitä pahaa katolinen kirkko ei tekisi! Paavihan on jumalan maanpäällinen edustaja ja ne ihan oikeesti uskovat sen.Joku ihminen voi toimia Jumalan välikappaleena toiselle ihmiselle,mutta katoliset ovat omineet senkin raamatuntotuuden itselleen.Ja palvovat neitseellisyyttä1 Seuraukset saa lukea lehdistä.

• merkkejä.näkyy

Kiihotusta kansanryhmää vastaan havaittavissa. Ei kai Hakkarainen Teuvo ole kirjoittanut tähän ketjuun?

• Ei taida olla kun Luterlainen on taas itseään hiplaamassa imureineen

• hmmmmmmm

Mitä kansanryhmää vastaan tässä on kiihotettu?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2461
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      348
      2077
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1922
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1743
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1528
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1062
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1049
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      910
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      895
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      858
    Aihe