http://www.tiede.fi/uutiset/4462/naisten_lihasvoima_saattaa_heiketa_hormonien_hyvak
On se suunnitteliajumala, mikä se niistä tuhansista jumalista ikinä onkaan, niin on se ollut sitten huolimatoon..
huonosti suunniteltu!
5
63
Vastaukset
- niinvaa
Kun riittävä liikunta puuttuu nuorempana se johtaa eriasteisiin ongelmiin ikääntyneenä.
- kunhan sanon
Näin se vaan tuli evolutkukin todistaneeksi, että nainen on "heikompi astia".
- asianharrastaja
Usko pois, tiede ei selityskilvassa pärjää kreationismille, jos määrällä mitataan.
- toentonkija
Usko pois, jos joku käyttää vääryyttä vastustajaansa kohtaan hän on väärässä myös omassa asiassaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Olet täysi tomppeli olitpa aito nimimerkki tai nikkivaras!
Kallistun nikkivarkaan puoleen. - asianharrastaja
toentonkija kirjoitti:
Usko pois, jos joku käyttää vääryyttä vastustajaansa kohtaan hän on väärässä myös omassa asiassaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Olet täysi tomppeli olitpa aito nimimerkki tai nikkivaras!
Kallistun nikkivarkaan puoleen.Aito olen. Vääryys on usein mielipidekysymys, valheen voi objektiivisesti todeta.
Aika monesti sen perusteella myös, kuka on tomppeli ja kuka ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.
Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei3531559- 1441194
- 78833
Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta
Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.35816Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi39765Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,44741- 94696
Luottoluokitus-raportti Tekijä ja Duunari Oy
"Arvotus ja luottoraja: Yrityksen pisteet: 0.00 / 100 Taloustutka-tähdet: Suositeltu luottoraja: 0 €" "Luotonantoa suos67656- 50648
Miksi itkit silloin
Perääni et sydämesi särkyy jos lähden. Sitten päätit särkeä minun sydämeni olemalla toisen kanssa. Tuottamalla sitä tusk4634