Petän "poikaystävääni", olemme yrittäneet erota useasti, mutta aina palanneet tottumuksesta yhteen, välitämme toisistamme aidosti.
Pahimmillani olen seurustellut 2-3 miehen kanssa yhtä aikaa.
Tällä hetkelllä seurustelen ja tapailen 5:ttä miestä, joista jokainen haluaisi olla parisuhteessa.
Koen tuskastuttavaa omatuntoa ja minulla on psyykkisiä ongelmia. En vain osaa päättää mitä tehdä.
Olen sairastanut syömishäiriöitä 15 vuotta.
Koulu menee päin seiniä.
En osaa rakastua enää, koin ensirakkauteni 2006, enkä enää pääse jaloilleni.
Minulla on huono itsetunto.
Minulla on rahaongelmia.
Olen ajatellut prostituutiota. .
En ole koskaan saanut orgasmia.
Olen kerran kokeillut amfetamiinia, gammaa, bentsoja, ekstaasia ja kannabista.
Valehtelen päivittäin.
En vastaa puheluihin.
Olen aikoinani varastellut kaupoista ja maalannut graffiteja.
nuoren naisen syntilista!
5
1123
Vastaukset
- maiju22v
ja jatkuu vielä...
Silloinen pappapuoleni kosketteli minua ja serkkuani seksuaalisesti ollessamme 7-14- vuotiaita (en muista tarkalleen ikää, mutta tilanne on syöpynyt mieleeni).
Minulla on silikonit.
Vihaan sperman makua ja vatsani menee siitä sekaisin.
En nauti masturboinnista.
Minua on lyöty kaksi kertaa eri miehen toimesta. - JK
VAI IIN
- etgeg
I feel you. Ensimmäisen listan asiasi olivat minulle myös arkipäivää. Asiat järjestyy myös sinulla niinkuin minullakin kävi. Se vain tapahtuu...ajan kanssa. Mutta se että ajattelen muita miehiä, ei katoa koskaan!
- up.
Se on taas sksofreenkko Yakov Turun Resiinaraitti 6 as59
SoTun loppuosa 005W kuulee ääniharhoina jumalen puhetta päässään.- down
ja kukahan siä sit on? Se jumala vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949