Katsokaahan mitä tuosta kepulaisesta kaulapantatsuhnasta kerrotaan.
Timo Laaninen Teiniliiton pääsihteeri 1974-1975
http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_Teiniliitto
Muisti: Teiniliiton loppu
Kun Juha Rekola lähti vakoilemaan isosiskon mahdollista poikaystävää vasemmistonuorten kokoukseen, alkoi samalla hänen retkensä Suomen Teiniliiton ytimeen. Mikä tuhosi vaikutusvaltaisen järjestön muutamassa vuodessa?
http://areena.yle.fi/video/1318960368870
Julkaistu: 18.10.2011 klo 20.00 Katsottu: 1155 kertaa Poistuu: 25.10.2011 klo 20.00 Katseltavissa vain Suomessa
Teiniliitto ja Timo Laaninen
3
131
Vastaukset
- Kepulointia
Timo Laaninen, Teiniliiton pääsihteeri 1974-1975
Katsokaahan kohdasta 18.50
"Talousepäselvyydetkin... niin, jonkunlaisena yllätyksenä ne ainakin mulle tulivat..."
Laaninen on aina yhtä pihalla. - Haamujäsenet yllätti
Ohjelmasta kävi myös selville, että Teiniliittoon oli otettu haamujäseniä (oliko peräti 90 000), jotta toimintaa voitaisiin apurahojen turvin jatkaa. Siitä ja muustakin ne sitten narahti, ja toiminta loppui. Poliitikot pilasivat melko vaikutusvaltaisen liiton ahneudellaan.
Heti tuli mieleen Suomen Keskustan haamujäsenet, joita taisi olla enemmän kuin Teiniliitossa. Tuliko haamujäsenet Keskustallekin yllätyksenä? Laaniselle Teiniliitossa tullut "jonkinlainen yllätys" ei välttämättä ollut yllätys, sillä eiköhän sihteeritkin ole jollain lailla tietoisia liittonsa jäsenmääristä. Mitenkähän yllättäviä olivat Laaniselle nämä kepun haamut?
Politiikkavetoisilla järjestöillä ym. on siis jo pitkään ollut taito ja tahto muunnella totuutta, ja sitä kautta saada toimilleen ylimääräistä rahaa. Ketkuilulla hankittu raha ja epärehellisyys ovatkin aina liitetty poliitikoihin. - Kepulointia
Onko Laanisen silloisia toimia tutkittu "siinä mielessä" ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204167Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231689- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o72945