Moi,
Osaako kukaan sanoa, mistä johtuu, kun nyt parin päivän ajan erityisesti illalla kielen takaosa (alhaalta, missä on jänteitä) ja nielun alkuosa on melkoisen kipeitä, kun nielaisee? Mulla oli tässä pitkäkestoinen flunssa/keuhkoputkentulehdus, jonka luulin jo menneen ohi, kunnes tämä alkoi taas. Kyllähän tuohon särkylääke auttaa, mutta voikohan olla jotain vakavaakin?
Kokeilin imusolmukkeita, eivät ole mitenkään erityisen turvonneita tai kipeitä..
Nielu ja kieli kipeitä, mistä merkki?
4
284
Vastaukset
- ....................
Täällä myös samaa. Olisi kiva tietää mitä tää on ?
- Em
Ja tässä kolmas.... Viime lauantaina oli yllä mainitut kohdat kipeät, seuraavana päivänä ei ollut ja sitten maanantaina tuli laivalla iltaa kohden kipeämmäksi, ja päätin olla menemättä kouluun sillä tunsin tulevani kipeäksi. Järkeäkö sitä mennä kouluun vaikkei vielä varsinaisesti ollut kipeä, kun vain levittäisi tautia ja voisi lepäämällä saada flunssan pysymään poissa? Olo kuitenkin vain paheni tiistai-iltaa kohden ja seuraavana aamuna oli nokka aivan tukossa. Silmiä särkee näytön edessä ja kirkkautta vähennetty sen takia kun silmiä särkee. On ollut myös pientä lämmönkohoamista mutta ei sen enempää. Hetkistä vain. Tänään perjantaina olin ekaa kertaa koulussa, törkeän huono kunto (hikoilin ku pikkusika ja silmät vetisi kuivuuttaan), ja nyt onkin ääni tipotiessään... Ja yskittää ja sattuu yskiä. Ootko kattonu kurkkuusi että onko jotain peitettä tai mitään? Ite huomasin ettei ole mitään sellasta mut tosi punainen kurkku ärtynyt siis...
- lila777
Flunssan jälkeen kurkun alue voi olla ärtynyt ja herkkä vielä pitkäänkin. Turha murehtia. Tuon kaltaiset kivut haihtuvat itsekseen.
- kipeä myös
mulla oli kans. lääkkärissä todettiin streptokokki. eikä ollut a,b tai c streptokokki kyseessä. Lisäksi myös mykoplasma, streptokokki todettiin sattumalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061748
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931336- 621181
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216858- 139792
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57783Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728