Olen Mauno 19v mies helsingistä, ja minun ruotsalainen poikaystäväni Hågan ( ei ole aito nimi) syö minun vaivalla tekemäni ruuat, en uskalla sanoa mitään hänelle kun pelkään että hän jättää minut :( , olisiko teillä neuvoja minulle mitä teen? Kiitos!! :) ps: vielä yksi kysymys onko penikseni (14cm) pieni?
Poikaystäväni syö minun ruuat!
11
551
Vastaukset
- Lemppari
Lemppaa se hurri pihalle ja hanki nainen, on huoomattavasti mukavampi tilanne.
- jeps...
suomi ei ole mikään homppeleiden takapiha ettäs tiedätte sen!!! talvisodassa ei onneks kaatunut yksikään hetero...
- bebbupeterson
no hyvä kun ei syö sua
- hippityty
kannattaa varmaan yrittää painottaa vaivaa jonka olet nähnyt ruuanlaittoa varten jossei mene hienovaraisesti tieto ymmärrykseen,voi sitten koittaa vaikka kirjoittaa asiasta siinä muodossa että kerrot ensin peloistasi sen jälkeen ruuanlaitto-ongelma tilanteesta
- villematti
Sellaisii ne hååkkanit ovat kaikki.Vaihtaisit sen mattiin tai sitte villeen nii on
jonkin sortin järjestys huushollissa. - villematti
Sellaisii ne hååkkanit ovat kaikki.Vaihtaisit sen mattiin tai sitte villeen nii on
jonkin sortin järjestys huushollissa. - 22 cm
Mitä sinä sitä jortin kokoa meiltä kysyt, kysy siltä ruattalaaselta Hankmolta, passaako kokonsa puolesta anukseen vai ei.
- savoolaine
Oottepa kaikki riäväsuusia tokkiisa huhhuh
- ljvchk
Kiitos nauruista!!!!!!!:D:D
sul on pieni
- savolaene
Homppelit siis tomppelit natisoo kun ruskkeen reijän toene ritar syöp kuapin tyhjäks, lemppoo se saanan taa ja lossauta nirri pihalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521727
- 621662
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101228- 611031
- 49994
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118627Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566