mistä näkee onko ujo nainen kiinnostunut?

fghdxrgese

miten ujo nainen käyttäyttyy kun on kiinnostunut? miten kannattaa lähestyä ujoa naista? onko netti esim netti suosittu ujojen naisten iskupaikka?

24

9174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • single-n

      Ujoa naista kannattaa lähestyä rohkeasti tulemalla lähemmäs.
      Juttele muutama sana ja anna puhelinnumero,etenkin jos
      on jo ennestään silmäpeliä=)Netistä löytyy kyllä paljon ujoja.

    • ujotyttötyllerö

      Ujo nainen saattaa punastuu jos katot sitä päin, ehkä vältellä sun katsetta mut kuitenki saattaa kattoo suo. Hermostuu jos tuut lähelle tai puhumaan, saattaa hymyillä jos sä hymyilet.
      Oon ite ujo :)) näin mä käyttäydyn ku oon ihastunu

      • tresdentoss

        Tuo nyt ei pidä läheskään aina paikkaansa. Jos on ongelmia esim. hallitsemattoman punastelun kanssa niin sitä saattaa punastua kenen tahansa edessä ilman syytä. Kyse ei todellakaan ole ihastumisesta. Ja useinhan ujot välttelee katsekontaktia, ovat hiukka hermostuneita yms. Ei siitä mitään johtopäätöksiä voi vielä tehdä. Sitä saattaa punastua senkin takia jos on juuri ajatellu pahaa toisesta ja sitten näkee sen... mutta, mutta. Tehkää tuttavuutta jos haluatte toisen tunteista tietää.


      • yliujo
        tresdentoss kirjoitti:

        Tuo nyt ei pidä läheskään aina paikkaansa. Jos on ongelmia esim. hallitsemattoman punastelun kanssa niin sitä saattaa punastua kenen tahansa edessä ilman syytä. Kyse ei todellakaan ole ihastumisesta. Ja useinhan ujot välttelee katsekontaktia, ovat hiukka hermostuneita yms. Ei siitä mitään johtopäätöksiä voi vielä tehdä. Sitä saattaa punastua senkin takia jos on juuri ajatellu pahaa toisesta ja sitten näkee sen... mutta, mutta. Tehkää tuttavuutta jos haluatte toisen tunteista tietää.

        Minä itse valitettavasti välttelen kahta kauheammin helnkilöitä, joihin olen ihastunut. Rohkeasti vaan lähestymään!


      • ujotytöntyllerö
        tresdentoss kirjoitti:

        Tuo nyt ei pidä läheskään aina paikkaansa. Jos on ongelmia esim. hallitsemattoman punastelun kanssa niin sitä saattaa punastua kenen tahansa edessä ilman syytä. Kyse ei todellakaan ole ihastumisesta. Ja useinhan ujot välttelee katsekontaktia, ovat hiukka hermostuneita yms. Ei siitä mitään johtopäätöksiä voi vielä tehdä. Sitä saattaa punastua senkin takia jos on juuri ajatellu pahaa toisesta ja sitten näkee sen... mutta, mutta. Tehkää tuttavuutta jos haluatte toisen tunteista tietää.

        Joo joo, punastun monis eri tilanteis mut punastun MYÖS ku oon ihastunu ja ihastus kattoo muo. Ja siitähän tässä oli kyse.
        Mut joo ymmärrän, ei voi olettaa et joku heti tykkää jos punastuu edessä.


    • superrujous

      Se on kyllä varmaankin vaikeaa huomata onko ujo kiinnostunut. itse ainakin käyttäydyn niin päinvastoin.. :s välttelen katsekontaktia, olen "kylmä", poistun paikalta.. siis ihan vaan siks kun alkaa ahdistaa, kun oon niin ujo. :( jälkeenpäin harmittaa. joskus on ollut erilaisiakin tapauksia, silloin niin järkyttävää punastelua, sanoissa sekoamista, typerää tuijottelua ja naureskelua ja hehkun ihan tulikuumana. pahinta oli kun toinen osapuoli käyttäytyi ihan samoin, voi meitä ujoja. :D

      • qwehcxcvv

        Käyttäydun ihan samoin kuin superujous. Tuskinpä siinä kelleen tulee mieleen, että voisin olla kiinnostunut... :(


    • 17

      Toisaalta kun kaksi ujoa kohtaa ja jommaltakummalta löytyy jotain omituista voimaa ilmaista itseänsä niin uskon(toivon) että siitä seuraa jotain paljon kauniimpaa kun monesta muusta yhen yön yms jutuista.. :)

    • vbvn

      Siitä että nainen pyytää sua treffeille. Muuten ei ole kiinnostunut.

    • Working on it

      Olen itse kiinnostunut eräästä ujosta tytöstä ja on kyllä äärimmäisen vaikeaa selvittää sen vastapuolen tunteita. :-D
      Suoraan kysyminen tuottaa luultavasti saman vastauksen (tai vastauksen puutteen) oli hän sitten kiinnostunut tai ei.

      Kyllähän tyttö "hakeutuu" minun seuraan tilanteissa joissa se ei olisi mitenkään pakollista, eli ei hän nyt ainakaan inhoa minua, joten sen nyt voinee laskea ainakin jonkunlaiseksi plussaksi.

      Yritän aina kovasti pitää hänen kanssaan edes jonkunlaista keskustelua yllä vaikka ei sieltä vastapalloon kovin paljon tulekkaan. Pyrin myös välillä heittämään hänelle sellaisia "rivien välistä luettavia" juttuja siinä tarkoituksessa että hän ainakin alkaisi miettimään sellaista vaihtoehtoa että olisin hänestä kiinnostunut. Jos joku nyt ei tajua, niin se, että tyttö onkin ujo ja hiljainen, ei suinkaan tarkoita että hän ei olisi älykäs.

      Toivon että kunhan aikaa vähän kuluu ja tutustumme toisiimme paremmin, hän alkaisi olemaan minun suhteen vähän luottavaisempi ja sitä myötä myöskin avoimempi.

      Tosin tässä vaiheessa ihastumiseni on pelkästään ulkonäön ja sen varassa miten paljon olen nyt oppinut häntä tuntemaan.
      Sen lisäksi hölynpöly -osastolle kuuluvaa:
      Uskon ainakin jossain määrin että ihmisten luonteesta on paljon luettavissa myös heidän "energian" perusteella. Ehkä sen voisi myös luokitella intuitioksi tai miksi ikinä, mutta ainakin omalla kohdalla se on osunut uskomattoman usein oikeaan. Uskoo ken tahtoo.. :-D

      Voihan se olla että mitä enemmän hänestä "opin" sitä vähemmän hän kiinnostaa, mutta on myös mahdollista että mennäänkin toiseenkin suuntaan. ;-)
      Pitkä tie tässä on edessä ennen kuin elviää että onko hän edes kiinnostunut minusta, saatikka mistään muusta. Mutta uskon että jos kaikki menee onnellisten tähtien alla, niin kaikki tämä vaiva on varmasti ollut sen arvoista. Jos ei, niin that's life! ;-)

      • ujostuttaaa

        hih, olispa mullakin noin innokas ja kärsivällinen ihailija!


    • 36

      Mietityttää kanssa sama tilanne, mitä jos on vain ujo mutta kiinnostaa, mitä jos ei vaan kiinnosta ja siksi on passiivinen. Miten saada asia selville? Keskusteluja niistä näistä ihastuksen kohde ei aloita itse, itse olen toistaiseksi kaikki aloittanut.

      • 37

        Kiinnitä huomiota siihen miten hän käyttäytyy muissa tilanteissa ja muiden ihmisten kanssa.


      • piiloilija

        sano että hän on ihana ja katso miten hän reagoi.

        ja pyydä kahville.


    • pasdfg

      Itse olen ujo nainen enkä oikein koskaan uskalla tehdä aloitetta.. Jos ihastus on lähettyvillä niin käyttäydyn eri tavalla riippuen siitä oonko yksin vai kaverin kanssa. Yksin jos oon niin vältän katsomasta ihastusta, eli periaatteessa en katso sinne päinkään! Näprään hiuksia tai laukkua tai jtn.. kännykkää..
      Jos taas kaveri on mukana niin sillon yleensä nauran ja yritän hymyillä ja välillä vilkaisen ihastusta josko hän sattuisi katsomaan. Jos saan katsekontaktin, käännän kuitenkin katseen melko nopeasti pois..
      Että sellaista, hieman (siis tosi) säälittävää touhua mutta minkäs sille mahtaa jos on ujo :)

      • 17

        Itse mies ja täysin toisinpäin käyttäydyn, kahdestaan juttelen ihastuksen kanssa rennosti mutta jos on muita lähettyvillä niin en uskalla tehdä mitään.


    • piiloilija

      olen ujo, mutta olen opetellut peittämään sitä ja pakotan itseni käyttäytymään rohkeammin julkisissa tilanteissa.

      jos mies on tosi tosi kuumaa kamaa, olen poistunut paikalta.. koska mun aivokäyrät heittää volttia. lamaannun ihan täysin ja pelkään sitä tilannetta kun nupissa ei tapahdu mitään ja jalat ei meinaa kantaa. mä suojaudun puhumalla, ja näissä tilanteissa mulla ei vaan enää oo sanoja.

      mua voi lähestyä jos on aidosti kiinnostunut eikä yritä kammeta sänkyyn vaan on valmis tutustumaan rauhallisesti. mutta mua on vaikea lähestyä. jos olen ihastunut yritän peitellä sitä jotenkin,mutta jos jotenkin onnistutaan olemaan tekemisissä, yritän kyllä hakea kontaktia -tuijotan kyllä silmiin. jossain vaiheessa saatan tehdä jotain lähestymistä tms. jotta saisin selvyyttä siihen päässä vellovaan tilanteeseen.

      suorasukaiset aloitteet ei toimi. silmiin katsominen on helpoin tapa osoittaa kiinnostusta. ja helpoiten mua voi lähestyä söpöllä ja hauskalla läpänheitolla, tai ottamalla selvää siitä mistä mä oon kiinnostunut. mua viehättää ja helpottaa myös se, jos ei esitä itsevarmaa. jos tykkään yritän jollain pienillä eleillä ja jutuilla rohkaista lähesytymään.

      myös suhteen alussa / suhteessa olen ujo ja mun kanssa pitäisi viettää yhteistä aikaa jutellen ja rauhassa tutustuen. hellät ja huomaavaiset eleet on tärkeitä. ilman niitä mä alan kylmetä ja poistua paikalta.

    • ei näin...

      mun on vaikea välillä katsoa ihastukseni kohdetta silmiin, saatan vilkaista mutta käännän katseeni nopeasti pois vaikka hän katsoisi suoraan päin pidempäänkin. Muiden kanssa saatan jutella ja nauraa ihan kuinka vaan, mutta ihastukseni kanssa saatan olla hiljainen tai puhua perusjuttuja...pelkään että möläytän jotain älytöntä.

      Tilanne on sinänsä järjetön että monet miehet on ihastuneet minuun just sellaisena kuin mä olen joten miksi se ujous tulee sitten esiin juuri sen henkilön kohdalla johon olen itse ihastunut ja jonka mä haluaisin ihastuvan muhun?

    • tuttujuttu

      Kuulostaapa tutulle. Mä kanssa jäädyn heti jos oon vähänkin kiinnostunut ja vaikutan tosi töykeelle. Esimerkiksi menen usein samalla junalla erään söpön miehen kanssa, joka kattelee (kai) välillä mua, mutta en uskalla kattoo sitä silmiin vaan näytän korppusta naamaa.
      Sama baarissa.

      Tosin jos erehtyy jututtamaan (selvinpäin) niin hymyilen kuin joku kohtauksen saanut ja puhun mitä sattuu.

    • TodellaUjoNainen

      Minä olen ujo nainen ja käyttäydyn aika epäilyttävästi kun olen ihastunut :D

      Ensinnäkin: Haen katsekontaktia. Mutta kun olen sen saannut, käännän katseen nopeasti pois ja innostun jutteleemaan entistäkin äänekkäämmin heille, joitten kanssa sillä hetkellä olen.

      Toisekseen: Puhun kovaan tai yritän muuten vain herättää huomiota, mutta yleensä kuitenkin selkä mieheen. Jos en ole saannut katsekontaktia aikohin, saatan masentua ja ajatella "ei hän minusta pidä"- tyylisesti ja silloin minä vetäydyn omaan kuoreenii, toivoen että mies huomaisi sen..

      Kolmanneksi: Hymyilen paljon ja minua naurattaa selittämättömistä syistä, jos meillä on mennyt "hyvin" (eli saannut katsekontaktia, tai mies on tehnyt jotain ystävällistä minua kohtaan). Yritän kuitenkin aina peittää sen niin ettei mies itse huomaa sitä. Eräät ystäväni ovat tosin oppineet tunnistamaan tämän "perättömän ilon"

      Neljänneksi: En pysty puhumaan miehelle. Vaikka olisi tilanne jossa olisi "kohteliasta" sanoa jotain, unohdan aina miten tehdä yhtään mitään. En saa sanaakaan sanottua ja tunnen jopa itse kuinka katseeni jäätyy suorastaan vihaiseksi, etäiseksi.

      Ujona naisena minun on kuitenkin pakko sanoa, että minä suorastan RAKASTAN katsoa miestä silmiin. Jos tunnette naisen, jolla vaikuttaisi olla samanlaista taipumusta "minunlaiseen" ujouteen, katsokaa häntä silmiin ja kysykään jotain. Kysymykseen on pakko vastata. Älkää välittäkö vaikka hän sanoisi jotain typerää - lupaan että nainen itse jo ruoskii itseään tarpeeksi siitä.
      Ujot naiset eivät tarvitse muuta kuin pienen tönäisyn eteenpäin :) Jotkut tosin isomman kuin toiset... :(

      • 3+12

        Tämä on aavistuksen kiusallista, mutta olen jokseenkin samanlainen. En käyttäydy ihan kuvailemallasi tavalla, mutta tuo jatkuva silmäpeli ja lähestymisen vaikeus pätevät minuunkin hyvin voimakkaasti. Kiusallista tämä on siksi, että itse olen mies.

        Tällaista silmäpeliä ollut itselläni jo melko kauan saman naisen kanssa. Mielenkiintoista oli lukea kuvausta itsestäsi, koska sanoisin havainneeni tuollaista samantyylistä käytöstä omassa "kohteessani". Hitaasti käynnistyvä suhde siis kyseessä, kun molemmat osapuolet ovat aika selvästi ujoja. Saatetaan kuitenkin olla pääsemässä eteenpäin.

        On ihan pakko mainita vielä, että jos mies vaikuttaa ujolta, voisi nainenkin suorittaa tämän mainitsemasi pienen tönäisyn. Se toisen lähestyminen ei nimittäin ole ujolle miehelle varmaan yhtään sen helpompaa kuin ujolle naiselle. En ole asiaa kokenut naisen näkökulmasta, mutta voin vakuuttaa sen olevan ihan jumalattoman vaikeaa ainakin itselleni. Tarvitsen todella selviä vihreän valon merkkejä ennen kuin voin edes harkita lähestyväni toista. Sittenkin riski jänistää viime hetkellä on olemassa.


      • ujoilijaneito

        Olipas hyvin kuvailtu TodellaUjoNainen.

        Nauroin. Löysin hirmuisesti omia piirteitäni.:D Kiva, että jollain muullakin on samanlaisia käyttäytymistapoja. Ja hyvä kai vähän nauraakin itselleen.

        Ensimmäisessä kohdassa katsekontaktin hakeminen pitää paikkansa mulla. Ja jos sitten löydän katsekontaktin, niin pelästyn sitä ja saatan tehä aika äkkinäisenkin katseensiirron ja päänkäännön.:D Kovaan ääneen puhuminen taas on mulla vähän harvinaisempaa.

        Toisessa kohdassa on mulla totta se, että jossain vaiheessa saatan vetäytyä kuoreeni ja toivoa pojan huomaavan sen ja jotenkin kai reagoivankin siihen.

        Kolmaskin kohta kuulostaa tutulta. Typerätkin jutut alkaa naurattaa ja hymyilyttää. Toivoisin kai pojan kiinnittävän huomionsa hymyyni. Haluaisin vaikuttaa iloiselta, rennolta ja hauskalta. Mutta siltä en luultavasti kuitenkaan vaikuta, hermostuneelta pikemminkin.

        Neljäs kohta taas.. Huomaan välissä vetäväni hyvin vakavan ja ehkä torjuvankin ilmeen naamalleni ihastuksen läheisyydessä jos tiedän hänen näkevän minut. Varsinkin jos aavistelen hänen katsovan minuun päin. Ja sanoja ei tosiaan tule, tai sitten tulee möläytettyä jotain tyhmää. Kysymyksiin kyllä vastaan, vaikkakin aika lyhyesti useimmiten.

        Minäkin RAKASTAN silmiinkatsomista. Rakastan sitä, että mua katsotaan silmiin kun mulle puhutaan. Silloin tuntee tulevansa huomatuksi. Tosin tiedän myös yhden ihmisen jonka kanssa olen joskus muutaman sanan jutellut. Hän katsoo aina tiiviisti silmiin sitä jolle puhuu. Välillä niinkin tiiviisti, että alkaa ahdistaa.. "voisit välillä muuallekin edes vilkaista", tekisi mieleni sanoa.:/ Mutta se tuntuis olevan hänen tapansa kun hän puhuu ihmisille.


        Ja sitten vielä ajattelin kertoa, että: MITEN MUHUN VOIS TUTUSTUA?
        En oo ihan varman itsekään, miten milloinkin reagoisin, mutta yleensä mulle voi tulla ihan JUTTELEMAAN, sillä yritän kyllä jutella takasin parhaani mukaan, niin ettei kaikki puhevastuu jäis vaan sille toiselle. Tosin joiltakin pulppuaa tekstiä niin ettei väliin ehdi mitään sanomaan, minä kun en osaa napata itselleni puheenvuoroa, vaan kuuntelen kiltisti kunnes toinen lopettaa tai esittää kysymyksen tms. (on muuten ahdistavaa jos joku tulee juttelemaan ja sillä tavalla pälättää mulle yksikseen. Kyllä mäkin tykkäisin jotain sanoakin, enkä vain nyökkäillä ja kuunnella.PUHEENVUORON voisi siis antaa, kiitos.:))
        En siis yritä paeta jos kiinnostava ihminen tulee juttelemaan. Mutta siinä juttelemaan tullessa ois kyllä kiva jos huomioitais puheenvuoron lisäks muutama muukin seikka. Jos oon esim. istumassa, koen (tai saatan kokea) todella ahdistavaksi, jos joku tulee suoraan mun eteeni seisomaan. Siinä ehkä kokee jollain tavalla uhatuksi itsensä kun on eri tasolla sen toisen kanssa. Olisi parempi siis tulla viereen istumaan ja olla SAMALLA TASOLLA, mutta silloinkaan ei ehkä kannata tulla liian lähelle. Tunnen oloni mukavammaks jos on vähän TURVAVÄLIÄ.
        Mun kanssani juttelun kannalta hyvä olisi myös jos se juttelutilanne olisi sellainen, ettei hiljaiset hetket tuntuis kiusallisilta. Toisin sanoen olis hyvä olla jotain TEKEMISTÄ siinä samalla. Esimerkiksi pelatessa tai vaikka kävellessä ei tarvitse välttämättä jutella jatkuvasti.Ja pelatessa saattaa tulla hauskoja tilanteita joille voi yhdessä nauraa.Musta ainakin olisi mukavaa päästä nauramaan yhdessä. Kävelyllä taas ehkä pystyis keksimään jotain sanottavaa vaikka ympäristöstä jos muuten vetää hiljaseks. Syömistilanteessakaan ei toki tarvitse jutella jatkuvasti, mutta se ei kuitenkaan taitaisi toimia, sillä oletettavasti käteni tärisisivät niin etten saisi lusikkaa suuhuni.:D
        Vielä ihmisistä. Jos muhun haluaa tutustua, kannattaa hankkiutua tilanteeseen jossa on kahdestaan mun kanssa. Jos tulet tutustumaan muhun kun olen kaveriporukassani, saatat päätyä juttelemaan kavereideni kanssa, sillä muutun hiljaiseksi. KAHDEN KESKEN osaisin varmasti jutella paremmin ja silloin kokisin tulevani huomioiduksi.
        Toisaalta saatan viimeiseen asti vältellä kahdenkeskisiä tilanteita ihastukseni kanssa, vaikka niitä hetkiä toivoisinkin.:s :D

        Oon ehkä hieman monimutkainen tutustuttava:D Ja tuli pitkä teksti mutta yritin korostaa jotain avainsanoja.:p


    • hiljainen?!

      Itse en oikein tiedä, olen vielä nuori, mutta joten sisälläni on herännyt ajatus että tahtoisin kokea ihastuksen. Tahtoisin että joku olisi minusta kiinnostunut ja ihan oikeasti välittäisi, mutta itse en uskalla tehdä alottetta, sillä pelkään torjutuksi tulemista.

      Koulussa varsinkin on nyt tuo "servaaminen" niin muodissa, ja kun en ole kovinkaan hyvä sutjauttamaan takaisin, enkä tiedä miten voisin kehittyä siinä. Olen vain kerran onnistunut "servaamaan" ystäväni, jolla on pakkomielle aina nälviä.

      Kerran oli tilanne, että kun minä ja yksi ystäväni olemme aikas lyhyitä ja tulimme välitunnille hieman jäljessä niin tämä toinen ystäväni, sitten sanoi "Teletapit puli" ja tarkoitti teletapeilla, meitä, mutta kun sanoin "Ai jokos ne meni?" niin olipa ainakin hiljaa..

    • mies hukassa

      Mistä ylipäätänsä näkee onko nainen kiinnostunut? Jokusen kerran olen kipeästi erehtynyt, enkä enää kaipaa uusintaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2045
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      146
      1533
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe