Evoluutioteoria pahassa pulassa?

Huuhaa hihhu

11

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asianharrastaja

BULPBULPBULPBULPBULPBULPBULP

kidukset

• asianharrastaja/aito

Järjestyksen vuoksi nikkivoroilmoitus.

• Apo-Calypso

Hih!

"Peanut Butter, The Atheist's Nightmare! "

Maapähkinävoi, ateistin painajainen!

Vielä surkemmalla tasolla kuin Ray Comfortin kuuluisa banaanivideo, jos edes mahdollista!

• Huuhaa Hihhu

"Vain asiallisia vastauksia, kiitos."

Kuolaava Apokoiramme ei ole näköjään vieläkään oppinut lukemaan.

• Apo-Calypso

Olen nähnyt tuon täydellisen aivottoman ja arvottoman roskan jo yli kaksi vuotta sitten, eikä tuo ripulipaska parane yhtään uudelleen punnittuna tai kiilloitettuna.

Ettekö te kananaivoiset jeesuspellet keksi edes mitään uutta sontaa vanhan sontanne korvikkeeksi?

• Huuhaa Hihhu
        Apo-Calypso kirjoitti:

Olen nähnyt tuon täydellisen aivottoman ja arvottoman roskan jo yli kaksi vuotta sitten, eikä tuo ripulipaska parane yhtään uudelleen punnittuna tai kiilloitettuna.

Ettekö te kananaivoiset jeesuspellet keksi edes mitään uutta sontaa vanhan sontanne korvikkeeksi?

Turpa kiinni, sönkkö! Jos ei ole mitään asiallista sanottavaa, niin häivy minun avauksestani. Ei sinun kaltaisiasi tyhjänpuhujia ja sössöttäjiä täällä kaivata!

• Apo-Calypso
        Huuhaa Hihhu kirjoitti:

Turpa kiinni, sönkkö! Jos ei ole mitään asiallista sanottavaa, niin häivy minun avauksestani. Ei sinun kaltaisiasi tyhjänpuhujia ja sössöttäjiä täällä kaivata!

Mitäs ajattelit, tollo, tehdä asian johdosta? Pukata lisää ripulipaskaa, kun näyttää olevan ainoa mitä osaat?

• Jos käytössämme olisi vain kreationistisen tieteen saavutukset, emme näkisi tuollaisia videoita. Eikä meillä kyllä olisi tietokonettakaan.

• Jos tuo video on olevinaan tiedettä, minä olen jänis ja kuu on juustoa.

• Huuhaa Hihhu

Yhtään asiallista vastausta ei evoilijoiden taholta ole vielä näkynyt. Luu on isketty kurkkuun!

• Zeusco

Okei mistä kohtaa aloitetaan tällä kertaa? No kokeillaan.

1) Evoluutio ei yritä selittää elämän syntymistä tyhjästä.

2) Abiogeneesissä vaadittava (teoriassa siis) energia on aivan eri luokkaa kuin joku huoneenlämmöstä saatava.

3) Tässä teoriassa syntyvät eliöt ovat äärimmäisen yksinkertaisia. Jotain alkuarkkeja tai -bakteereja. Ei missään nimessä monimutkaisia selkärangattomia hyönteisiä.

Minulla ei ainakaan ole muuten tapana työnnellä purkkeja johonkin äärimmäisen tarkkaan mikroskooppiin nähdäkseni onko siellä elämää. Ja hieman veikkaisin että ei ole tuolla videon kaverillakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      315
      6817
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      69
      3906
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      207
      3106
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2807
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1932
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      210
      1682
    7. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1682
    8. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1528
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1521
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1408
    Aihe