Ilm. 3:9
Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.
Voitteko juutalaiset selittää tämän ?
utelias utelias !!!
2
59
Vastaukset
- näin se on
Minä en ole juutalainen. Mutta tiedän mitä tämä tarkoittaa.
Tässä vastaus: Olisiko se näin. Juutalaiset laskevat juutalaisuuden äidistä. Kun taas Jumala laskee sen isän linjasta - Jisreel
tämä tarkoittaa ilmeisesti noita korvaustelogeja ja heidän harhauttamiaan. Hehän sanovat perineensä Israelin paikan ja Israel on muka työnnetty syrjään. He ovat valhejuutalaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604