Helluntaiseurakunta ojensi kohupersu-Hakkaraista!
-Olen saanut kritiikkiä omalta seurakunnaltani ja olen maallistunut, paljastaa kohuedustaja Teuvo Hakkarainen Hymy-lehden lokakuun numeron laajassa haastattelussa.
Perussuomalainen on ollut uskossa 32-vuotiaasta lähtien, vakaumukseltaan hän on helluntalainen. Uskoon mies sanoo tulleensa sisäisen tutkiskelun kautta lopettaakseen päättömän menon. Usko on tosin viime aikoina ollut koetuksella.
-Olen kyllä uskossa, mutta rukoilu on jäänyt vähemmälle, Hakkarainen myöntää Hymyn haastattelussa.
-Mutta silloin kun suhde toimii Herraan, on kaikki kunnossa.
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/helluntaiseurakunta-ojensi-kohupersu-hakkaraista
Hyvä!
Seurakunta ojensi Hakkaraista!
7
188
Vastaukset
Hieno todistus Jumalan armosta ja myös seurakunnan vastuusta tässä ajassa. Kiitos Jeesus!
- Oikein!
Srk pastorin tuntien jotain tuollaista olen odotellutkin! Jollakin on sitä selkärankaa..
- Ollaan hiljaa vaan
Kas vain, kun Peku ja muut palstan monijumalaiset eivät ole keksineet mitään negatiivista tähän uutiseen.
- TOSI NOLOA
No en ole mikään Pe.ku ja muut, mutta sanon senverran kuitenkin, että, eikö tämä ole jo tarpeeksi negatiivista kun aikuista miestä pitää ojentaa.
Jos minä olisin vallankahvassa niin erottaisin tuollaisen katumattoman synnintekijän. Hakkarainen ei muuksi muutu sillä hän on kokonansa paha ja voi viedä muitakin mennessään helv.ettiin. - Oikein!
TOSI NOLOA kirjoitti:
No en ole mikään Pe.ku ja muut, mutta sanon senverran kuitenkin, että, eikö tämä ole jo tarpeeksi negatiivista kun aikuista miestä pitää ojentaa.
Jos minä olisin vallankahvassa niin erottaisin tuollaisen katumattoman synnintekijän. Hakkarainen ei muuksi muutu sillä hän on kokonansa paha ja voi viedä muitakin mennessään helv.ettiin.On eduskunnassa ja muuallakin törttöilijöitä, joita pitäisi ojentaa. Evlut -kirkko olisi yksi taho, jonka pitäisi laittaa uskovansa ruotuun.
* "Oikein", tarkoitako, että n. 80% vähintään suomen kansasta pitäis kirkon panna ruotuun? Eikö aivan sama, kun yrittäis kaikkia jumalattomia ihmisiä saada kirkon ohjattavaksi? Utobinen teoriassakin!
- Helari88
Aika uskomatonta että Hakkarainen saa vielä olla seurakunnan jäsen. Kaiken ojentamisen ja kurituksenkaan jälkeen meno ei ole muuttunut. Edelleenki hän esittää mielipiteitä, jotka sopivat paremmin rasistin kuin uskovaisen suuhun. Ilmeisestikään mies ei pidä pelastustaan arvokkaana asiana kun elää kuin pellossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie766725Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346493Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806282Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3624083Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532482Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62399Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant442126Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1341492- 141442
- 1961212