Millaisia "kotoa löytyviä/valmisteisia" liukasteita käytätte? Olisi mukava löytää jotain piristystä arjen tumputtamiseen. Kokeiltu on oliviiöljyä, voita, sylkeä mutta ne tahmaavat liikaa. Ihan hyväntuntuinen kotisekoitus on 2-4 teelusikallista perunajauhoa lasiin, sekoitus ja kiehautus. Tämän ongelma kuitenkin on liian nopea kuivuminen ja jauheiset tahmat kuivumisen jälkeen iholla. Tavalliset kosteusvoiteet ovat ok, mutta myös ne kuivuvat aivan liian nopeaa. Tämä tosin ei haittaa jos on pikaisesta sessiosta kyse, mutta hakusessa olisi jotain minkä kanssa voisi touhailla pidempäänkiin. Laittakaa vinkkejä ja kokemuksia omista kokeiluista!
itsetehty liukaste
4
7023
Vastaukset
- runkmanni
osta apteekista(kai muuallakin) ihan tavallista perushierontaöljyä, lähes hajuton ja liukkuutta riittää pitkään, kestää hankausta ja helposti pyyhittävissä pois, ei tarvita edes pesua ja iho jää mukavan pehmeäksi session jälkeen, niin ja sopii myös muuhun liukkarin tarpeeseen
- ake,make,pera ja mä
Oon käyttänyt ihan tavallista K- kaupanhyllyltä löytyvää vaseliinia ja se on hyvä. Ei oo liian liukas ja antaa tuntumaakin. Joihinkin pehmoleluihinkin olen joskus ruippinu. Niissä on sisällä mukavat ja toimivat täytteet.
- tamimpal
Tuota hierontaöljyä täytynee kokeilla. Vaseliini on ollu testissä, ei ehkä tarpeeks liukasta ja kuulemma ei hyväksi jos liikaa käyttää, sillä se tukkii ihohuokosia, näin ainakin luin jostain.
- Sylki
Yksinkertaisesti:sylje käteen ja runkkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865