Keitin saunakahvit ja ehdin jo juomaan.
Voinks nyt mennä saunaan vai jätänkö väliin?
Oisko pitänyt juoda vihta saunan jälkeen vasta?
Onko perjantai-ilta pilalla?
Saunaan mennä ajattelin vaikkapa klo 20.33.
Kummin päin ne kahvit menee?
20
58
Vastaukset
Kahvit menee pääsääntöisesti ylhäältä alas. Joku sanoo et kahvi menee tosi nopeesti ylhäältä alas.
Mä oon ratkaissu ton saunakahvipulman sillai et otan Airam-merkkisen termospullon saunaan ja siemailen siellä.
Vihtaa ei juoda vaan syödään. Ja vasta saunomisen jälkeen.
Perjantai-ilta jokatapauksessa pesee maanantai-illan mennentullen eli ei sen väliä.
20.33 on oikein hyvä aika saunoa.- ;>)
Okei. Kiitos kaunis lohduttavasta vastauksesta.
Lupaan olla repimässä taloyhtiön saunan ovea klo 20.33.
Idea kahvittelusta saunassa on mitä mainioin.
Ylimääräisen kahvinhan voi kaataa vaikka kiukaalle.
Onhan se miellyttävämpi hönkäys kun jos kus....
see lattiakaivoon:)
Terveisin: himot saunan lauteita kohtaan.
Vai oliko se himosaunoja tai jotakin. - ;>)
;>) kirjoitti:
Vai oliko se himosaunoja tai jotakin.Saunavastoja en ole syönyt. Mutta kloppina polttanut piipussa kuivuneita vihdan lehtiä. Se meni harjoittelusta kuinka minusta tulee aikuisena savun pössyttelijä.
;>) kirjoitti:
Vai oliko se himosaunoja tai jotakin.Ole hyvä, ottanet yhteyttä jatkossakin jos asiat alkaa askarruttamaan..?
Taidat ollakin oikein voimamies? Ovenkin revit.. mieti silti vielä.
Älä pissi kiukaalle, seuraavan saunojan on erittäin vaikea nauttia löylyhetkestä. Katkera on löylyn henki.
Oikein hyvää saunareissua äläkä unohda sitä Airamia sinne tiskipöydän kulmalle.Sä varmaan kysyit multa.. ei tässä nyt muitakaan kuvallisia näy.
Ei, täytän 60v. tänävuonna. Tottakai mä muistutan kummitusta, mähän oon aave;)
Ja plussankin ittelles laitoit..;)- ;>)
a-v kirjoitti:
Ole hyvä, ottanet yhteyttä jatkossakin jos asiat alkaa askarruttamaan..?
Taidat ollakin oikein voimamies? Ovenkin revit.. mieti silti vielä.
Älä pissi kiukaalle, seuraavan saunojan on erittäin vaikea nauttia löylyhetkestä. Katkera on löylyn henki.
Oikein hyvää saunareissua äläkä unohda sitä Airamia sinne tiskipöydän kulmalle.On aivan varmaa että otan yhteyttä uudelleen kun asiat selviävät näinkin joustavasti.
Olisi ollut tosi avutonta googlettaa, mitä teen saunakahvien kanssa.
Roimaa voimaa tässä on mutta ei niin paljon ettenkö tarvitsisi sorkkarautaa saunan oveen. Mikäli aion ohittaa lukon saranapuolelta sisään käyden.
Onneksi olen onnistunut säilyttämään erikseen saunan avaimen, ettei se ole koskaan hävinnyt muiden avaimien mukana. Viime syksynä hävitin kokonaisen taloyhtiön yleisavaimen. Siitäkin onneksi oli vastuussa tilaaja, en minä:) Liki viidenkymmenen asunnon sarjoittaminen uudelleen ei liene ollut taskurahajuttu.
Pissajuttuja minulla olisi varastossa useitakin. Mutta tämä on kahvikeskustelut eikä pissapoikaleikit. Joten jääköön mainitsematta. Aikuisena en ole tehnyt pissa enkä kakkakepposia:)
Airami on pengottava esille jostakin kaapista. Ääshhh minullahan on teräksinen kahvikannu keittimessä. Valmis termari. Yritän kamalasti olla sanomatta mitään mutta sanon kumminkin.
Ei liene kysyjäkään paljoa alle 60 kun Louvren kummituksen muistaa jopa nähneensä. Sarjan pyöri teeveessä 60-luvun alussa.- - / \ -
a-v kirjoitti:
Sä varmaan kysyit multa.. ei tässä nyt muitakaan kuvallisia näy.
Ja plussankin ittelles laitoit..;)Kyselijä ei tunnu täyttävän edes sosiaalisia kriteereitä,
eikä hänellä ole käytöstapoja, joten
mitä hän saattaisi täyttää - jääköön sanomatta näin kiltillä palstalla. AnaLyyzi kirjoitti:
Yritän kamalasti olla sanomatta mitään mutta sanon kumminkin.
Ei liene kysyjäkään paljoa alle 60 kun Louvren kummituksen muistaa jopa nähneensä. Sarjan pyöri teeveessä 60-luvun alussa.Älä nyt sille tolleen.. se on varmasti nuori ja kaunis ja tosiherkkä runotyttö;)
- kyseliä
a-v kirjoitti:
Sä varmaan kysyit multa.. ei tässä nyt muitakaan kuvallisia näy.
Ja plussankin ittelles laitoit..;)No vuodella meni pieleen sitten.
Vain ruokaa laitetaan, että kipinkapin koulun penkille siitä norkoilemasta.
Nyt pistän plussan itselleni. - kyseliä
- / \ - kirjoitti:
Kyselijä ei tunnu täyttävän edes sosiaalisia kriteereitä,
eikä hänellä ole käytöstapoja, joten
mitä hän saattaisi täyttää - jääköön sanomatta näin kiltillä palstalla.Mitä ne sosiaaliset kriteerit ovat?
;>) kirjoitti:
On aivan varmaa että otan yhteyttä uudelleen kun asiat selviävät näinkin joustavasti.
Olisi ollut tosi avutonta googlettaa, mitä teen saunakahvien kanssa.
Roimaa voimaa tässä on mutta ei niin paljon ettenkö tarvitsisi sorkkarautaa saunan oveen. Mikäli aion ohittaa lukon saranapuolelta sisään käyden.
Onneksi olen onnistunut säilyttämään erikseen saunan avaimen, ettei se ole koskaan hävinnyt muiden avaimien mukana. Viime syksynä hävitin kokonaisen taloyhtiön yleisavaimen. Siitäkin onneksi oli vastuussa tilaaja, en minä:) Liki viidenkymmenen asunnon sarjoittaminen uudelleen ei liene ollut taskurahajuttu.
Pissajuttuja minulla olisi varastossa useitakin. Mutta tämä on kahvikeskustelut eikä pissapoikaleikit. Joten jääköön mainitsematta. Aikuisena en ole tehnyt pissa enkä kakkakepposia:)
Airami on pengottava esille jostakin kaapista. Ääshhh minullahan on teräksinen kahvikannu keittimessä. Valmis termari."Sinussa on roimaa alkumiehen voimaa, kanna minut saunaan apinamies". Ei vaan, mä ajattelin käydä vasta huomenna, sauno keskenäs;)
kyseliä kirjoitti:
No vuodella meni pieleen sitten.
Vain ruokaa laitetaan, että kipinkapin koulun penkille siitä norkoilemasta.
Nyt pistän plussan itselleni.No mun puolesta saat vaikka panna sen plussan;)
Mäkin voin laittaa sulle plussan kun sä tunnut niin kovasti olevan arvostuksen tarpeessa;)- kyseliä
AnaLyyzi kirjoitti:
Yritän kamalasti olla sanomatta mitään mutta sanon kumminkin.
Ei liene kysyjäkään paljoa alle 60 kun Louvren kummituksen muistaa jopa nähneensä. Sarjan pyöri teeveessä 60-luvun alussa.Sanoinkos muistavani? No en. No muistanpa kuitenkin. Olenpa käynytkin museossa. Oli Muna-Liisan alkuperäinen teos siinä panssarilasin takana. Valokuvankin sai ottaa vaikka monesta muusta kohteesta ei.
- kyseliä
a-v kirjoitti:
No mun puolesta saat vaikka panna sen plussan;)
Mäkin voin laittaa sulle plussan kun sä tunnut niin kovasti olevan arvostuksen tarpeessa;)En tarvitse virtuaalista arvostusta. Aaveet tarvitsevat.
kyseliä kirjoitti:
En tarvitse virtuaalista arvostusta. Aaveet tarvitsevat.
Emmä tarvi, kiitos vaan;)
Sulla taitaa olla joku ongelma? Haastat riitaa vieraiden ihmisten kanssa..- vuonna 2001 tms.
kyseliä kirjoitti:
Sanoinkos muistavani? No en. No muistanpa kuitenkin. Olenpa käynytkin museossa. Oli Muna-Liisan alkuperäinen teos siinä panssarilasin takana. Valokuvankin sai ottaa vaikka monesta muusta kohteesta ei.
Minäkin olen Virossa nähnyt Muna-Lissun.
Seisoi yhden arvokkaan näköisen museon kulmalla.
Sitä ei saanut kuvata, oli niin tuima katse ja nortti suupielessä. - kyseliä
a-v kirjoitti:
Emmä tarvi, kiitos vaan;)
Sulla taitaa olla joku ongelma? Haastat riitaa vieraiden ihmisten kanssa..No problems. Enhän minä mitään riitaa haasta. Kunhan haastelen.
- kyseliä
vuonna 2001 tms. kirjoitti:
Minäkin olen Virossa nähnyt Muna-Lissun.
Seisoi yhden arvokkaan näköisen museon kulmalla.
Sitä ei saanut kuvata, oli niin tuima katse ja nortti suupielessä.Enpä ole Virossa käynyt muuta kuin satamassa, laivan kyydissä. Enkä käy varpilla. Pitäkööt paikkansa. Enkä käy Venäjällä.
- kyseliä
a-v kirjoitti:
Älä nyt sille tolleen.. se on varmasti nuori ja kaunis ja tosiherkkä runotyttö;)
En ole nuori. Enkä kaunis. En myöskään runotyttö. Joskus herkkä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun183047Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa812995- 612944
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2862237- 412132
- 542101
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211321- 421190
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo51163Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.991057