http://www.watchmanscry.com/forum/showpost.php?p=204839&postcount=1
Neljän viikon herätys tulossa
9
118
Vastaukset
Se voi olla myös neljän viikon päästä eli 21.11 niin kuin jotkut ovat profetoineet Suomen herätyksestä." Herää sinä joka nukut, ja nouse kuolleista, niin Kristus sinua valaisee!" Ef.5:14 Ylkä saapuu!!!
Ei herätystä tule, päinvastoin. Loputkin kaidalla tiellä horjuvat tulevat eksytetyiksi, niin todistaa Jumalan sana. Ehkäpä se on helluntailaisten herätystä - ??
jatkoa..... taitaa tulla paremminkin kunnon maanjäristys lähiaikoina, rutiseeko Kalifornia vaiko Turkki..?
Tässä esimakua.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201110210213658_ul.shtml... ja tässä se tuli, mistä puhuin muutama päivä sitten...
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011102314624488_ul.shtml
mutta pahempaa on tulossa... ja rapakon takana...
- Te eksytte.
Herran ilmestys suuresta herätyksestä. Kipinä 4.1996. Herätys meni jo? Näin Benny Hinn. Voin sanoa ilman epäilyksen häivää, että ihmiskunnan suurin herätys on pian tulossa. Haluan kertoa teille mitä Herra näytti minulle 1990-luvun alussa. Herra sanoi, etttä 90-luvun puolivälissä kaksi Hänen hengellisistä "jättiläisistään" pääsisi kotiin. Heti sen jälkeen alkaisi historian suurin herätys! Tuon herätyksen aikana uskon tapahtuman kolme asiaa. Ensiksikin, historian suurin sielujuenvoittamisaktiviteetti. Toisesti, historian suurimmat ihmeet. Kolmanneksi, me tulemme kokemaan Jumalan lupausten toteutuvan, joiden mukaan syntisten rikkaudet tulevat vanhurskasten käsiin. Tämän sadun levittäjä oli Pasi Turunen Patmoksen 2 satusetä.
- rompooni
Vain elämässä olemalla, voi näitä uskonnon ihmeitä katsella .Tulkinnathan on taas sitten mitä hyvänsä . Kielillä puhuminen kunniaan kotona.
- jt
Missä Raamatussa ennustetaan lopun ajan herätystä, eikö ennemminkin luopumusta ja ahdistusta?
Eihän Jeesus puhunut sellaisesta sanaakaan. Se on näitä helluntailaisten ja muiden kekseliäiden oppeja.
- body
Se on herätystä kun väki siirtyy srk toiseen ja etsii kotia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä282673- 911034
- 58891
- 66865
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26837Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6817Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37800Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.64777Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75714Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu135708