kokemus

Halu69

Mietin usein elämääni ja kuinka minussa yhden risteilyn jäkeen heräsi PUUMA.
Olen ollut samassa parisuhteessa 15v ja jokin minussa haluaisi tehdä tuhmia,katselen ja himoitsen komeita ehkä samaa ikäluokkaa olevia miehiä mutta ennen kaikkea nuorenpia.
Huomaan selkeästi että flirtailen ja olisin jopa valmis ottamaan itselleni pelkästään seksi suhteen ei mitään muuta,ei sitoutumisia vain ja ainoastaan pelkkää seksiä.
Mietin jopa maksullista miestä hän tekisi kaiken mitä haluaisin ja ennenkaikkea tuottaisi minulle orgasmin jos näin ei kävisi en suostuisi maksamaan jos ei työtä saisi loppuun.
Ystäväni ehdottivat minulle jormaa jota minulle ei viellä koskaan ole ollut vaikka olen jo tähän ikään päässyt,ehkä menen ja homaan sen.
se ei kuitenkaan ole sama kuin aito kosketus ja toisen iho ihossani mutta takuu varma orgasmi.
Mietin tietenkin miksi oemme yhdessä mieheni kanssa mutta suhteemme on enemänkin kaveruus ja tottuminen toiseen ja enhän loukkaisi häntä kun en kertoisi ,pystyisin itse elämään asian kanssa tuntematta katumusta.
En loukaisi ketään ja saisin itselleni sen mitä haluaisnkin.
Voi kuinka toimisin rakas päiväkirjani?

3

251

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cougarsclub

sama ongelma täällä. ei ole onneks koko elämää vaivannut ja enimmäkseen haluan vain yhtä nuorempaa..

• halu69

Joo ei se ole koko elämää mukana kulkennut johtunee ehkä tästä iästä ja voipi olla ohimenevääkin.
      Mutta kumminkin minussa aina asuu se pieni unelmoija ja etenkin flirtti.

• jk

vbai iin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      83
      1059
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      892
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      676
    4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      57
      660
    5. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      595
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      30
      562
    7. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      172
      555
    8. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      546
    9. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      535
    10. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      528
    Aihe