Mietin usein elämääni ja kuinka minussa yhden risteilyn jäkeen heräsi PUUMA.
Olen ollut samassa parisuhteessa 15v ja jokin minussa haluaisi tehdä tuhmia,katselen ja himoitsen komeita ehkä samaa ikäluokkaa olevia miehiä mutta ennen kaikkea nuorenpia.
Huomaan selkeästi että flirtailen ja olisin jopa valmis ottamaan itselleni pelkästään seksi suhteen ei mitään muuta,ei sitoutumisia vain ja ainoastaan pelkkää seksiä.
Mietin jopa maksullista miestä hän tekisi kaiken mitä haluaisin ja ennenkaikkea tuottaisi minulle orgasmin jos näin ei kävisi en suostuisi maksamaan jos ei työtä saisi loppuun.
Ystäväni ehdottivat minulle jormaa jota minulle ei viellä koskaan ole ollut vaikka olen jo tähän ikään päässyt,ehkä menen ja homaan sen.
se ei kuitenkaan ole sama kuin aito kosketus ja toisen iho ihossani mutta takuu varma orgasmi.
Mietin tietenkin miksi oemme yhdessä mieheni kanssa mutta suhteemme on enemänkin kaveruus ja tottuminen toiseen ja enhän loukkaisi häntä kun en kertoisi ,pystyisin itse elämään asian kanssa tuntematta katumusta.
En loukaisi ketään ja saisin itselleni sen mitä haluaisnkin.
Voi kuinka toimisin rakas päiväkirjani?
kokemus
Halu69
3
141
Vastaukset
- cougarsclub
sama ongelma täällä. ei ole onneks koko elämää vaivannut ja enimmäkseen haluan vain yhtä nuorempaa..
- halu69
Joo ei se ole koko elämää mukana kulkennut johtunee ehkä tästä iästä ja voipi olla ohimenevääkin.
Mutta kumminkin minussa aina asuu se pieni unelmoija ja etenkin flirtti. - jk
vbai iin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009