Joten : Hyvää Huomenta Ihan jokaiselle. Olen lähes satavarma ettei kukaan ole hereillä näin varhain lauantai-aamuna. Juu ei ole pää kippeenä eikä saunakrapulaa...töihin tässä poikkeuksellisesti lähdettävä jahka saan aamukahvit juotua ja palstan luettua.
Aamun muusta uutisannista silmiini osui tieteenkin niitä Kreikkalainajuttuja, Halosen kellonsoittoa, ufokuvia ja kotimainen yllätyskin...
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/korkojen_kera/uutiset?1416324
Ennennäkemätön levynmyyntitmainoskikkako ? :D
Ennätinpäs ekana :)
26
111
Vastaukset
- Pupu Söpö
Kenties kikka mutta jotenkin niin söpöä ♥
Herkistyy tässä aamutuimaan vanha kyynikkokin.
Ja ollaan sitä oltu hereillä jo jonkin aikaa eli huomenta vaan kaikille tasapuolisesti.No Huh,
että säikähdin noin pikaista vastausta. Luulin kolistelevani yksin kahvilan kahviautomaatilla :)
Söpöä kyllä, mutta niin usean mielestä niin sopimatonta :D Rakkaus ei katso ikää eikä sovinnaisuutta, ja onneksi on niitä rohkeita jotka uskaltavat kuunnella sydämensä ääntä enemmän kuin ulkoapäin tulevaa arvostelua.- Pupu Söpö
TaikisN kirjoitti:
No Huh,
että säikähdin noin pikaista vastausta. Luulin kolistelevani yksin kahvilan kahviautomaatilla :)
Söpöä kyllä, mutta niin usean mielestä niin sopimatonta :D Rakkaus ei katso ikää eikä sovinnaisuutta, ja onneksi on niitä rohkeita jotka uskaltavat kuunnella sydämensä ääntä enemmän kuin ulkoapäin tulevaa arvostelua.Ei tarkoitus olla säikäyttää :D Mulla vaan on semmoinen vuorokausirytmi ihan luonnostaan, että aamulla kukutaan ja illalla nukutaan.
Mitäs ne taivaan enkelit sanoivat paimenille? Olkos se niin että "älkää peljätkö, suuren ilon ilmoitamme" tai jotain sinne päin. Kyllä minusta se on suuri ilo jos hyvän elämäntoverin löytää.
- exnikki
-Ehheh, etpäs kerinnyt. Kirjoitin tänne kerran,,, jo useita vuosia sitten. ,-)
Mukavaa duunipäivää sitten vaan...Vautsi,
sinäkin jo hereillä. Kaffelan porukat taitaakin olla aamunvirkkua. \ o / Juu kiitos toivottelusta,
onneksi työni on vaan muutaman tunnin pätkä tänään, niin ei mee koko viikonloppu "pilalle". :)- Harkitaan
TaikisN kirjoitti:
Vautsi,
sinäkin jo hereillä. Kaffelan porukat taitaakin olla aamunvirkkua. \ o / Juu kiitos toivottelusta,
onneksi työni on vaan muutaman tunnin pätkä tänään, niin ei mee koko viikonloppu "pilalle". :)Paljonko velotat?
- exnikki
TaikisN kirjoitti:
Vautsi,
onneksi työni on vaan muutaman tunnin pätkä tänään, niin ei mee koko viikonloppu "pilalle". :)No, joo.. Sillai toisinaan katselen toisella silmällä aamulehteä ja toisella kahveepalstaa aamusumppia ryystäessä. Aika hyvä/hyödyllinen karsastus mulla silmissä, vai mitä? ,-)
Harkitaan kirjoitti:
Paljonko velotat?
Päivän työt tehty, lisää en ota mistään hinnasta :D Nyt alkoi viikonloppu.
exnikki kirjoitti:
No, joo.. Sillai toisinaan katselen toisella silmällä aamulehteä ja toisella kahveepalstaa aamusumppia ryystäessä. Aika hyvä/hyödyllinen karsastus mulla silmissä, vai mitä? ,-)
meneekö koskaan sekaisin lehtien anti ja palstahöpinät :)
- exnikki
TaikisN kirjoitti:
meneekö koskaan sekaisin lehtien anti ja palstahöpinät :)
ei toki mene sekaisin, koska osaanhan minä jopa kävellä ja jauhaa purkkaakin yhtäaikaa;-)
- aurinkoinen..
Hyvää Huomenta:)Kiireesti kurkkasin tänne.7.30 olen kömpinyt sängystä ylös.
Shoppailemaan olen lähdössä.
Uutisia en ole vielä ehtinyt lukemaan.
Mukavaa päivää ja iloista mieltä kaikille:)Jestas,kahvilassahan käy jo aamuvirkkujen kuhina :D
Vai shoppailemaan oot lähdössä, kerro sitent löytyikö heräteostoksia :)
Nyt pitää lähteä ahertamaan, kello näkyy jouksevan...- aurinkoinen..
TaikisN kirjoitti:
Jestas,kahvilassahan käy jo aamuvirkkujen kuhina :D
Vai shoppailemaan oot lähdössä, kerro sitent löytyikö heräteostoksia :)
Nyt pitää lähteä ahertamaan, kello näkyy jouksevan...Menihän tää päivä nopsaan.Melkein sorruin ostamaan joulunpunaisen mekon itselleni:) Mutta sitten päätin vakaasti että en osta koska sillä mekolla ei olisi käyttöä kuin joiluna vain ja oli niin hintavakin.
No mutta olihan mukavaa muuten kuleksia kaupoissa ja hypistellä:)Voisihan sitä jo ostella joululahjojakin valmiiksi.
Ihan hyvä päivä ollut:)
No jos puoleltaöin launataina herää niin taatusti on eka! Jotta hyvät huomenet vaan!
Hetrikalinan tempauksen aitoudesta en ota kantaa saati korkoa, vaan aamun uutistarjonnasta pisti silmään kuin Kustaan miekka museossa aitoon neukkutyyliin tuunattu avoauto! :)
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?32181432PUOLILTAÖIN oot herännyt....Herää kysymys, milloin menit nukkumaan :)
Olipa kohtuullisen huiman näköinen kulkupeli, mikälin video on totta. *nauraa* ei ihan menisi katsastuksesta läpi täällä meillä suomessa...
No huomentapäivää. Nyt ollaan hereillä ja pitäis lähteä vähän tuonne ulos.
Anteeks, mutta minä olin hereillä kello 2.30 aamuyöllä....;))
Eli olin tänään eka.:))
En usko, että olisi totta, käytännössä ei ainakaan tule toimimaan tuollainen suhde, hieman liikaa tuota ikäeroa nääs.;)Niin niin mutta..... Olitko palstalla silloin ;) Ja miten on, olitko varmasti juuri herännyt, vaiko vasta nukkumaan menossa *viheltelee*
Paljonhan tuota ikäeroa on, mutta ikähän on vain numeroita. Mutta entä jos Katri on nuori sielu ja tää toinen osapuoli vanha sielu.....heidän henkinen ikänsä voi olla hyvinkin lähellä toisiansa.:)TaikisN kirjoitti:
Niin niin mutta..... Olitko palstalla silloin ;) Ja miten on, olitko varmasti juuri herännyt, vaiko vasta nukkumaan menossa *viheltelee*
Paljonhan tuota ikäeroa on, mutta ikähän on vain numeroita. Mutta entä jos Katri on nuori sielu ja tää toinen osapuoli vanha sielu.....heidän henkinen ikänsä voi olla hyvinkin lähellä toisiansa.:)No, en ollut palstoilla, ihan naatittiin tyttöjen illasta ja meillä oli sellainen musavisa, jossa piti tunnistaa biisi ja esittäjä, ihan kivaa iltaa kotosalla vietettiin.:)
Olin tosiaankin nukkumaan menossa.;)
Juu, numeroitahan se on, on vaan liian isoja numeroita.:)
Nyt täytyy lähteä leipomaan kakkua, tästä tuli taas pikavisiitti tänne, ikävä kyllä.:)
- riippuu
Minä vuonna :)
Nyt en kyllä saa kiinni ajatuksestasi, oli niin niukasti apuja :) Mitä tarkoitat? Jos hereilläoloaikaa, niin tarkoitin just tämän päivän aamua :)
- .
Nyt olet taikis sinäkin päässyt poistopyytäjän listoille, tämä aloitus on pyydetty poistettavaksi.
Öhöm !!
Tässä pitääkin olla erityisen ylpeä ja otettu kun on päässyt "rankinglistalle" :DD Lämpimiä terkkuja vaan sinne poistopyynnön lähettäjälle ;)- foreman
Mitä vikaa oli hänen avauksessaan?
- .
foreman kirjoitti:
Mitä vikaa oli hänen avauksessaan?
Mielestäni ei mitään vikaa, avaus sopii hyvin kahvikeskustelihin. En tehnyt poistopyyntöä, totesin vaitapahtuneen kun seurailin mitä aloituksia on tänään pyydetty poistoon. Lähinnä ihmettelen poistopyytäjän näköalattomuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244262Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132958Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141229Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.43945Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22940PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117763Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport38756- 37754
- 107699
- 135667