Syksyn ihanuus!

Onko täällä ketään toista ,joka on syksyyn hullaantunut? Pimeys ,sateet ,tuulet wau!

13

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syksy fani

      Täällä toinen . Kalenteristani saisi poistaa kokonaan osion 15.06-15.08.

      • Valonlapsi ihantosi!

        Minun kalenteri saisi olla 1.9 - 31.12. Sopiva aika vuodeksi. Paras ajanjakso.


      • Valonlapsi ihantosi! kirjoitti:

        Minun kalenteri saisi olla 1.9 - 31.12. Sopiva aika vuodeksi. Paras ajanjakso.

        Minun kalenterini koostuisi mielellään maalis, huhti, touko, kesä, elo, syys ja joulukuusta :)


    • NUKUTTAA

      SYKSY ON KAUNISTA JA NAUTITTAVAA AIKAA, RUSKA , PIMEYDEN TUSKA,
      TUULEN ULVONTA ON KUIN MUSIIKKIA..NYT VOI HYVÄLLÄ OMALLA TUNNOLLA POLTTAA PUITA UUNISSA, JA KATSOA LIEKKIEN LEIKKIÄ,,JA NUOTIOLLA ON ILO OLLA,,,,JÄÄN ODOTTAMAA ENSI LUNTA JA PAKKASIA.
      SYKSYÄ KAAKILLE.......................

    • ihme ;/

      juu on meitä ;)
      kirjoitin joku aika sitten samasta asiasta ;)
      jotain häiritsi ja meni poistoihin ?
      ei mitenkään voi nikillä kirjoittaa ollaan sitten puskissa kun huuhaan imago vaatii ;)

      • :D sitkeesti vaan pysytään itsenämmme ja nautitaan elämästä! Tänäänkin on ilo ulkoilla ennen työvuoroa, ja vaikka uimassa pulahtaisi:) Pirteää syksyä puskiin:))


      • ihme:/
        Irkka kirjoitti:

        :D sitkeesti vaan pysytään itsenämmme ja nautitaan elämästä! Tänäänkin on ilo ulkoilla ennen työvuoroa, ja vaikka uimassa pulahtaisi:) Pirteää syksyä puskiin:))

        ei kylmää vettä ;)
        oma itteni aina ...
        kiitosta vaan niin myös sinulle pirteää syksyä ;)
        puskajussina pysyn toistaiseksi ;(
        lenkillä joka päivä ja kuntojumppaa ?


    • Aurinko, lempeä tuuli, kuunloiste, syksyn värit...wauu!;))
      Ei sade, eikä kovat myrskyt...menettelee nekin, jos ei joka päivä...

      • Upeaa aikaa syksy on, ellei vietä koko aikaansa sisällä. Kyllä tuolla rannoilla ja metsissä kelpaa koiruksen kanssa liikkua. Vaikka kyllä sitä toivoo sen lumen tulevan nopeasti, tulis vähän valoa tuohon ilta- ja aamulenkittämiseen. Eikä oo enää kun puoli vuotta niin taas on kevät. :D


      • korven.ukko kirjoitti:

        Upeaa aikaa syksy on, ellei vietä koko aikaansa sisällä. Kyllä tuolla rannoilla ja metsissä kelpaa koiruksen kanssa liikkua. Vaikka kyllä sitä toivoo sen lumen tulevan nopeasti, tulis vähän valoa tuohon ilta- ja aamulenkittämiseen. Eikä oo enää kun puoli vuotta niin taas on kevät. :D

        Eihän nyt sisällä!!!! Lunta odottelen myös hiihtokelien toivossa:) Niinpä kevät tulee kans:D


    • Pörrääjä

      Ainoat elämisen arvoiset kuukaudet ovat maalis-, huhti-, touko-, kesä-, kesä, kesä-, heinä-, heinä-, heinä-, elo-, elo- ja elokuu

    • syksy on maailman ihanin vuodenaika. semmoset kirpeet kuulaat syysaurinkoiset päivät saa luonnon tuoksumaan ja jalan somasti sirkkaamaan!

    • annikoo..

      Voiko ihanampaa syyspäivää olla.........niin kaunis ja aurinkoinen.....Aurinko tosin laskee tosi aikaisin .....nyt jo painuu tuonne puiden taakse....länteen

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1012
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      798
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      112
      577
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe