Syksyn ihanuus!

Onko täällä ketään toista ,joka on syksyyn hullaantunut? Pimeys ,sateet ,tuulet wau!

13

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syksy fani

Täällä toinen . Kalenteristani saisi poistaa kokonaan osion 15.06-15.08.

• Valonlapsi ihantosi!

Minun kalenteri saisi olla 1.9 - 31.12. Sopiva aika vuodeksi. Paras ajanjakso.

• Valonlapsi ihantosi! kirjoitti:

Minun kalenteri saisi olla 1.9 - 31.12. Sopiva aika vuodeksi. Paras ajanjakso.

Minun kalenterini koostuisi mielellään maalis, huhti, touko, kesä, elo, syys ja joulukuusta :)

• NUKUTTAA

SYKSY ON KAUNISTA JA NAUTITTAVAA AIKAA, RUSKA , PIMEYDEN TUSKA,
      TUULEN ULVONTA ON KUIN MUSIIKKIA..NYT VOI HYVÄLLÄ OMALLA TUNNOLLA POLTTAA PUITA UUNISSA, JA KATSOA LIEKKIEN LEIKKIÄ,,JA NUOTIOLLA ON ILO OLLA,,,,JÄÄN ODOTTAMAA ENSI LUNTA JA PAKKASIA.
      SYKSYÄ KAAKILLE.......................

• ihme ;/

juu on meitä ;)
      kirjoitin joku aika sitten samasta asiasta ;)
      jotain häiritsi ja meni poistoihin ?
      ei mitenkään voi nikillä kirjoittaa ollaan sitten puskissa kun huuhaan imago vaatii ;)

• :D sitkeesti vaan pysytään itsenämmme ja nautitaan elämästä! Tänäänkin on ilo ulkoilla ennen työvuoroa, ja vaikka uimassa pulahtaisi:) Pirteää syksyä puskiin:))

• ihme:/
        Irkka kirjoitti:

:D sitkeesti vaan pysytään itsenämmme ja nautitaan elämästä! Tänäänkin on ilo ulkoilla ennen työvuoroa, ja vaikka uimassa pulahtaisi:) Pirteää syksyä puskiin:))

ei kylmää vettä ;)
        oma itteni aina ...
        kiitosta vaan niin myös sinulle pirteää syksyä ;)
        puskajussina pysyn toistaiseksi ;(
        lenkillä joka päivä ja kuntojumppaa ?

• Aurinko, lempeä tuuli, kuunloiste, syksyn värit...wauu!;))
      Ei sade, eikä kovat myrskyt...menettelee nekin, jos ei joka päivä...

• Upeaa aikaa syksy on, ellei vietä koko aikaansa sisällä. Kyllä tuolla rannoilla ja metsissä kelpaa koiruksen kanssa liikkua. Vaikka kyllä sitä toivoo sen lumen tulevan nopeasti, tulis vähän valoa tuohon ilta- ja aamulenkittämiseen. Eikä oo enää kun puoli vuotta niin taas on kevät. :D

• korven.ukko kirjoitti:

Upeaa aikaa syksy on, ellei vietä koko aikaansa sisällä. Kyllä tuolla rannoilla ja metsissä kelpaa koiruksen kanssa liikkua. Vaikka kyllä sitä toivoo sen lumen tulevan nopeasti, tulis vähän valoa tuohon ilta- ja aamulenkittämiseen. Eikä oo enää kun puoli vuotta niin taas on kevät. :D

Eihän nyt sisällä!!!! Lunta odottelen myös hiihtokelien toivossa:) Niinpä kevät tulee kans:D

• Pörrääjä

Ainoat elämisen arvoiset kuukaudet ovat maalis-, huhti-, touko-, kesä-, kesä, kesä-, heinä-, heinä-, heinä-, elo-, elo- ja elokuu

• syksy on maailman ihanin vuodenaika. semmoset kirpeet kuulaat syysaurinkoiset päivät saa luonnon tuoksumaan ja jalan somasti sirkkaamaan!

• annikoo..

Voiko ihanampaa syyspäivää olla.........niin kaunis ja aurinkoinen.....Aurinko tosin laskee tosi aikaisin .....nyt jo painuu tuonne puiden taakse....länteen

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3227
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2937
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2455
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2283
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2189
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    8. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      34
      1618
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1613
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1450
    Aihe