Vai mitä, evokit?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011102214613930_uu.shtml
Kyllä ne Raamatun ohjeet vaan ovat eri hyvät.
Ois kantsinu huutaa.
72
170
Vastaukset
- En nyt ymmärtänyt
Olisiko joku tullut apuun, jos olisi huutanut?
Monet onnettomuuden uhrit ovat kokeneet, että kukaan ei auta, vaikka et voi muuta kuin huutaa apua.
Mitä Raamarulla tässä on tekemistä, Neuvotaanko siellä huutamaan, vai arveletko, että se olisi hyvä lyöntiase?
Oliko uhri evokki ja rikollinen älykäs suunnittelija?- a.
Raamattu käskee huutamaan oli tilanne mikä tahansa.
99,99 % raiskausyrityksistä päättyy huutamiseeen ja päättäväiseen vastarintaan. Se on riittävä syy huutaa.
Asutusta oli ympärillä ihan riittävästi niin että joku yökukkuja olisi varmasti sen kuullut ja ja olisi soittanut poliisit paikalle.
Molemmat olivat evokkeja. a. kirjoitti:
Raamattu käskee huutamaan oli tilanne mikä tahansa.
99,99 % raiskausyrityksistä päättyy huutamiseeen ja päättäväiseen vastarintaan. Se on riittävä syy huutaa.
Asutusta oli ympärillä ihan riittävästi niin että joku yökukkuja olisi varmasti sen kuullut ja ja olisi soittanut poliisit paikalle.
Molemmat olivat evokkeja."Raamattu käskee huutamaan oli tilanne mikä tahansa."
Missä luvussa ja jakeessa?
"99,99 % raiskausyrityksistä päättyy huutamiseeen ja päättäväiseen vastarintaan."
Missä näin kerrotaan? Vai oletko hankkinut omakohtaista kokemusta?
"Molemmat olivat evokkeja."
Oletko varma? ... ai niin, kreationistithan käyttävät mieluummin hyväkseen lapsia.
Osta nyt jo viimein pumpattava Barbara ettei tarvitse koko ajan täällä seksifantasioistasi puhua.
Noh noh, a. Maalaishiiri ja kaupunkilaishiiri tai Kolme pientä porsasta on sinulle sopivampi iltasatu.
Olet vain sairas. Siis ihan oikeesti.
Jollain tavalla oikeutat naisen raiskatuksi tulemisen koska se mahdollistaa sinulle uskontosi levittämisen. En oikein tiedä mitä termejä tässä tulisi käyttää mutta oksettava tulee ihan päällimäisenä mieleen.
Älä enää ikinä sano moraalista kenellekään mitään.- a.
Ja sika antaa naisille ohjeeksi tietenkin sen että ei parane vastustella.
Onkohan oma lehmä ojassa?
Älä enää ikinä sano moraalista kenellekään mitään.
Minähän kannatan raiskaajille kuomantuomiota. Ja voisin jopa itse heittää sen kuuluisan ensimmäisen kiven. Niin korkea moraali minulla on?
Miten sinä rankaisisit raiskaajaa? Olisiko puoli v. ehdollista muunnettuna pariksi päiväksi yhdyskuntapalvelua? Eikös vaan ole hienoa, että evoluutio paljasti rikollisen!
Jos meillä ei olisi evoluution muassaan tuomaa erilaistunutta DNA:ta, niin tekijähän olisi vapaalla jalalla.- a.
DNA:n erilaisuus tulee ihan riittävästi esille saman lajin eliöissä ilman evoluutiotakin. Se muuntelu jota tapahtuu lajirajojen sisällä riittää aivan hyvin, kuten tapauksemme todistaa. Ei tainnut DNA näyttää meille apinaihmistä vaan apinamaisen ihmisen.
Koitahan vain pitää ne mielikuvituslisät aisoissa. a. kirjoitti:
DNA:n erilaisuus tulee ihan riittävästi esille saman lajin eliöissä ilman evoluutiotakin. Se muuntelu jota tapahtuu lajirajojen sisällä riittää aivan hyvin, kuten tapauksemme todistaa. Ei tainnut DNA näyttää meille apinaihmistä vaan apinamaisen ihmisen.
Koitahan vain pitää ne mielikuvituslisät aisoissa.Evoluutiota se on mikroevoluutiokin. Myönnä pois.
Ja kumuloituvat ne muutokset edelleenkin.- a.
illuminatus kirjoitti:
Evoluutiota se on mikroevoluutiokin. Myönnä pois.
Ja kumuloituvat ne muutokset edelleenkin.Voisin myöntääkin että mikroevoluutio on evoluutiota jos sen vain olisi havaittu tuottavan makroevoluuttisen tuotteen. Vaan näin ei ole päässyt käymään koska se on mahdotonta DNA:n torjuvan asenteen vuoksi joka estää kaiken muun kuin lajirajojen sisäisen muuntelun. Tästä taas on havaintoja maapallo täynnä.
- Exhellari86
Evoluutio, siis huomaa a: evoluutio on selviytymiskeinona opettanut sen, että tietyssä tilanteessa vastustelu kannattaa oman hengen säästämiseksi lopettaa. Niinhän tekee susikin: jouduttuaan tpoivottomaan tilanteeseen se makaa hiljaa toisen alla kurkkunsa paljastaen. Se tietää että lisävastustelu toisi varman kuoleman.
Eihän tämä reaktio tee raiskauksesta yhtään hyväksyttävämpää vaikka a niin väittääkin. Kyllä kriisipsykologit ilmiön tuntevat. a ei nyt tietenkään, hänhän käyttää paimentolaistaruja oppimateriaalinaan.- a.
Todellisuus ei vastaa kuvitelmaasi.
Raiskaaja ei aio tappaa, vaan raiskata. Ei hänelle ole mitään hyötyä murhaamisesta joten ei hän sitä tee vaikka sillä uhkaakin.
Päättäväinen vastustus huutamisineen on toimivaksi havaittu keino välttää raiskaus.
Tässä muutama esimerkki:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=5&t=9776&p=428719 - a.
Jaahas, vai on se niin että jos raiskaaja juoksee naisen kiinni, niin tällä naisella on sama ajatus kuin tappelevilla susilla joilla ei ole raiskaus mielessä vaan valtataistelu?
Kaukaapa haet hyväksymystä sille että naisten pitää antautua vastarinnatta raiskaajille.
Olet nyt kyllä vähän tyhmä. - Exhellari86
a. kirjoitti:
Jaahas, vai on se niin että jos raiskaaja juoksee naisen kiinni, niin tällä naisella on sama ajatus kuin tappelevilla susilla joilla ei ole raiskaus mielessä vaan valtataistelu?
Kaukaapa haet hyväksymystä sille että naisten pitää antautua vastarinnatta raiskaajille.
Olet nyt kyllä vähän tyhmä."Kaukaapa haet hyväksymystä sille että naisten pitää antautua vastarinnatta raiskaajille."
Missä mahdoin sanoa niin? Kerroin siitä, millaisiin vaistoihin perustuu se, että tietyssä vaiheessa vastarinta usein lopetetaan.
Unohdat senkin, että yksilöllisten erojen takia eri ihmisillä on hyvin erilaiset valmiudet vastustaa väkivaltaa. Niin, miten muuten pitäisi nimittää äpärä-jeesusta, jonka sikiämiselle keksittiin peitetarina pyhästä hengestä ja samaa satua toistetaan vieläkin? - a.
Exhellari86 kirjoitti:
"Kaukaapa haet hyväksymystä sille että naisten pitää antautua vastarinnatta raiskaajille."
Missä mahdoin sanoa niin? Kerroin siitä, millaisiin vaistoihin perustuu se, että tietyssä vaiheessa vastarinta usein lopetetaan.
Unohdat senkin, että yksilöllisten erojen takia eri ihmisillä on hyvin erilaiset valmiudet vastustaa väkivaltaa. Niin, miten muuten pitäisi nimittää äpärä-jeesusta, jonka sikiämiselle keksittiin peitetarina pyhästä hengestä ja samaa satua toistetaan vieläkin?Vaistot eivät ole kovinkaan hyvä moraaliohje. Kyllä se huutamisen välttämättömyys raiskaustilanteen uhatessa täytyy oppia jo ennakolta, siis lukemalla pari sanaa Raamattua. Silloin on valmius vastustaa nopeasti ja päättäväisesti eikä tarvitse arvioida sillä hetkellä tekemisiään. Jo vähäinenkin arkailu ja periksiantamisen merkki yllyttää raiskaajaa jatkamaan yritystään.
Jyrkkä ja päättäväinen täystehoinen vastustus heti alusta alkaen vie raiskaajalta kaikkein tehokkaimmin yrityshalut.
Jeesuksen neitseellisestä syntymästä kertoi muuten enkeli nimeltä Gabriel, eikä Pietari.
Jeesuksen neitseellisessä syntymässä ei ollut isää eikä äitiä sillä Jeesushan tuli maan päälle taivaasta. Maria oli sijaiskohdun vuokraaja.
Etkö tätätkään simppeliä asiaa itse tajunnut? - Exhellari86
a. kirjoitti:
Vaistot eivät ole kovinkaan hyvä moraaliohje. Kyllä se huutamisen välttämättömyys raiskaustilanteen uhatessa täytyy oppia jo ennakolta, siis lukemalla pari sanaa Raamattua. Silloin on valmius vastustaa nopeasti ja päättäväisesti eikä tarvitse arvioida sillä hetkellä tekemisiään. Jo vähäinenkin arkailu ja periksiantamisen merkki yllyttää raiskaajaa jatkamaan yritystään.
Jyrkkä ja päättäväinen täystehoinen vastustus heti alusta alkaen vie raiskaajalta kaikkein tehokkaimmin yrityshalut.
Jeesuksen neitseellisestä syntymästä kertoi muuten enkeli nimeltä Gabriel, eikä Pietari.
Jeesuksen neitseellisessä syntymässä ei ollut isää eikä äitiä sillä Jeesushan tuli maan päälle taivaasta. Maria oli sijaiskohdun vuokraaja.
Etkö tätätkään simppeliä asiaa itse tajunnut?"Etkö tätätkään simppeliä asiaa itse tajunnut? "
Tottakai olen lukenut nuo selitykset ja tunnen nuo väitteet, seurasinhan helluntaiseurakunnan opetusta voi sanoa intensiivisesti viitisen vuotta (pentuna en tajunnut, ehkä kymmenen iässä aloin tosiaan kiinnostua, lopetin n. 16-vuotiaana).
Etkö ole yhtään kiinnostunut selvittelemään sitä, mikä olisi totuus noiden tarinoiden takana, vai uskotko kritiikittä mitä tuo maailman levinnein tarinakirja kertoo?
"Jo vähäinenkin arkailu ja periksiantamisen merkki yllyttää raiskaajaa jatkamaan yritystään.
Jyrkkä ja päättäväinen täystehoinen vastustus heti alusta alkaen vie raiskaajalta kaikkein tehokkaimmin yrityshalut."
Ja olet sitä mieltä että kaikilla on nuo kyvyt, ja että raamattu on mitä parhain itsepuolustusopas? Et kiinnitä myöskään mitään huomiota voimasuhteisiin. - ei-uskis
Exhellari86 kirjoitti:
"Etkö tätätkään simppeliä asiaa itse tajunnut? "
Tottakai olen lukenut nuo selitykset ja tunnen nuo väitteet, seurasinhan helluntaiseurakunnan opetusta voi sanoa intensiivisesti viitisen vuotta (pentuna en tajunnut, ehkä kymmenen iässä aloin tosiaan kiinnostua, lopetin n. 16-vuotiaana).
Etkö ole yhtään kiinnostunut selvittelemään sitä, mikä olisi totuus noiden tarinoiden takana, vai uskotko kritiikittä mitä tuo maailman levinnein tarinakirja kertoo?
"Jo vähäinenkin arkailu ja periksiantamisen merkki yllyttää raiskaajaa jatkamaan yritystään.
Jyrkkä ja päättäväinen täystehoinen vastustus heti alusta alkaen vie raiskaajalta kaikkein tehokkaimmin yrityshalut."
Ja olet sitä mieltä että kaikilla on nuo kyvyt, ja että raamattu on mitä parhain itsepuolustusopas? Et kiinnitä myöskään mitään huomiota voimasuhteisiin.Nimimerkki Exhellari86
Tuo nilkki a. ei voi olla täysijärkinen. Tämän ketjun pervoilut viimeistään kertoo meille muille, että kyseessä on jonkinsortin latvalaho.
Liikaa raamatulla päähän, henkisesti uskonnollista nöyryytystä tms.
Lopputuloksena täysin empaatiton narsistinen persoonallisuushäiriö ja nettitrolli.
http://aamusydamella.yle.fi/node/130
- a.
Hölmöt Evankelilais-luterilaiset eli Evokit:
Raamattu antaa naisille ohjeeksi tietenkin sen että ei parane vastustella.
- Jumalakaan ei estänyt tätä
Onkohan oma lehmä ojassa?
Jumala:
Älä enää ikinä sano moraalista kenellekään mitään.
Minähän kannatan Jumalalle kuomantuomiota. Ja voisin jopa itse heittää sen kuuluisan "ensimmäisenä alas Taivaasta, ja kuvata kirkumisen" Niin korkea moraali minulla on!
Runkkasikohan Jeesus kun näki kaikki vierestä ja nauhoittikohan tämän myös?
hyöhöhöhöhö, kyllä EvankelilaisLuterilaiset pärkeölöt-meni hiljaiseksi! - kiviä kiviä
Sinunhan pitäis olla jo matkalla Helsinkiin muutama ämpärillinen hyvänkokosia kiviä mukana.
3. Moos. 20:10
10 Jos mies tekee aviorikoksen toisen miehen vaimon kanssa, molemmat avionrikkojat, sekä mies että nainen, on surmattava.
5Moos. 22:22-24
22 "Jos mies tavataan makaamasta toisen miehen vaimon kanssa, molemmat on surmattava, sekä nainen että mies, joka hänen kanssaan makasi. Hävittäkää paha keskuudestanne. [3. Moos. 20:10]
23 "Jos mies makaa toiselle miehelle kihlatun koskemattoman tytön ja tämä tapahtuu kaupungissa,
24 molemmat on vietävä kaupungin portille ja kivitettävä kuoliaaksi, tyttö siksi, että hän ei huutanut apua, ja mies siksi, että hän häpäisi toiselle vaimoksi luvatun tytön. Hävittäkää paha keskuudestanne.- a.
Eikös olekin hassua että oikeastaan vain Luojamme ja minä tiedämme sen että kuinka ankaran kova henkinen on se tuska jonka raiskattu kokee? Se on niin kova pala että Jumala ja minä tappaisimme kaikki raiskaajat pois jatkamasta tekojaan ja varoittavaksi esimerkikis muille.
Me olemme ainoat todelliset raiskausten uhrien ystävät ja tukijat .
Evmoraalin olemattomuuden vuoksi evokit vain silittelevät raiskaajan päätä ja antavat palkinnoksi ehkä muutaman kuukauden täyshoitoa hyvien sapuskojen kanssa.
Niin on maailma muuttunut evoluutioteorian myötä. Vielä 1800 luvulla raiskauksesta sai Suomessakin kuolemantuomion eikä kukaan ihmetellyt sitä tai pitänyt sitä ankarana sillä tekoa todella paheksuttiin silloin. Nyt ei.
Evokit, lempeä suhtautumisenne raiskauksiin ja välinpitämättömyytenne raiskauksen uhrien kärsimyksiä kohtaan tekee teistä ossasyyllisiä kaikkiin raiskauksiin. Raiskauksia tapahtuu koska lakinne on niin kovin lempeä raiskaajia kohtaan. - sgfe
a. kirjoitti:
Eikös olekin hassua että oikeastaan vain Luojamme ja minä tiedämme sen että kuinka ankaran kova henkinen on se tuska jonka raiskattu kokee? Se on niin kova pala että Jumala ja minä tappaisimme kaikki raiskaajat pois jatkamasta tekojaan ja varoittavaksi esimerkikis muille.
Evmoraalin olemattomuuden vuoksi evokit vain silittelevät raiskaajan päätä ja antavat palkinnoksi ehkä muutaman kuukauden täyshoitoa hyvien sapuskojen kanssa.
Niin on maailma muuttunut evoluutioteorian myötä. Vielä 1800 luvulla raiskauksesta sai Suomessakin kuolemantuomion eikä kukaan ihmetellyt sitä tai pitänyt sitä ankarana sillä tekoa todella paheksuttiin silloin. Nyt ei.
Evokit, lempeä suhtautumisenne raiskauksiin ja välinpitämättömyytenne raiskauksen uhrien kärsimyksiä kohtaan tekee teistä ossasyyllisiä kaikkiin raiskauksiin. Raiskauksia tapahtuu koska lakinne on niin kovin lempeä raiskaajia kohtaan."Eikös olekin hassua että oikeastaan vain Luojamme ja minä tiedämme sen että kuinka ankaran kova henkinen on se tuska jonka raiskattu kokee?"
Väkisin herää kysymys siitä että mistäs sinä semmoisen tuskan tiedät. Hätäisinhän tekee tuon viestin, sekä ilmiselvän homovihasi perustella sen johtopäätöksen että olet joskus saanut parrua joltain väkivaltahomolta sillain ihan vähän väkisin.
"Se on niin kova pala että Jumala ja minä tappaisimme kaikki raiskaajat pois jatkamasta tekojaan ja varoittavaksi esimerkikis muille."
Paitsi siis jos raiskaaja raiskailee neitsyitä ja ottaa nämä vaimoikseen.
"Raiskauksia tapahtuu koska lakinne on niin kovin lempeä raiskaajia kohtaan."
Raiskauksia tapahtuu koska jotkut ihmiset raiskaavat. a. kirjoitti:
Evokit, lempeä suhtautumisenne raiskauksiin ja välinpitämättömyytenne raiskauksen uhrien kärsimyksiä kohtaan tekee teistä ossasyyllisiä kaikkiin raiskauksiin. Raiskauksia tapahtuu koska lakinne on niin kovin lempeä raiskaajia kohtaan.> Eikös olekin hassua että oikeastaan vain Luojamme ja minä
> tiedämme sen että kuinka ankaran kova henkinen on
> se tuska jonka raiskattu kokee?
Lakkaa jumaIauta kuvittelemasta että tiedät miltä raiskatusta naisesta tuntuu.
Alan suorastaan toivoa että esimerkiksi paikallinen painiseura tulee vetämään sinua persiiseen.- a.
sgfe kirjoitti:
"Eikös olekin hassua että oikeastaan vain Luojamme ja minä tiedämme sen että kuinka ankaran kova henkinen on se tuska jonka raiskattu kokee?"
Väkisin herää kysymys siitä että mistäs sinä semmoisen tuskan tiedät. Hätäisinhän tekee tuon viestin, sekä ilmiselvän homovihasi perustella sen johtopäätöksen että olet joskus saanut parrua joltain väkivaltahomolta sillain ihan vähän väkisin.
"Se on niin kova pala että Jumala ja minä tappaisimme kaikki raiskaajat pois jatkamasta tekojaan ja varoittavaksi esimerkikis muille."
Paitsi siis jos raiskaaja raiskailee neitsyitä ja ottaa nämä vaimoikseen.
"Raiskauksia tapahtuu koska lakinne on niin kovin lempeä raiskaajia kohtaan."
Raiskauksia tapahtuu koska jotkut ihmiset raiskaavat.http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011102314623064_uu.shtml
Kansan enemmistö on jo kanssani samaa mieltä murhaajaien rankaisemisesta.
Kohta raiskaajat saavat saman tuomion.
Evokit ovat kelvottoman moraalinsa kanssa surkea vähemmistö.
Kyllä kansa tietää...........sen että a. on oikeassa. > Jos sinä tietäisit sen että miltä raiskatusta naisesta
> oikeasti tuntuu, niin et vastustaisi raiskaajien
> kuolemantuomioita.
Ja sinäkö tiedät, perkeIeen tekopyhä? Onnistut pilkkaamaan sekä jumalaa että naisia. Siihen eivät kaikki kykene. Onko nyt pippeli pystyssä?- ltte piru
a. kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011102314623064_uu.shtml
Kansan enemmistö on jo kanssani samaa mieltä murhaajaien rankaisemisesta.
Kohta raiskaajat saavat saman tuomion.
Evokit ovat kelvottoman moraalinsa kanssa surkea vähemmistö.
Kyllä kansa tietää...........sen että a. on oikeassa."Kyllä kansa tietää...........sen että a. on oikeassa."
Niinpä. Kaikkihan lukevat tätä palstaa ja sinä käännytät väkeä kuin paraskin niiloylivainio. Olet aidosti sairas ja diagnoosi on megalomania. - ltte piru
a. kirjoitti:
Evokit, lempeä suhtautumisenne raiskauksiin ja välinpitämättömyytenne raiskauksen uhrien kärsimyksiä kohtaan tekee teistä ossasyyllisiä kaikkiin raiskauksiin. Raiskauksia tapahtuu koska lakinne on niin kovin lempeä raiskaajia kohtaan."Eikös olekin hassua että oikeastaan vain Luojamme ja minä tiedämme sen että kuinka ankaran kova henkinen on se tuska jonka raiskattu kokee?"
Haista pee, tekopyhä pahkasika. - harvinainen lintu
a. kirjoitti:
Tuttavani kasvattaa tanskandoggeja. Lainaan pari urosta ja tulen käymään jotta saat aidosti avartavan kokemuksen.
Älähän nosta itseäsi Jumalan rinnalle.
Vakavasti puhuen olen yhtenä harvoista täällä liikkuvista naisista samaa mieltä kuin naapurin.kissa: olet ällöttävän tekopyhä.
Ja lisäksi niin tyhmä että äitisi on varmasti joutunut itsensä perkeIeen raiskaamaksi. - kiviä kiviä
a. kirjoitti:
Evokit, lempeä suhtautumisenne raiskauksiin ja välinpitämättömyytenne raiskauksen uhrien kärsimyksiä kohtaan tekee teistä ossasyyllisiä kaikkiin raiskauksiin. Raiskauksia tapahtuu koska lakinne on niin kovin lempeä raiskaajia kohtaan.Nuo nimenomaiset Mooseksen lain kohdat käskevät nimenomaan KIVITTÄÄ MYÖS RAISKATUN.
Kannattamalla kyseisiä lainkohtia kannatat myös sitä. - 34
a. kirjoitti:
Evokit, lempeä suhtautumisenne raiskauksiin ja välinpitämättömyytenne raiskauksen uhrien kärsimyksiä kohtaan tekee teistä ossasyyllisiä kaikkiin raiskauksiin. Raiskauksia tapahtuu koska lakinne on niin kovin lempeä raiskaajia kohtaan."Me olemme ainoat todelliset raiskausten uhrien ystävät ja tukijat."
Ja mikä onkaan viestisi heille? "Ois kantsinu huutaa." - a.
naapurin.kissa kirjoitti:
> Eikös olekin hassua että oikeastaan vain Luojamme ja minä
> tiedämme sen että kuinka ankaran kova henkinen on
> se tuska jonka raiskattu kokee?
Lakkaa jumaIauta kuvittelemasta että tiedät miltä raiskatusta naisesta tuntuu.
Alan suorastaan toivoa että esimerkiksi paikallinen painiseura tulee vetämään sinua persiiseen.Toki tiedän koulutukseni ja työkokemukseni myötä sinua paremmin miltä oikeasti raiskatusta naisesta tuntuu, siksi vaadinkin raiskaajille kuolmantuomiota.
Sinä et vaadi.
Miksiköhän? Siksi että sinä et tiedä miltä oikeasti raiskatulta tuntuu. Sen voit ehkä tietääkin että miltä tuntuu olla vastustelematon näennäisraiskattu. Näitähän evokeissa riittää, ja olisihan se epäreilua jos suostuvainen akka alkaisi vaatia satunnaista kumppaniaan hirteen. - a.
ltte piru kirjoitti:
"Eikös olekin hassua että oikeastaan vain Luojamme ja minä tiedämme sen että kuinka ankaran kova henkinen on se tuska jonka raiskattu kokee?"
Haista pee, tekopyhä pahkasika.No enkö minä sitten muka ole Jumalan kanssa samaa mieltä, koska me kaksi vaadimme raiskaajat hirteen?
Evokit eivät vaadi joten heillä on käsitys vain näennäisraiskatuista ja silloinhan se onkin tietysti vähän arveluttavaa vaatia rangaistuksia.
Tästä taitaakin tulla selville 7. evokkeja yhdistävä tekijä. Se on raiskausmyönteisyys. Sopii muuten hyvin evoluutioteorian kanssa yksiiin. - a.
kiviä kiviä kirjoitti:
Nuo nimenomaiset Mooseksen lain kohdat käskevät nimenomaan KIVITTÄÄ MYÖS RAISKATUN.
Kannattamalla kyseisiä lainkohtia kannatat myös sitä.Näennäisraiskattu on Myös suomen lain mukaan syyllinen "raiskaukseensa". Joten mitäs iniset Moosesta vastaan?
- a.
34 kirjoitti:
"Me olemme ainoat todelliset raiskausten uhrien ystävät ja tukijat."
Ja mikä onkaan viestisi heille? "Ois kantsinu huutaa."Näennäisraiskattuja on vaikea jälkeenpäin auttaa,mutta jospa nuo tajuaisivat huutaa seuraavalla kerralla jos tyrkytetty seksi ei kerran kiinnosta.
- aikljgf
a. kirjoitti:
Toki tiedän koulutukseni ja työkokemukseni myötä sinua paremmin miltä oikeasti raiskatusta naisesta tuntuu, siksi vaadinkin raiskaajille kuolmantuomiota.
Sinä et vaadi.
Miksiköhän? Siksi että sinä et tiedä miltä oikeasti raiskatulta tuntuu. Sen voit ehkä tietääkin että miltä tuntuu olla vastustelematon näennäisraiskattu. Näitähän evokeissa riittää, ja olisihan se epäreilua jos suostuvainen akka alkaisi vaatia satunnaista kumppaniaan hirteen.Kappas, joskus se sokea kanakin...
"olisihan se epäreilua jos suostuvainen akka alkaisi vaatia satunnaista kumppaniaan hirteen."
Juuri tuon syyn takia kuolemanrangaistusta ei tulisi sallia. a. kirjoitti:
Toki tiedän koulutukseni ja työkokemukseni myötä sinua paremmin miltä oikeasti raiskatusta naisesta tuntuu, siksi vaadinkin raiskaajille kuolmantuomiota.
Sinä et vaadi.
Miksiköhän? Siksi että sinä et tiedä miltä oikeasti raiskatulta tuntuu. Sen voit ehkä tietääkin että miltä tuntuu olla vastustelematon näennäisraiskattu. Näitähän evokeissa riittää, ja olisihan se epäreilua jos suostuvainen akka alkaisi vaatia satunnaista kumppaniaan hirteen.> Toki tiedän koulutukseni ja työkokemukseni myötä sinua
> paremmin miltä oikeasti raiskatusta naisesta tuntuu
Kansakoulu jäänyt kesken, työkokemusta navetasta, arvaan ma.
Sinulta on viime aikoina lentänyt ilmoille sellaista naisvihaa (olet olevinasi raiskattujen ylin ystävä ja ensimmäinen viestisi heille on "ois kantsinu huutaa"), että Hiskiltä ja minulta on turha odottaa enää minkäänlaista armoa. Edellyttäen että heIvetti on olemassa, itsehän vaihdat mielipidettä siinä asiassa useammin kuin paitaasi, epäilen että sinä siellä käristyt ja mätänet.naapurin.kissa kirjoitti:
> Toki tiedän koulutukseni ja työkokemukseni myötä sinua
Sinulta on viime aikoina lentänyt ilmoille sellaista naisvihaa (olet olevinasi raiskattujen ylin ystävä ja ensimmäinen viestisi heille on "ois kantsinu huutaa"), että Hiskiltä ja minulta on turha odottaa enää minkäänlaista armoa. Edellyttäen että heIvetti on olemassa, itsehän vaihdat mielipidettä siinä asiassa useammin kuin paitaasi, epäilen että sinä siellä käristyt ja mätänet.Pienenä vinkkinä: mikä on armoa huomionkipeälle narsistille? Huomio (sillä ei ole mitään väliä, onko se hyvää vai huonoa).
- jtrnhbrbver
a. kirjoitti:
Näennäisraiskattuja on vaikea jälkeenpäin auttaa,mutta jospa nuo tajuaisivat huutaa seuraavalla kerralla jos tyrkytetty seksi ei kerran kiinnosta.
Lapuan painiseura on tulossa käymään jotta saat omakohtaista kokemusta. Näet sitten kantsiiko huutaa.
moloch_horridus kirjoitti:
Pienenä vinkkinä: mikä on armoa huomionkipeälle narsistille? Huomio (sillä ei ole mitään väliä, onko se hyvää vai huonoa).
Hiski ja minä emme helposti suutu mutta tässä tapauksessa on heIvetinmoisen vaikea olla hiljaa.
- a.
aikljgf kirjoitti:
Kappas, joskus se sokea kanakin...
"olisihan se epäreilua jos suostuvainen akka alkaisi vaatia satunnaista kumppaniaan hirteen."
Juuri tuon syyn takia kuolemanrangaistusta ei tulisi sallia.No nyt sanoit kyllä sellaisen pointin että perun vaatimukseni raiskaajien yleisestä kuolemanrangaistuksesta.
Sillä onhan se niin että evokkinartut jurrissa suostuu ja selvittyään väittävät kiinnijäätyään avo-ukoilleen tulleensa raiskatuksi.
Tämä on vähän liiankin usein toituva kuvio.
Pakkoavioliitto satunnais-suhteen kanssa olisikin paljon parempi rangaistus molemmille.
Taas taisi pilkahtaa se Mooseksen viisaus tässäkin asiassa.
Kiitos hyvästä kommentista. - a.
> Toki tiedän koulutukseni ja työkokemukseni myötä sinua
Sinulta on viime aikoina lentänyt ilmoille sellaista naisvihaa (olet olevinasi raiskattujen ylin ystävä ja ensimmäinen viestisi heille on "ois kantsinu huutaa"), että Hiskiltä ja minulta on turha odottaa enää minkäänlaista armoa. Edellyttäen että heIvetti on olemassa, itsehän vaihdat mielipidettä siinä asiassa useammin kuin paitaasi, epäilen että sinä siellä käristyt ja mätänet.No mutta kun ois kantsinu huutaa.
Ehkä joku joka näitä lukee, huutaa, ja estyy saamasta elinikäistä traumaa. - a.
harvinainen lintu kirjoitti:
Tuttavani kasvattaa tanskandoggeja. Lainaan pari urosta ja tulen käymään jotta saat aidosti avartavan kokemuksen.
Älähän nosta itseäsi Jumalan rinnalle.
Vakavasti puhuen olen yhtenä harvoista täällä liikkuvista naisista samaa mieltä kuin naapurin.kissa: olet ällöttävän tekopyhä.
Ja lisäksi niin tyhmä että äitisi on varmasti joutunut itsensä perkeIeen raiskaamaksi.Niin että et sitten aio huutaa vaan alistut helpoksi nakiksi.
Tämä selvä.
Ja on kyllä oikein että et vaadikaan satunnais-suhteellesi kuolemanrangaistusta. - a.
kiviä kiviä kirjoitti:
Nuo nimenomaiset Mooseksen lain kohdat käskevät nimenomaan KIVITTÄÄ MYÖS RAISKATUN.
Kannattamalla kyseisiä lainkohtia kannatat myös sitä.Totta puhut. Jos ei huuda,eli ei vastustele niin missä tuossa raiskaus näkyy?
Menkööt naimisiin kun kerran suvaitsevat toisiaan noinkin hyvin. Tai kivitettäköön ettei kenenkään tarvitse vahingokseen moraalittomia tyyppejä. - harvinainen lintu
a. kirjoitti:
No mutta kun ois kantsinu huutaa.
Ehkä joku joka näitä lukee, huutaa, ja estyy saamasta elinikäistä traumaa.Ei kai tätä palstaa muut naiset lue kuin naapurin.kissa ja minä.
- harvinainen lintu
a. kirjoitti:
Niin että et sitten aio huutaa vaan alistut helpoksi nakiksi.
Tämä selvä.
Ja on kyllä oikein että et vaadikaan satunnais-suhteellesi kuolemanrangaistusta.Ohikulkijoille tiedoksi että a. ei tuossa vastaa minulle vaan puhuu edelleen omista fantasioistaan.
Hiski ja minä emme helposti suutu mutta tässä tapauksessa on heIvetinmoisen vaikea olla hiljaa.
Sittenhän saatte sitä mitä tilaatte. Kyllä jb osaa lisätä kierroksia ja esittää lopulta sellaisia törkeyksiä, että useimmat menevät hänen halpaansa.
- Hiski ja kissi
Sittenhän saatte sitä mitä tilaatte. Kyllä jb osaa lisätä kierroksia ja esittää lopulta sellaisia törkeyksiä, että useimmat menevät hänen halpaansa.
Katotaan ny miten kauan se jaksaa. Kyllä täältäkin nimittäin pesee.
a. kirjoitti:
Evokit, lempeä suhtautumisenne raiskauksiin ja välinpitämättömyytenne raiskauksen uhrien kärsimyksiä kohtaan tekee teistä ossasyyllisiä kaikkiin raiskauksiin. Raiskauksia tapahtuu koska lakinne on niin kovin lempeä raiskaajia kohtaan."Eikös olekin hassua että oikeastaan vain Luojamme ja minä tiedämme sen että kuinka ankaran kova henkinen on se tuska jonka raiskattu kokee? ... Me olemme ainoat todelliset raiskausten uhrien ystävät ja tukijat ."
Ainahan sinä olet sontaa puhunut mutta nyt olet kyllä vaarassa ylittää itsesi.
Mitäs raiskauksen uhrien ystävänä sanot kun tyttäresi kertoo että hänet on raiskattu? Kysytkö ensimmäiseksi huusiko hän?- a.
Pienenä vinkkinä: mikä on armoa huomionkipeälle narsistille? Huomio (sillä ei ole mitään väliä, onko se hyvää vai huonoa).
Pysy nyt vaan Molo poissa minun keskuteluistani, vaikka olenkin antanut sinulle jo melkein anteeksi sen että vertailit vaimoani eläimiin.
Sainpahan ojennettua sinua asiasta rakkaudellisesti ja raamatullisesti. Ja perille meni.
Mutta se riittäköön. Jos pitäydytään asialinjalla niin se toki sopii minulle.
Tämän kommenttisi tason hyväksyn. Siinä ei ole mitään kohtuuttoman loukkaavaa. - a.
harvinainen lintu kirjoitti:
Ei kai tätä palstaa muut naiset lue kuin naapurin.kissa ja minä.
Onko teille molemmille käynyt samoin? Ois kantsinu huutaa.
- a.
ltte piru kirjoitti:
Haista pee, tekopyhä pahkasika.Pahkasikoja ja lähes niiden kaltaisia on erittäin monia lajeja. Liekö baraminilajena.
Berliinin eläintarhaan on koottu ihan oma pahkasika-osasto jossa on tosi monia erilaisia pahkasián kaltaisia sikoja. - a.
jtrnhbrbver kirjoitti:
Lapuan painiseura on tulossa käymään jotta saat omakohtaista kokemusta. Näet sitten kantsiiko huutaa.
Ei Lapualla ole nykyään yhtäkään painijaa joka uskaltaisi minut haastaa.
Nurmossa, siis Seinäjoella voisi ollakin.
Olen itse sen aikauden painija jolloin La-Ve oli ylivoimainen muutamien kromosomi-evolutioituneiden veljesten viedessä melkein kaikki SM-mitalit monien nenän edestä monen vuoden ajan. Matti, Jarmo ja Hannu panivat minullekin rajat, Tosin en kisannut heidän kanssaan vaan vain harjoittelin. Olinhan jo ikämies silloinkin.
Mutta eipä ollut periytyvä ominaisuus tuokaan, sillä eipä ole jälkikasvusta tullut isiensä veroisia ainakaan tässä jalossa lajissa.
Niin että ei tule Lapualta huudattajia.
Joten evoluutio ei ole totta. - a.
reynard.the.fox kirjoitti:
"Eikös olekin hassua että oikeastaan vain Luojamme ja minä tiedämme sen että kuinka ankaran kova henkinen on se tuska jonka raiskattu kokee? ... Me olemme ainoat todelliset raiskausten uhrien ystävät ja tukijat ."
Ainahan sinä olet sontaa puhunut mutta nyt olet kyllä vaarassa ylittää itsesi.
Mitäs raiskauksen uhrien ystävänä sanot kun tyttäresi kertoo että hänet on raiskattu? Kysytkö ensimmäiseksi huusiko hän?Toki tyttäreni huusi ja lisäksi pisti aina Kauhavalaiseen tapaan mukana olevalla olevalla Iisakki Järvenpän helapääpuukolla raiskausyritystä tehnyttä vatsaan niin että homma loppui siihen.
Minun tyttäriäni ei yritetä raiskata ilmaiseksi. Hintana on raiskaajan oma henki.
Suosittelen muillekin samaa.
Mitäs raiskaaja muuta ansaitsee kuin muutaman tuuman kauhavalaista rautaa sisuksiinsa.
Onko joku evokki eri mieltä?
Me täällä Kauhavalla otamme näet huomioon sen että maailmalla on evokkimoraalisia ihmisiäkin olemassa ja varaudumme siihen. a. kirjoitti:
Onko teille molemmille käynyt samoin? Ois kantsinu huutaa.
> Onko teille molemmille käynyt samoin? Ois kantsinu huutaa.
Miksi kuvittelet että olisi?- harvinainen lintu
> Onko teille molemmille käynyt samoin? Ois kantsinu huutaa.
Miksi kuvittelet että olisi?Nyt a. arvattavasti läähättää ja kuolaa kuvitellessaan miten meidät on raiskattu.
a. kirjoitti:
No mutta kun ois kantsinu huutaa.
Ehkä joku joka näitä lukee, huutaa, ja estyy saamasta elinikäistä traumaa."No mutta kun ois kantsinu huutaa."
Sullako siis stondis lerpahti kun ämmä perkeIe ei huutanu?ltte piru kirjoitti:
Haista pee, tekopyhä pahkasika."Haista pee, tekopyhä pahkasika."
Loukkaat pahkasikoja.a. kirjoitti:
Ei Lapualla ole nykyään yhtäkään painijaa joka uskaltaisi minut haastaa.
Nurmossa, siis Seinäjoella voisi ollakin.
Olen itse sen aikauden painija jolloin La-Ve oli ylivoimainen muutamien kromosomi-evolutioituneiden veljesten viedessä melkein kaikki SM-mitalit monien nenän edestä monen vuoden ajan. Matti, Jarmo ja Hannu panivat minullekin rajat, Tosin en kisannut heidän kanssaan vaan vain harjoittelin. Olinhan jo ikämies silloinkin.
Mutta eipä ollut periytyvä ominaisuus tuokaan, sillä eipä ole jälkikasvusta tullut isiensä veroisia ainakaan tässä jalossa lajissa.
Niin että ei tule Lapualta huudattajia.
Joten evoluutio ei ole totta."Ei Lapualla ole nykyään yhtäkään painijaa joka uskaltaisi minut haastaa."
Ovat siis yrittäneet. Olet ilmeisesti aika puoleensavetävä.- a.
hiski.k kirjoitti:
"Ei Lapualla ole nykyään yhtäkään painijaa joka uskaltaisi minut haastaa."
Ovat siis yrittäneet. Olet ilmeisesti aika puoleensavetävä.Jos Lapuan raitilla kuljen niin vastaantulevat painijat vaihtavat tien puolta hyvissä ajoin. Eiväkä ole edes homoja vaan painijoita.
Homopainija kääntyisi kannoillaan ja ottaisi ritolat ja pötkisi Peräseinäjollle. a. kirjoitti:
Jos Lapuan raitilla kuljen niin vastaantulevat painijat vaihtavat tien puolta hyvissä ajoin. Eiväkä ole edes homoja vaan painijoita.
Homopainija kääntyisi kannoillaan ja ottaisi ritolat ja pötkisi Peräseinäjollle.Miksi Lapuan painijat vaihtavat puolta? Onko väkivaltaisuutesi tunnettua muuallakin kuin kotipiirissä?
- a.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011102314623064_uu.shtml
Nyt on sitten selvää että olen ollut koko ajan oikeassa tässä asiassa, ja Suomen kansan suuri enemmistö on kanssani samaa mieltä.
Mooses on mies paikallaan,, hänellä on jo 69 % kannatus joten kohta saamme varmaankin Mooseksen lain nykyisen tilalle.
Murhaajilta ja raiskaajilta nirri irti ja sillä selvä.- sgfe
"Murhaajilta ja raiskaajilta nirri irti ja sillä selvä."
Mitäs sitten kun syytön tuomitaan? - a.
sgfe kirjoitti:
"Murhaajilta ja raiskaajilta nirri irti ja sillä selvä."
Mitäs sitten kun syytön tuomitaan?Sanoin että murhaajat ja raiskaajat tapettakoon. En niin että syyttömät tapettakoot.
Jos oikeuslaitos erehtyy niin syyttömän veri on heidän päällään. Olkoot siis huolellisia. - sgfe
a. kirjoitti:
Sanoin että murhaajat ja raiskaajat tapettakoon. En niin että syyttömät tapettakoot.
Jos oikeuslaitos erehtyy niin syyttömän veri on heidän päällään. Olkoot siis huolellisia."Jos oikeuslaitos erehtyy niin syyttömän veri on heidän päällään."
Tuoko se syyttömänä teloitettua takaisin. Ja koska murha pitää kostaa mielestäsi murhalla niin ketkäs oikeuslaitoksesta teloitetaan jos käykin se vahinko että syytön tuomitaan ja teloitetaan.
Teloitetaanko tuomari, syyttäjä vai kelvoton puolustusasianajaja. Vai teloitetaanko poliisit jotka toivat syyttömän oikeuden eteen. Kaikkihan heistä ovat syylisiä siihen että viaton tapetaan eli eikös sitten pistetä kaikilta noilta nirri pois? - a.
sgfe kirjoitti:
"Jos oikeuslaitos erehtyy niin syyttömän veri on heidän päällään."
Tuoko se syyttömänä teloitettua takaisin. Ja koska murha pitää kostaa mielestäsi murhalla niin ketkäs oikeuslaitoksesta teloitetaan jos käykin se vahinko että syytön tuomitaan ja teloitetaan.
Teloitetaanko tuomari, syyttäjä vai kelvoton puolustusasianajaja. Vai teloitetaanko poliisit jotka toivat syyttömän oikeuden eteen. Kaikkihan heistä ovat syylisiä siihen että viaton tapetaan eli eikös sitten pistetä kaikilta noilta nirri pois?Oikeuslaitostakin voidaan toki harhauttaa. Jopa vilpittömiä tuomareita.
Ja syyttömiä on teloitettu historian aikan varmasti monia tuhansittain.
Ja todelliset syylliset ja harjhauttaja ovat naurelleet vieressä partaansa ja huulipunaansa ja papinkaapuunsa kun näin on käynyt.
Onko kaikki nyt menetetty iäksi? Eikö syyttömänä surmattu voi saada koskaan oikeutta? Ei voisi saada jos evoluutioteoria olisi totta. Evoluutioteorialla ei ole kykyjä saada yleismaailmallista oikeutta toimimaan.
Onneksemme oikeudentajumme vaatima todellinen oikeus voi toteutua.
Raamattu lupaa näet selvin sanoin että kaikki koetut vääryydet tulllaan oikaisemaan ja todelliset syylliset saavat palkkansa ja viattomat oikeutensa.
Raamattu sanookin mukavasti että : " Jumalassa ei ole mitään vääryyttä.".
Joten evokit, olkaa huoletta, kaikki vääryydet maailmassa oikaistaan. Hyvyys voittaa mutta oletteko te sitä' näkemässä koska vastustatte Raamattua? Eipä taida teitä silloin näkyä koska silloin ei enää ole ihmiselämää halveksivia murhanhimoisia abortintekijöitä eikä raiskaajia eikä halukkaasti raiskattuja narttuja.
Raamattu lupaa yleismaailmallisen oikeuden koittavan.
Mitä lupaa eoluutioteoria? Ei muuta kuin alistuvaisuuden kaikelle vääryydelle mitä ikinä tapahtuukaan. Tiedän itsessäni että ihmisyys vaatii tuon oikeuden toetutumista.
Ja on mukava että se luvataa nmyös täydellisen tieteellisen luotettavasti. - sgfe
a. kirjoitti:
Oikeuslaitostakin voidaan toki harhauttaa. Jopa vilpittömiä tuomareita.
Ja syyttömiä on teloitettu historian aikan varmasti monia tuhansittain.
Ja todelliset syylliset ja harjhauttaja ovat naurelleet vieressä partaansa ja huulipunaansa ja papinkaapuunsa kun näin on käynyt.
Onko kaikki nyt menetetty iäksi? Eikö syyttömänä surmattu voi saada koskaan oikeutta? Ei voisi saada jos evoluutioteoria olisi totta. Evoluutioteorialla ei ole kykyjä saada yleismaailmallista oikeutta toimimaan.
Onneksemme oikeudentajumme vaatima todellinen oikeus voi toteutua.
Raamattu lupaa näet selvin sanoin että kaikki koetut vääryydet tulllaan oikaisemaan ja todelliset syylliset saavat palkkansa ja viattomat oikeutensa.
Raamattu sanookin mukavasti että : " Jumalassa ei ole mitään vääryyttä.".
Joten evokit, olkaa huoletta, kaikki vääryydet maailmassa oikaistaan. Hyvyys voittaa mutta oletteko te sitä' näkemässä koska vastustatte Raamattua? Eipä taida teitä silloin näkyä koska silloin ei enää ole ihmiselämää halveksivia murhanhimoisia abortintekijöitä eikä raiskaajia eikä halukkaasti raiskattuja narttuja.
Raamattu lupaa yleismaailmallisen oikeuden koittavan.
Mitä lupaa eoluutioteoria? Ei muuta kuin alistuvaisuuden kaikelle vääryydelle mitä ikinä tapahtuukaan. Tiedän itsessäni että ihmisyys vaatii tuon oikeuden toetutumista.
Ja on mukava että se luvataa nmyös täydellisen tieteellisen luotettavasti.Minkätakia ketään pitäisi sitten rankaista mistään rikoksesta jos tuo ylle sepustamasi on totta?
Eikö se riitä että sanotaan murhaajalle että älä enää murhaa ja päästetään menemään ja odotetaan että Jumala korjaa vääryydet, mihin maallista oikeuslaitosta tarvitaan?
- Hiski ja kissi
Vaikka turhahan a:lle on suuttua, syyntakeettomalle.
- m3h..
Don't feed the troll a.
- Exhellari86
Partially I agree to you but it just makes fun.
Somehow love to reveal how stupid and blind the believers really are. - a.
Exhellari86 kirjoitti:
Partially I agree to you but it just makes fun.
Somehow love to reveal how stupid and blind the believers really are.I am not believer, but knower. Hi.
- a.
Evankelilaiset Vajakki-Evot. Hätäteurastakaa Jeesus, vaikka ei olekkaan pääsiäinen- Siinä kiikussa koristessa olisi Jeesuksella aikaa miettiä, kokassa Taivaanportissa, mitä tuli tehtyä!
Jumalalta nirri irti ja sillä selvä. - a.
Kyllä kantsi huutaa. Vai mitä?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011102714652850_uu.shtml
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1323326Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen382623Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302465Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631172338Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .302023- 1141760
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1741438Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3131413Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.3121321- 641157