Ei ole suotta myös tunnustuksellinen kristitty tämä mies:
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2011/10/1416884/ahtisaari-israelissa-tarvitaan-rauhaan-pakottamista
HYVÄ!
Ahtisaari puhuu asiaa!
11
90
Vastaukset
- UskovaM.
Martti Ahtisaaren ehdotus 'Israelin rauhaanpakottamisesta' merkinnee kehitystä joka lopulta johtaa Harmageddonin taisteluun.
Kaikki kansakunnat yhdessä kääntyvät Israelia vastaan, ja sodan loppu on tunnettu: Jumala puuttuu yliluonnollisella tavalla asioiden kulkuun, ja Israelin viholliset tuhoutuvat.
Kukaties myös USA pakotetaan Israelin vastaiseen koalitioon. Se on mahdollista, koska USA:lla ei mene taloudellisesti kovinkaan hyvin.
Tämä kaikki on merkki siitä, että elämme hyvin viimeisiä aikoja, ja Jeesuksen toinen tuleminen on hyvin lähellä.
Suomalaisittain on tietysti perin ikävää, että suomalainen rauhannobelisti Martti Ahtisaari ehdottaa tällaista.
Mutta eihän ihmisten toinen toisilleen jakamilla rauhanpalkinnoilla ole mitään merkitystä lopultakaan. Onhan rauhanpalkinto aiemmin annettu muun muassa terroristijärjestön johtaja Jasser Arafatille!
Ainut mikä onkin olennaista, tärkeää ja todellista, on se että Jumalan suunnitelmat toteutuvat pilkulleen ja juuri niin kuin ne Raamatussa on ennustettu.
Kristittyjen tulee vain selkeästi sanoutua irti tällaisista 'rauhaanpakottamissuunnitelmista'. Meidän Rauhanruhtinaamme tulee aikanaan tuomaan maan päälle todellisen Rauhan. Ihmiskonstein ei rauhaa ole saatu maan päälle tähän mennessä, eikä sitä saadakaan koskaan.
On kristittyjen asia ilmaista tukea Israelin kansalle ja valtiolle tässä tilanteessa, ja myös tulevina päivinä, kun virallinen Suomi näyttää kääntävän selkänsä Totuudelle, ja vetävän samalla kirouksen päälleen.
Jumala kuitenkin sanoo: 'Minä siunaan niitä, jotka sinua (Israelia) siunaavat.'
Siunaamme Israelia koska rakastamme Jumalan omaisuuskansaa, ja koska Pelastus (Jeesus) on juutalaisista. (Joh 4:22).Emme me kristityt mitään epäoikeudenmukaista sotapolitiikkaa tuo, vaan rauhanpolitiikkaa, jota Suomikin ajaa.
Toi sun lössis on nyt löpissy tota samaa levyä jo yli 50 vuotta ettekä te oo saanu Lähi-idän rauhaa milliäkään lähemmäksi.
Nyt iso luuta lakasee teijät roskikseen ja minä olen luudan varressa.- teapot
KTS kirjoitti:
Emme me kristityt mitään epäoikeudenmukaista sotapolitiikkaa tuo, vaan rauhanpolitiikkaa, jota Suomikin ajaa.
Toi sun lössis on nyt löpissy tota samaa levyä jo yli 50 vuotta ettekä te oo saanu Lähi-idän rauhaa milliäkään lähemmäksi.
Nyt iso luuta lakasee teijät roskikseen ja minä olen luudan varressa.>Emme me kristityt mitään epäoikeudenmukaista sotapolitiikkaa tuo, vaan rauhanpolitiikkaa, jota Suomikin ajaa.<
Kovin kristilliseltä ei viestiesi sävy vaikuta kylläkään...
Mutta muuten mielenkiintoista havaita että tunnustaudut kristityksi?
"...me kristityt..."
Kristitty on henkilö joka uskoo Jeesukseen, kuten varmasti tiedät, ei ainoastaan historiallisena henkilönä ja hyvänä opettajana, vaan Herrana, vapahtajana jonka sovintoveressä on anteeksiantamus ja puhdistus synnistä. Kuten Jeesus itse sanoi, ainoastaan Hänen kauttaan tullaan Jumalan yhteyteen. Joka uskoo ja kastetaan, pelastuu, mutta joka ei usko Jeesukseen, tuomitaan kadotukseen.
Monesta asiasta olen kanssasi eri mieltä, mutta hyvä että olemme samaa mieltä ainakin tässä, keskeisimmässä?
Kristittyinä voimme sitten rukoilla sekä omalle kohdalle että toistemme puolesta, aivan vilpittömästi ja rehellisesti, avoimena Pyhän Hengen tutkivalle ja eheyttävälle työlle:
Herra Jeesus, johda meitä kaikessa oikeaan, siihen, minkä Sinä totuudeksi näet, auta minua luovuttamaan käsitykseni Sinulle ja vapautumaan Sinun totuuteesi.
Se on hyvä lähtökohta...
Olisi Suomelle eduksi jos olisi hiljaa. Katsos Jerusalem kuuluu Israelille, Israelin hallittavaksi. Eikä Israelilla voida katsoa olevan mitään velvoitetta antaa takaisin alueita joita on voittanut muitten aloittamissa sodissa.
Mistä luulet että johtuu että euroopassa on kaupunkeja joissa on kaupunginosia joita hallitsevat muslimit. Jos euroopan maat alkavat vaatia että Jerusalem jaetaan voi käydä niin että eurooppaa rangaistaan sillä että euroopan kaupunkeja jaetaan muslimien ja alkuperäisväestön kesken.
Sillä ei ole väliä miten sen sun mielestä pitäisi mennä et sinä omista universumia vaan Jumala.- KTS (Ei kirj.)
Ja se on ihan sama mitä sun surkea lössis palikoilla rakentelee peräkammarissa.
Tää homma hoijetaan JUST niinkuin Ahtisaari sannoo ja sillä siisti. KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Ja se on ihan sama mitä sun surkea lössis palikoilla rakentelee peräkammarissa.
Tää homma hoijetaan JUST niinkuin Ahtisaari sannoo ja sillä siisti.Ahtisaari jos ymmärtäisi oman tai Suomen edun olisi hiljaa tai muuttaisi kantaansa.
- jokuko
Tekisit hyvin, jos lukisit kirjan "The Legal Foundation and Borders of Israel under International Law." Kirjoittaja on Kansainvälisen Oikeuden eräs tunnetuimmista asiantuntijoista, Howard Grief.
Kirjassaan hän toteaa mm että sekä Balfourin julistuksessa että sen pohjalta tehdyissä päätöksissä San Remon kokouksissa 1920 sekä 1922 taattiin lainsäädännölliset oikeudet sekä juutalaisille että arabeille.
Huomioitavaa on, että päätös omasta valtiosta ei koske siis pelkästään juutalaisia vaan myös alueen laajaa arabiväestöä. Nyt tulee kuitenkin ymmärtää kokonaisuus niiden tosiasioiden ja alueellisten kehysten puitteissa jotka olivat tuolloin vallalla.
Suuri osa Israeliin kielteisesti suhtautuvista ihmisistä haluaa ymmärtää asian siten että YK:n jakosuositus v.1947 olisi se peruste ja alue jonka mukaan arabivaltio ja juutalaisvaltio tulee muodostaa. Näin asia ei todellakaan ole.
Balfourin julistus, jonka perusteella YK:ta edeltänyt Kansainliitto teki mandaattipäätöksensä, annettiin ennen kuin alueita oli edes jaettu minkäänlaisiin mandaatteihin, ja julistuksessa tarkoitetut alueet arabiosapuolelle olivat Brittien palestiinan Mandaatin ulkopuolisia alueita. Niitä joihin on sittemmin muodostettu Egypti, Libanon, Syyria, Irak ja Saudi-Arabia. Näin muodoin sekä Balfourin julistuksen, Iso-Britannian hallituksen, Kansainliiton sekä USA:n (ei kuulunut vielä tuolloin Kansainliittoon) tekemät päätökset juutalaisvaltiosta tarkoittivat alunperin koko sitä aluetta, joka vuonna 1920 annettiin juutalaisvaltion perustamiseen.
Tuo alue pitää sisällään koko nykyisen Israelin, ns. Länsirannan ja nykyisen Jordanian alueen. Alkuperäiset asiakirjat todistavat kiistatta että Palestiinan mandaattialue oli kokonaisuutenaan varattu juutalaisväestölle edunsaajana, muut ottomaanien alueet varattiin yhtä kiistatta alueen arabiväestölle edunsaajana, siksi nyt on olemassa 21 arabivaltiota mutta vain yksi juutalaisvaltio, joka on noin 1% koko maa-alueesta.
Toisen maailmansodan jälkeen YK teki uuden päätöslauselman, 29.11.1947 se päätti että jäljelle jäänyt mandaattialue jaetaan edelleenkin kahdeksi valtioksi, arabeille ja juutalaisille omansa. Miten jako suoritetaan, siihen YK ei ottanut kantaa päätöslauselman muodossa.14.5.1948 perustettuun Israelin valtioon hyökkäsi viiden ympäröivän arabivaltion asevoimat seuraavana päivänä. YK ei millään tavalla puuttunut asiaan saati sitten tuominnut arabien hyökkäyksiä.
Tämän hyökkäyksen yhteydessä eri arabiheimojen päälliköt kehottivat heimoveljiään poistumaan maasta pariksi päiväksi, jona aikana he sanoivat tuhoavansa uuden Israelin. Juttu ei kuitenkaan mennyt ihan suunnitelmien mukaan, vaan juutalaiset voittivat sodan. Näin syntyi nykyinen palestiinalaisten pakolaisten ongelma. Eli sekin on ihan arabien aikaansaama historiallinen fakta.
En ole uskovainen, mutta olen oikeudenmukaisuuden puolella. Oikeudenmukaista olisi, että juutalaisillekin annettaisiin ne oikeudet, jotka sille lain mukaan kuuluvat. Siirtokuntien rakentaminen omalle maalleen ei kaiketi koskaan ole ollut laitonta.
LainaaIlmoita asiaton viesti Jos on Jumalan asialla. Niin silloin hän puhuu asia. Muuten hän on --> 1 Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
2 Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.
3 Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.- Totuus ei pala
On, nyt vain niin että kristillisiltä ja juutalaisilta poistetaan kaikki oikeudet jopa vierailla Raamatun tapahtumapaikoilla; jos alueet annetaan terroristijohtaja Abu Masenin (Mahmoud Abbas) haltuun. Tämä terroristi jopa pitää omana presidentinpalatsina; ORTODOKSEILTA varastettua luostaria.
Mara (joka muuten on intialainen paksu paholainen), Halonen (joka jopa on pussailut J.Arafatti terroristia), Tuomioja (joka väitti ettei holokausti ollut merkittävä) ovat hankkimassa Jumalan tuomiota; Suomen kansan päälle.
Ja kaikki tämä aikana jolloin Jumala on jo rankaissut Suomea, Kataisella ja Urpilaisella; jotka ovat ajaneet tulevat sukupolvet, viidenteen polveen asti velkavankeuteen.
Suomi on varkaitten paratiisi, joka hakee oppinsa arabi-sosialismista.
Itkekää ja valittakaa !, ja vielä kerran sanon: Itkekää ja valittakaa !.Niin vain synnintuntoa joka totuus antaa,,, pelastaa suomen alusmaa ja niiden kansalaisia,,, jotka ovat näkemässä miten liittovaltio salassa pistetään täytäntöön, niinkuin eu.... ja ekumenia ...
- KTS (Ei kirj.)
Heh. Itke ihan ite vaan kuupo!
:D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu322790- 1332461
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142041Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151863- 161376
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731327- 1061294
- 931007
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144985Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20923